Gå til innhold

Hva holder du SKJULT og HVORFOR?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det SIST kjæresten din må få vite om deg?

Hva holder du SKJULT og HVORFOR?

Anonym poster: 2d856cdedcc34038dc053a305c4236c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

Nå holder jeg ingenting skjult for han, det har jeg ingen grunn til. Men det siste jeg fortalte han og som jeg kviet meg for å fortelle var at jeg ble mishandlet av eksen min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder skjult at jeg har kontakt med et par kompiser, at jeg en sjelden gang går på besøk til de og det at jeg ringer/sms til de når kjæresten ikke er i nærheten. Han er så fryktelig sjalu på de. Mulig fordi jeg har innrømmet å hatt sex med han ene, samt at vi har hatt en flørten robe som single. Har kjent kompisene i 10-15 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg skjuler ingenting viktig! Har fortalt om de vonde tingene, og har ingen store hemmeligheter.

Det eneste jeg "skjuler" er min egen indre dramaqueen. Det er mye bedre for forholdet mitt at jeg ikke driver og blåser meg opp for hver minste filleting, selv om det koker inni meg :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cwtch

Jeg hadde sex med den ene venninna mi i fylla, før jeg ble sammen med kjæresten min. Dette skjuler jeg fordi jeg ikke vil at han skal uroe seg bare jeg skal sove over hos henne... Er ikke noe seksuelt mellom oss nå, for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var på fløter'n med en fyr kort tid før jeg traff min samboer, en fyr som i ettertid har blitt kollega med samboeren min. Siden vi flørtet før jeg og samboer møttes og at de ble kolleger over 1 år etter vi ble sammen så syns jeg ikke at jeg må si det, men spør han så er jeg ærlig. Jeg har nevnt at jeg kjenner kollegaen, men samboer spurte ikke hvordan. Jeg syns at man selvsagt skal være ærlig i et forhold, men man trenger ikke dele hele fortiden for det, jeg vet ikke hvem han har flørtet med eller vært i forhold med før meg og jeg trenger ikke vite det heller.

Jeg skjuler og litt min indre drama-queen, men hun er ikke så ille som tidligere, samboer er veldig grei kontra div ekser.

Anonym poster: 821e8b2a483fea5ae3e22025da5fd14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var på fløter'n med en fyr kort tid før jeg traff min samboer, en fyr som i ettertid har blitt kollega med samboeren min. Siden vi flørtet før jeg og samboer møttes og at de ble kolleger over 1 år etter vi ble sammen så syns jeg ikke at jeg må si det, men spør han så er jeg ærlig. Jeg har nevnt at jeg kjenner kollegaen, men samboer spurte ikke hvordan. Jeg syns at man selvsagt skal være ærlig i et forhold, men man trenger ikke dele hele fortiden for det, jeg vet ikke hvem han har flørtet med eller vært i forhold med før meg og jeg trenger ikke vite det heller.

Jeg skjuler og litt min indre drama-queen, men hun er ikke så ille som tidligere, samboer er veldig grei kontra div ekser.

Anonym poster: 821e8b2a483fea5ae3e22025da5fd14e

Jeg "skjuler" omtrent det samme som deg, har hatt en flørt med en kollega av kjæresten. synes ikke det er naturlig å fortelle om det, på lik linje med at jeg ikke vil vite om hans flørter som har vært små, ubetydelige og er over for lengst.. Dessuten synes jeg det er flaut, for fyren er en dust og når ikke kjæresten min til anklene på noen område overhodet, hehe ;-)

Er det å ikke fortelle noe man ikke akkurat er stolt av å skjule det egentlig?

Anonym poster: c5b722acb38ab040bd008d67fc856e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusien min holder jeg skjult. Den kan bli veldig intens men jeg biter tenna sammen fordi jeg vet hvor dårlig det er for forholdet. Holder meg saklig og åpen så langt det lar seg gjøre.

Anonym poster: 71aa24a1aafa5158cc8ad40aea245254

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fortsatt er skuffet over at jeg ikke fikk en diamant på forlovelsesringen. Er ikke så viktig, men har alltid nevnt at jeg ville hatt en diamant i ringen min.

Anonym poster: ab85899edc38d8e6fe46afd285e53968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tidligere har holdt skjult er sjalusi og mistenksomme tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg holder skjult er at jeg sliter litt med skolen, og at det kommer av at jeg ikke har konsentrasjon eller disiplin nok til å jobbe ordentlig med fagene. Det er flaut og derfor sier jeg ingenting til noen.

Anonym poster: 8395732653480ad88498ce26c1f691de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fortalt noen, ikke han jeg er sammen med nå heller, om at jeg tok abort da jeg ble gravid med eksen (mens det forholdet fortsatt var i live). Føler ikke det er noe jeg bør dele, men tror nok kjæresten ville taklet det, og han vil gjerne vite alt mulig om meg, på godt og vondt. Så kanskje en dag. Ja, og hvor ille eksen og jeg kranglet, hva som skjedde i de kranglene, det har jeg heller ikke fortalt noen.

Anonym poster: 23dd7fd1de0a5d7c8ce0d81eaf4cb236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjuler ting som kan lage helt unødvendig krangel.. Ting som ikke betyr noe, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Sjalusi og mistenksomhet

- At jeg har tatt flere graviditetstester pga mistanke om graviditet. (Jeg var ikke gravid)

- At jeg har vært forelsket i en venninne

Anonym poster: a62c6211b0681f8f687fc9a26716c862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye , men ellers så har ingen plikt til og fortelle alt til kjæreste/ektefelle . Ting fra fortiden f.eks er det ingen grunn til å rippe opp så mye i .

Anonym poster: 46b39ac289aada6d11d79165084123ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjuler talentene mine.Han vet ikke at jeg er flink til å tegne, synge osv.Vet ikke hvorfor.

Anonym poster: c728a7712c4406efe6912fb3d84bd829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en haug med svin på skogen, og det er best at han ikke vet alt. fortid er fortid... ikke noe han har noe med nå uansett. Det som har skjedd i vårt samliv holder jeg ikke skjult. Han vet alt som han trenger å vite...

trenger ikke å legge ut om fortid som bare vil skape urolighet. ive changed

Anonym poster: c91552aa8271da4c26319b388512b658

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...