Gå til innhold

Kvinner/jenter som blir foraktet når mindre attraktive menn ser på dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Gjest, jeg skjønner ikke hva som er problemet ditt, egentlig. Jeg syntes at alle kvinner og menn skal i hvertfall godta om de blir sjekket opp ved et blikk. Nå sier jeg ikke at det å glo på en annen er riktig fordi da kan jeg forstå at man blir irritert på, men som jeg kanskje har nevnt sto han ikke der og glodde på henne.

Og hvis du mener at en fyr som ser på en dame er uakseptabelt burde du kanskje holde deg inne, i tilfelle en fyr glor på deg. TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Vi kvinner må ikke godta noe som helst.

nei

Utdyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Hvis det nå var slik at hun ble fornærmet fordi fyren ikke var attraktiv nok, så skjønner jeg meg ikke på slike damer. Kan man ikke heller bli smigret over at noen syns du var pen, og så la det være med det?

Utesteder er jo sjekkearena nr 1. Om man ikke tåler å få et blikk engang, har man ingenting ute på byen å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Noen ganger vil man bare være i fred! Er det så rart??

Jeg er ikke en utpreget skjønnhet - men opplever likevel at all verdens folk tar kontakt i tide og utide. Jeg ser tydeligvis både utrolig "tilgjengelig" ut og som en som er lokal kjent :P

Kan omtrent ikke stå på et busstopp eller bruke offentlig transportmiddel uten at noen vil snakke - litt ensomme gamle damer, sosiale typer, turister +++ Og det er sjeldent jeg går gjennom sentrum om sommeren uten å bli stoppet om jeg vet veien til ett eller annet.

99% av gangene er det helt greit! Jeg er jo sosial og omgjengelig - og forklarer så godt jeg kan veien til fløien på min knotete skole tysk og fransk. Er blitt en reser i kroppsspråk, og vet nå hvor du finner selv de minste hoteller i Bergen.. Er nyttig å bli god på smalltalk, selvom jeg vil takke nei til en evt middags/drink invitasjon.

Men så er det de gangene det ikke er så greit; når jeg er utslitt etter en eksamen eller en spesielt lang og krevende arbeidsdag og du ser noen komme mot deg med det blikket i øynene - da tar jeg en dypt pust og prøver å gjøre kroppsspråket mitt så negativt og uttilgjengelig som mulig. Jeg hjelper selvfølgelig hvis noen trenger hjelp. Men utover det får du ikke mer enn noen enstavelsesord av meg.

Anonym poster: 707506da199f6cdeaafebf1fac415224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er litt fulle av seg selv,det gjelder både kvinner og menn. Og spesielt ute på byen når det er alkohol involvert.Sånn er det bare,har opplevd mannfolk også som oppfører sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

Hvis du vil ha øyelås på folk, kan jeg gjerne komme og montere dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner må ikke godta noe som helst.

Og hvorfor skal kvinner ta ansvar for at menn ikke kan...kikke diskret?

Skal kvinner måtte godta at menn kikker diskret?

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Mens du tar imot stygge kvinnfolk som sikler etter deg med åpne armer?

Er da forskjell på å overse eller avvise høflig, og å kikke stygt på noen?

Hva skal poenget være med sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal kvinner måtte godta at menn kikker diskret?

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Hadde menn klart det så hadde jeg jublet.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde menn klart det så hadde jeg jublet.

Nei.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Vel, men også de som ikke kler seg opp blir glodd på...

Og hvorfor skal kvinner ta ansvar for at menn ikke kan holde blikket tilbake og kikke diskret?

Hvorfor skal menn ta ansvar for å bevege øynene hvis en eller annen show-off presser seg inn i synsfeltet?

Jeg viker av prinsipp ikke blikk for noen, verken gangbangere eller vel...trutmunnede gangbangere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor skal menn ta ansvar for å bevege øynene hvis en eller annen show-off presser seg inn i synsfeltet?

Jeg viker av prinsipp ikke blikk for noen, verken gangbangere eller vel...trutmunnede gangbangere. :)

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumenter for påstanden din takk.

Nei.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst i minoriteten her, fordi jeg kler meg opp kun for meg selv og andre kvinner. Menn har ingenting med det her å gjøre.

Jo.

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beano

Omg! Noen ganger vil man bare være i fred! Er det så rart??

Anonym poster: 707506da199f6cdeaafebf1fac415224

Ja, fordi ett blikk kan være veldig forstyrrende. Hvis man er attraktiv og man ikke ønsker oppmerksomhet, burde man kle seg i noe mindre attraktiv. It's that simple, ladies!

Endret av Beano
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, fordi ett blikk kan være veldig forstyrrende. Hvis man er attraktiv og man ikke ønsker oppmerksomhet, burde man kle seg i noe mindre attraktiv. It's that simple, ladies!

Je, je, klandre offeret du.

Det er vel ingen som hadde ønsket det, heller, men du misser poenget, og dermed prinsippet.

Skal man kunne nekte folk å se på enkelte ting?

Hvis ja, hva skal man nektes å se på?

Hvem skal bestemme hva man ikke skal kunne se på?

Hvem skal nektes å se på dette, og hvem skal bestemme grensen for hva som er greit å se på for hvem og for hvilken måte man skal kunne se på?

Du "ser" poenget?

For egen del ser jeg på hva jeg vil. Det anbefaler jeg også alle andre å gjøre.

Poenget er at menn må skjerpe seg og ta signalene om når det er velkomment at de kikker og ikke minst når det ikke er greit. Og det scenarioet TS skisserer så var det uvelkomment og den vedkommende dame var ikke en bitch fordi hun satte grensene for kroppen sin.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal menn ta ansvar for å bevege øynene hvis en eller annen show-off presser seg inn i synsfeltet?

Jeg viker av prinsipp ikke blikk for noen, verken gangbangere eller vel...trutmunnede gangbangere. :)

Hva med noen som har et stort arr i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...