oslom Skrevet 8. april 2013 #101 Skrevet 8. april 2013 Yeah. Dominante damer er "morsomt" - det også. Selv synes jeg variasjonen er det beste. Noen ganger bestemmer jeg noen ganger en partner. HAr selv fått regelrett spank av et par damer som jeg har kjent og det er digg. Og den andre dagen gjør jeg det samme. Carpe diem.
Cathrine88 Skrevet 8. april 2013 #102 Skrevet 8. april 2013 Hun jeg holder på med nå er veldig snill, så akkurat nå er det jeg som styrer. Husk at det å være dominant ikke sier noe som helst om hvor snill man er utenfor det seksuelle. Ikke at jeg tror den nye dama di er dominant, men det er en ting som ofte misforstås. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #103 Skrevet 8. april 2013 Husk at det å være dominant ikke sier noe som helst om hvor snill man er utenfor det seksuelle. Ikke at jeg tror den nye dama di er dominant, men det er en ting som ofte misforstås. Det er veldig sant. Den mest sadistiske dominante jeg har vært involvert med var også den mest kosete faktisk. Anonym poster: b0835db53721eebd18119fcaa11954da
Gjest .-L-. Skrevet 8. april 2013 #104 Skrevet 8. april 2013 Husk at det å være dominant ikke sier noe som helst om hvor snill man er utenfor det seksuelle. Ikke at jeg tror den nye dama di er dominant, men det er en ting som ofte misforstås. Hehe, synes det sier ganske mye jeg om man er en dominant person that is.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #105 Skrevet 9. april 2013 Hehe, synes det sier ganske mye jeg om man er en dominant person that is. Hehe, synes det sier ganske mye jeg om man er en dominant person that is. Hva sier det da? Anonym poster: a03819dd7cadcb7a54d7d9c51bf1f535
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #106 Skrevet 25. august 2020 På 30.3.2013 den 9.57, NuckingFutz skrev: Jeg kunne aldri falt for en mann som prøver dominere meg. Haha, det hadde bare vært latterlig. Jeg er kvinne og er pr definisjon dominant. Herlig innstilling! Hvor er det blitt av denne gjengen med dominante damer? Skriver ingen her inne lengre? Anonymkode: b409c...7bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå