Gå til innhold

Hva holder du SKJULT og HVORFOR?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet må jeg bare spørre, er ikke dette noe du har behov for støtte rundt av en som er nær? Det må jo være fryktelig tungt å gå rundt å bære på dette alene? Selv om det sikkert ikke er lett å fortelle, ville det ikke blitt bedre av at han visste og kunne hjulpet deg?

Jeg er vel egentlig redd han ikke skal forstå. Hadde en eks som viste dette om meg, og han utnyttet det og misbrukte det til de grader. Han vet at eksen min ikke var så snill mot meg, men ikke detaljene. Hadde han spurt hadde jeg nok fortalt det.

Som regel går depresjonene mine fort over nå, og er ikke like dype og alvorlige som tidligere. Vil ikke plage, bekymre han med noe unødvendig..

Anonym poster: 2749340ccd35c6990c0735f5227707c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange sexpartnere jeg faktisk har hatt. Vi har ett veldig forskjellig syn på hvor mange som er for mange, så jeg har sagt at det vil endre hans syn på meg, og han har slått seg til ro med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjempeteite listene jeg lagrer på mobilen min. Det kan være

handlelister

huskelister, gjøremål osv

Steder jeg har lyst til å dra til

Ønskelister

sånne selvutviklingsgreier med sitater og "øvelser" og hva verre er

Disse er så pinlige at jeg knapt nok vil se på dem selv, men det hjelper ofte å skrive ned ting. Som regel husker jeg det uten å se på listene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjuler ting som kan lage helt unødvendig krangel.. Ting som ikke betyr noe, egentlig.

Hear, hear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke glemme at menn ikke forandres fysisk selv om de har ligget rundt.

Anonym poster: 5c32d67883a3b5791627d7434eb21087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nattmannens datter og heksemesteren i all stillhet, fordi har ikke lyst til å oppleve igjen at to av isfolkbøkene mine ble slengt i peisen av sønnen min som hadde hørt faren sin snakke nedsettende om mine bøker )

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg skriver dagbok :sjenert: Av en eller annen grunn, synes dette er kjempeflaut...

Anonym poster: 953ff3ae2a1b11a8ac2772fb299f5a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At jeg ikke stoler på han, og at hver gang jeg ikke vet hvor han er eller jeg er bortreist for helgen så uroer jeg meg for hva han gjør og hvem han er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wilmus

At jeg er litt småbetatt av odelsgutten på nabogården...Hihi, kjenner han ikke da, men han er veldig kjekk. Vifter litt ekstra på hestehalen når jeg jogger forbi der hver kveld :fnise: Ser ingen grunn til å dele dette akurat :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke sammen nå, det ble slutt for 1 mnd siden.

Jeg skjulte hvor forelska jeg var i kameraten hans - og han i meg.

Jeg var aldri utro.

Anonym poster: 9867197331f566d083e5ab1129880a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å skjule min dårlige selvtillit, og hvor mye det sårer meg når vi krangler. Ville og skjule at jeg går til psykolog, men han fikk vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke glemme at menn ikke forandres fysisk selv om de har ligget rundt.

Anonym poster: 5c32d67883a3b5791627d7434eb21087

Hva mener du med det? Ingen tror at mye sex fører til fysiske forandringer (bortsett fra faren for smitte av kønnssykdomer), det er den mentale forandringen som ikke er ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...