Gå til innhold

Hva holder du SKJULT og HVORFOR?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min vet ikke hvor mange jeg har hatt et seksuelt forhold til. Han er veldig gammeldags når det kommer til sex. Han har aldri spurt, så jeg har ikke løyet. Men er redd han kommer til å endre syn på meg om dette skulle komme ut i dagslys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting viktig. Ting som kan føre til unødvendig krangling holder jeg for meg selv, dvs småting som ikke betyr noe.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt mellom meg og samboeren min gjennom 8 år 4 mnd før jeg møtte min nåværende kjæreste. I tiden mellom der datet jeg flere gutter enn mange sikkert gjør på flere år. Noen av de havnet jeg også til sengs med. Tror det var en reaksjon på at jeg møtte faren til sønnen min veldig tidlig og aldri har hatt noe særlig tid til å date. Ble vel litt vel opptatt av oppmerksomhet og spenning en periode. Jeg er ikke stolt av de månedene der så ser ingen grunn til å fortelle kjæresten min om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at han var utro mot meg har jeg aldri kommet skikkelig over det. Til høsten skal vi flytte, siden han må bort pga studier. Jeg planlegger å ikke bli med ham - og avslutte forholdet når han drar. Vi har det fint sammen og jeg er glad i ham, men etter utroskapen vet jeg at det ikke er han jeg skal være sammen med resten av livet. Nå holder jeg kjeft fordi jeg gruver meg og for at det er enklest med tanke på bosituasjon.

Anonym poster: 15126e328ae403e32408c587192b3f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at han var utro mot meg har jeg aldri kommet skikkelig over det. Til høsten skal vi flytte, siden han må bort pga studier. Jeg planlegger å ikke bli med ham - og avslutte forholdet når han drar. Vi har det fint sammen og jeg er glad i ham, men etter utroskapen vet jeg at det ikke er han jeg skal være sammen med resten av livet. Nå holder jeg kjeft fordi jeg gruver meg og for at det er enklest med tanke på bosituasjon.

Anonym poster: 15126e328ae403e32408c587192b3f54

Nei, det kan du gjøre med god samvittighet :) Du skylder han ingenting når han har vært utro.

Anonym poster: 4c8f42952eeeb8174fd84218b04296bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kompis og gammel kollega av kjæresten har pleid å sende meg en del "forvirrende" meldinger på face, før han plutselig ut av intet kom å kyssa meg på fest. Han har dame, jeg har kjæreste og jeg ga klar beskjed om hvor jævlig motbydelig jeg syntes det var. Er det noe jeg hater så er det utroskap!

Har aldri sagt det til kjæresten for jeg tror han lett kunne flydd på han andre om de møttes i påvirka tilstand.

Fyren har aldri sagt et ord til meg igjen- og glad er jeg for det!

Anonym poster: bc49ffeaf315e2e711b1a8edbba32d55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg tidligere var selvskader (arrene er lite synlig pga tatovering i dag) at jeg sliter med dårlig selvbilde og til tider svak depresjon.. Har aldri vert et tema eller kommet opp, ikke noe jeg liker å snakke om.

Anonym poster: 2749340ccd35c6990c0735f5227707c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som skjedde før jeg var 20 år.

Det gjør vondt inn i sjelen min å snakke om, og fordi at jeg skammer meg, og fordi at jeg er litt paranoid på grunn av en del ting. Jeg stoler på mennesker, men aldri nok til å at de får komme innpå meg.

Anonym poster: 6b3ffc0f4cd1d7d5408339a1b9000ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjuler sjalusien og usikkerheten min. Syns ikke han trenger å lide fordi jeg har det litt vanskelig for meg selv. Ellers skjuler jeg ikke noe annet for han.

Anonym poster: 97fea4e5413cbb23496df7d613305195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder skjult hvor jævlig jeg faktisk har det. Han vet at jeg har det dårlig, og er sykemeldt pga det, men jeg har ikke vist han hvor dårlig det står til, fordi han blir sønderknust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det SIST kjæresten din må få vite om deg?

Hva holder du SKJULT og HVORFOR?

Anonym poster: 2d856cdedcc34038dc053a305c4236c4

At kompisen hans fingra meg på sofan vår under et pledd på innflytningsfesten i vår nye leilighet... (3 år siden) vi var stup fulle og jeg angrer som en hund.

Anonym poster: 0b2c852af9902763298e74359c4938d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tidligere var selvskader (arrene er lite synlig pga tatovering i dag) at jeg sliter med dårlig selvbilde og til tider svak depresjon.. Har aldri vert et tema eller kommet opp, ikke noe jeg liker å snakke om.

Anonym poster: 2749340ccd35c6990c0735f5227707c7

Av ren nysgjerrighet må jeg bare spørre, er ikke dette noe du har behov for støtte rundt av en som er nær? Det må jo være fryktelig tungt å gå rundt å bære på dette alene? Selv om det sikkert ikke er lett å fortelle, ville det ikke blitt bedre av at han visste og kunne hjulpet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min far. Han vet at pappa lever, men har aldri fortat hvor han er, hva han gjør, hvordan han er og hvorfor vi ikke har kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelte ting moren hans har fortalt meg om faren jeg er nødt til å holde skjult. Jeg er litt irritert for at hun fortalte meg de tingene.

Anonym poster: ad722bc4f275928235faa4a7d84b3199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kompis av han har prøvd seg på meg og vært veldig fysisk "på" på fylla.

At jeg gikk hjem til en tidligere flamme for Sex etter vår første date.

At jeg konstant tenker på å avslutte forholdet for å spare oss for blod, svette og tårer. Da vil vil helt forskjellige ting, men elsker hverandre for mye til å klare å gi slipp=/

Anonym poster: d82530f373f52856a404b22d39260224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor psykisk syk jeg en gang for lenge siden var. Det er historie og mange år siden nå, og jeg orker ikke rippe opp i det flere ganger bare for at han skal få vite noe som ikke er en del av nåtiden.

Anonym poster: 31d03bebd820a7510b8e400d5f8a95bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en del ting skjult for ham, ettersom jeg ikke har noe behov for å dele alt med ham. Det er ikke slik for meg at når jeg er sammen med noen, så er det dermed "ut med din livshistorie" og at "man skal vite mest mulig" om hverandre. Jeg holder tilbake ting fordi det er mitt valg, og fordi jeg anser ham som ikke en del av fortiden min.

Man har ingen forklaringsplikt for noen, slik mange synes å ha når de blir sammen med noen. Om kjæresten min skulle finne ut at jeg har "forklaringsplikt" overfor ham om ting & tang, da vil han få et negativt svar fra meg ettersom det er mitt liv, mine valg og jeg bestemmer selv hva jeg vil dele med ham. Jeg er fortsatt en individ selv om det er "to" av oss nå.

Skulle det skje noe mens vi fortsatt er sammen, og jeg føler at dette er ikke noe jeg behøver å fortelle kjæresten min, ja, da tier jeg.

Anonym poster: 71decfe0b80b98564205ccc639116ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meeeeee

Jeg skjuler ingenting, men han skjuler en hel masse som han tror jeg ikke vet. På en måte er det vel kanskje det jeg skjuler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor psykisk syk jeg en gang for lenge siden var. Det er historie og mange år siden nå, og jeg orker ikke rippe opp i det flere ganger bare for at han skal få vite noe som ikke er en del av nåtiden.

Anonym poster: 31d03bebd820a7510b8e400d5f8a95bd

Jeg fortalte min litt og litt. Nå vet han alt, og det takler han veldig fint.

Vrangforestillingene jeg har hatt var det siste han fikk vite, jeg ville ikke at han skulle tenke på meg som fullstendig sprø, så det tok over et år før jeg fortalte om det.

(Jeg hadde ikke hatt problemer på lang tid når jeg traff ham, har medisiner som funker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...