Gå til innhold

Kvinner/jenter som blir foraktet når mindre attraktive menn ser på dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk.

Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv.

Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter.

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Jeg snakka med en kar som ble kasta ut av dørvakten fordi en dame ikke likte at han så på henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg ble kastet ut av et utested fordi han prøvde seg på en jente, men fikk avslag. Det var ikke nok, hun gikk til dørvaktensom var en venn av henne og fikk han kastet ut.

Han var ikke påtrengende engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk.

Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv.

Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter.

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser jo bare at enkelte dørvakter har sikkert store muskler med hjerne på en størrelse med en ert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Hun ble nok provosert over at en som hun mente var way out of her league var uforskammet nok til å i det hele tatt se på henne. Som om hun noen gang hadde giddi å sjekke ut HAN. Hah!

Vel..om dette sjokkerte deg, så kan jeg ikke si annet enn; vælkømmin te` vera.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk.

Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv.

Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter.

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Mens du tar imot stygge kvinnfolk som sikler etter deg med åpne armer?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..om dette sjokkerte deg, så kan jeg ikke si annet enn; vælkømmin te` vera Noreg.

Bare et så kort stykke som over grensen i øst (Svärje) er det heldigvis bedre stelt.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

Dumskapen er enda ikke utryddet ser jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tankeleser TS? Du vet altså både at hun tror hun er perfekt og at det stygge blikket ikke kom av at hun hadde en dårlig dag?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tankeleser TS? Du vet altså både at hun tror hun er perfekt og at det stygge blikket ikke kom av at hun hadde en dårlig dag?

Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

Mener du det samme om menn, da?

Vel, men hvorfor driver tapere og legger an på heftige kvinner, lurer jeg på.

Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens du tar imot stygge kvinnfolk som sikler etter deg med åpne armer?

Jeg er en hetero kvinne. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Kanskje dine fordommer fører til at du legger litt for mye inn i situasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti.

Enig. Men å si at de burde være fritatt fra å reagere er enda mere idioti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje dine fordommer fører til at du legger litt for mye inn i situasjoner.

Nei. Jeg sier ikke at alle pene kvinner er slik, det er bare hennes oppførsel som gikk meg på nervene. Det er ingen grunn i å argumentere om det er mine fordommer eller ikke fordi hvis dere hatt sett henne ville dere nok ha ment det samme som meg. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det samme om menn, da?

Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti.

Hun vil bare bli sjekket opp av noen hun kjenner, kanskje familien

Hvordan vet så disse kvinnene at de er mer attraktive enn de som sjekker dem opp. En 3.person kan syns det er motsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg sier ikke at alle pene kvinner er slik, det er bare hennes oppførsel som gikk meg på nervene. Det er ingen grunn i å argumentere om det er mine fordommer eller ikke fordi hvis dere hatt sett henne ville dere nok ha ment det samme som meg. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Men hverken vi eller du vet hva denne mannen har sagt til henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Damer har påstått at jeg flørta med typene deres fordi jeg smilte og var glad, og menn har beskyldt meg for å være en overlegen bitch fordi jeg gikk og tenkte på og gruet meg til eksamen. Kroppsspråk mistolkes oftere enn du tror.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...