Gå til innhold

Kvinner/jenter som blir foraktet når mindre attraktive menn ser på dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man føler sine grenser tråkket på.

Uff da.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, om man ikke tåler å bli sett på, så får man holde seg inne.

Er man så psykisk ustabil at man blir skadelidende av et blikk så er det nok klokest ja.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Je, je, klandre offeret du.

Poenget er at menn må skjerpe seg og ta signalene om når det er velkomment at de kikker og ikke minst når det ikke er greit. Og det scenarioet TS skisserer så var det uvelkomment og den vedkommende dame var ikke en bitch fordi hun satte grensene for kroppen sin.

Klandre offeret? Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke hvordan du kan tro at man blir et offer av å bli sjekket opp :fnise: Hva er det neste? At fremmede menn ikke skal få lov til å snakke med kvinner med mindre vi tar initiativet...? Pfft.

Bare lurer, mener du at det er en sosial rettighet for kvinner og ikke bli sjekket opp av menn? Og når mener du at det er greit for en kvinne å bli sjekket opp da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, mener du at det er en sosial rettighet for kvinner og ikke bli sjekket opp av menn? Og når mener du at det er greit for en kvinne å bli sjekket opp da?

Hun har alt svart på det. Se:

Vi kvinner må ikke godta noe som helst.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man egentlig bruke ordet foraktet slik det er brukt i overskriften for temaet?

Anonym poster: bf3f77873cd0683d22b688fbc2529645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man egentlig bruke ordet foraktet slik det er brukt i overskriften for temaet?

En liten fotnote mtp overskriften; Hun ble ikke foraktet når en mindre attraktiv mann så på henne. Om hun foraktet ham er en annen skål. ;)

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man egentlig bruke ordet foraktet slik det er brukt i overskriften for temaet?

Anonym poster: bf3f77873cd0683d22b688fbc2529645

Nei, det kan man ikke. Det er helt mneningsløst., slik det står.Typisk lavpanneKG-innlegg.

Anonym poster: 7198ce5215b89b4ec7be048b5b355526

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan man ikke. Det er helt mneningsløst., slik det står.Typisk lavpanneKG-innlegg.

Anonym poster: 7198ce5215b89b4ec7be048b5b355526

:fnise: Beklager. Norsk er ikke morsmålet mitt. Jeg burde visste bedre. Om bare jeg kunne redigere det bort! Kan en moderator gjøre det? TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har alt svart på det. Se:

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Egentlig ikke.

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli sett på av mindre attraktive menn er helt ok, men begynner menn som åpenbart ligger i en "liga" under meg å flørte skikkelig med blikket etc. ser jeg nok litt stygt på han ja. Så go ahead - skyt meg! Etter min mening er det bedre enn å gi falske forhåpninger.

Anonym poster: 9ed3e6416a19bd06e94291829544c2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli sett på av mindre attraktive menn er helt ok, men begynner menn som åpenbart ligger i en "liga" under meg å flørte skikkelig med blikket etc. ser jeg nok litt stygt på han ja. Så go ahead - skyt meg! Etter min mening er det bedre enn å gi falske forhåpninger.

Anonym poster: 9ed3e6416a19bd06e94291829544c2ff

Falske forhåpninger? Han ga henne et blikk. Han gikk ikke bort til henne for å prøve å få nr. hans. ............TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Hva med noen som har et stort arr i ansiktet?

:)

Jeg møtte engang ei jente som hadde et hull der det skulle vært et øye. Så på henne som på alle andre, og jeg tror helt ærlig hun satte pris på det.

Hadde jeg hatt et stort arr i ansiktet, forestiller jeg meg at deg ville vært ille om folk kikka bort hele tida. Men klart, folk er forskjellige. Jeg ser på alle, stort sett, og synes det er en viss rettferd i det. Kanskje ødelegger jeg dagen til noen som ikke vil bli sett, og kanskje redder jeg den for noen som vil. Game of chance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offer n. skadelidende

bli o- for mord / krigens ofre / bli (et) o- for intriger

http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal

Argumenter for at man blir skadelidende av et blikk.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Store traumer for livet. Det er veldig vanlig å få av blikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man føler sine grenser tråkket på.

Men hvis du føler deg tråkket på er det jo best å dekke til åpenbare sexuelle atributter, vitner om lav IQ om du går utfordrende kledd og samtidig ikke tåler å bli sett på. Skal vedde på at du også ser på en pen mann i tight t-skjorte.

Hva skjer med de stakkars mannfolka som våger aller nådigst å kaste et blikk på de muggene du liker så godt å vise fram da?

Anonym poster: b1baf535b6810b51647dccc4e8ac84aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha på seg utfordrende klær som viser frem både rumpe og pupper når man går ut og forvente at alle menn skal se bort er som å sette seg på bussen og prate høylytt i mobilen og forvente seg at alle skal lukke ørene for det man prater om er bare mellom en selv og den i andre enden.

Hvis man faktisk tror at det fungerer slik har man enten en vanvittig nedsatt hjernekapasitet eller så gjør man seg dum.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha på seg utfordrende klær som viser frem både rumpe og pupper når man går ut og forvente at alle menn skal se bort er som å sette seg på bussen og prate høylytt i mobilen og forvente seg at alle skal lukke ørene for det man prater om er bare mellom en selv og den i andre enden.

Hvis man faktisk tror at det fungerer slik har man enten en vanvittig nedsatt hjernekapasitet eller så gjør man seg dum.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Eller så er man et feministisk nek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er man et feministisk nek.

Vel, hvis du satt på en full buss og pratet høyt i vei i mobilen og forventet deg at ingen skulle lytte til det du pratet om, ville ikke du tro at du var en smule egosentrisk i så fall? Ville ikke en slik person være så idiotisk gal at hun trudde verden kretset rundt henne? Man skal være passe sprø for å tro at verden faktisk fungerer slik.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...