Gå til innhold

Damer som er dominante

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, du er pr definisjon lite attraktiv og dårlig i senga.

God dominanse og sex involverer alvorlige mengder respekt.

Pr definisjon er dine innlegg tafatte og du burde skaffe deg et ekte liv istedenfor å dyrke kavsilivet ditt på KG, pjusken.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Pr definisjon er dine innlegg tafatte og du burde skaffe deg et ekte liv istedenfor å dyrke kavsilivet ditt på KG, pjusken.

Jeg foretrekker å være en motpol til grunnheten man ser innenfor det seksuelle, som du så alt for godt demonstrerer.

Det er alltid morsomt med 'skaff deg et liv'-argumenter. Har et tyvetalls i Super Mario akkurat i dette øyeblikk.

• Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg må bare si at jeg digger deg Sunheart! :)

:biggrin::kyss2:
  • Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Haha! Hør på Katten.

Jeg er usikker på om dette er kvinner som faktisk er interessert i deg, L, eller om de bare spiller spill og får bekreftelsen de søker?

Jeg personlig har i hvert fall ingen interesse av å bli dominert av en kvinne og har heller aldri opplevd noen som har forsøkt. Eller, kanskje, men de har jeg null interesse av.

Neste gang kan du kvelertak på henne og vri hendene bak ryggen hennes mens du sier, "Hold kjeft, ditt ludder og ta av deg trusa med en gang."

Jeg kødder selvsagt. Eller kanskje ikke.

:)

Hvorfor har du ingen interesse av å bli dominert?

Gjest .-L-.
Skrevet

Lurer jeg å på? Synes ikke jeg "gir fra meg kontrollen", når jeg faktisk latt hun gjøre det. Jeg vet jo hva som skjer selv om det er hun som styrer showet.

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet (endret)

Definer, "Å bli dominert", er du snill. Kanskje jeg må modifisere uttalelsen min.

Jeg setter definitivt pris på og foretrekker en lidenskapelig kvinne som klorer, biter, slikker, spytter, slipper seg løs, slår, viser initiativ, tar kontroll over situasjonen (en gang i blant), viser hvordan hun vil ha det og spiller på hele registeret, men jeg ser ikke på det som å bli dominert.

Ettersom jeg ser på sex som en forlengelse av noe som begynte lenge før samleiet, så tenker jeg nok mest på at jeg ikke har noe til overs for dominerende kvinner (ikke til å forveksle med bestemte kvinner).

Forøvrig er jeg bare en pusekatt sammenlignet med de fleste her inne.

Hva sier du, Blondina?

Endret av JakeGreen
Gjest Chloè
Skrevet

Definer, "Å bli dominert", er du snill. Kanskje jeg må modifisere uttalelsen min.

Jeg setter definitivt pris på og foretrekker en lidenskapelig kvinne som klorer, biter, slikker, spytter, slipper seg løs, slår, viser initiativ, tar kontroll over situasjonen (en gang i blant), viser hvordan hun vil ha det og spiller på hele registeret, men jeg ser ikke på det som å bli dominert.

Ettersom jeg ser på sex som en forlengelse av noe som begynte lenge før samleiet, så tenker jeg nok mest på at jeg ikke har noe til overs for dominerende kvinner (ikke til å forveksle med bestemte kvinner).

Forøvrig er jeg bare en pusekatt sammenlignet med de fleste her inne.

Hva sier du, Blondina?

Vel, det du skriver er min definisjon på å bli dominert, til en viss grad. Du skriver ikke hva du legger i ordet? Å hvorfor du ikke har noe til overs for dominerende kvinner?

Gjest JakeGreen
Skrevet

Vel, det du skriver er min definisjon på å bli dominert, til en viss grad. Du skriver ikke hva du legger i ordet? Å hvorfor du ikke har noe til overs for dominerende kvinner?

Dominerende kvinner er lite hyggelige. Jeg har en kamerat som blir holdt i bånd av kjæresten sin, men jeg tror han har en fetisj for undertrykkelse. Not for me.

Jeg liker harmoni og søte og hyggelige jenter. Egentlig foretrekker jeg brunetter, men aldri si aldri.

Gjest Chloè
Skrevet

Dominerende kvinner er lite hyggelige. Jeg har en kamerat som blir holdt i bånd av kjæresten sin, men jeg tror han har en fetisj for undertrykkelse. Not for me.

Jeg liker harmoni og søte og hyggelige jenter. Egentlig foretrekker jeg brunetter, men aldri si aldri.

Her snakker vi vel om dominerende kvinner i senga, å det høres strengt tatt ut som om du liker det.

En kjerring som har en mann rundt lillefingeren er en annen ting.

Skrevet

Jeg ser ikke på det som han skrev som dominans heller.

Det må da være forskjell på det å ta styring og kontroll, og det å dominere noen?

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Jeg ser ikke på det som han skrev som dominans heller.

Det må da være forskjell på det å ta styring og kontroll, og det å dominere noen?

For all del, skriv forskjellen så kan jeg svare

Skrevet

For all del, skriv forskjellen så kan jeg svare

For meg er dominering når den ene parten har kontroll over grensen til den andre. Ikke at den dominerende part skal bryte grenser hver gang man har sex, men at den underdanige partens grenser blir tøyd.

Hvis jeg ligger på ryggen med hendene bundet til senga, og jeg får ikke gjort noe med dama som suger eller rir meg, så føler jeg ikke at jeg blir dominert.

Hvis hun begynner å fingre meg i rumpa, og jeg lar henne gjøre det, selv om jeg ikke liker det; da blir jeg dominert.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

For meg er dominering når den ene parten har kontroll over grensen til den andre. Ikke at den dominerende part skal bryte grenser hver gang man har sex, men at den underdanige partens grenser blir tøyd.

Hvis jeg ligger på ryggen med hendene bundet til senga, og jeg får ikke gjort noe med dama som suger eller rir meg, så føler jeg ikke at jeg blir dominert.

Hvis hun begynner å fingre meg i rumpa, og jeg lar henne gjøre det, selv om jeg ikke liker det; da blir jeg dominert.

Ok, da legger vi forskjellige ting i ordet. Jeg lar ikke andre gjøre ting med meg som jeg ikke liker, å jeg kaller det noe helt annet enn å dominere.

Skrevet (endret)

Ok, da legger vi forskjellige ting i ordet. Jeg lar ikke andre gjøre ting med meg som jeg ikke liker, å jeg kaller det noe helt annet enn å dominere.

Da gjør vi nok det.

edit: Jeg mente ikke kun ting man ikke liker altså. Men at det er i alle fall et snev av ydmykelse. Ellers er det bare snakk om kontroll og regi for min del.

Endret av Tidus
Gjest Katten.
Skrevet

Nemmehuh?

Det var en merkverdig definisjon på dominanse.

• Liker 3
Skrevet

Nemmehuh?

Det var en merkverdig definisjon på dominanse.

Bare et eksempel på noe som er dominerende for meg.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Her snakker vi vel om dominerende kvinner i senga, å det høres strengt tatt ut som om du liker det.

En kjerring som har en mann rundt lillefingeren er en annen ting.

Hvordan kan det være en helt annen ting?

Det er vanskelig å isolere det som skjer på soverommet fra det som skjer utenfor soverommet. Sex er en naturlig konsekvens og forlengelse av et forhold mellom to mennesker, ikke motsatt.

Men det er mulig det er et definisjonsspørsmål og at vi snakker forbi hverandre. Jeg ser kanskje for meg en gag ball, en pisk og en mann som må spørre pent om sex og om hun kan være så snill å gi han en blowjob ettersom han har vært snill gutt hele uken, men det er vel grader av dominans og undertrykkelse.

Det var et eksempel, men er forøvrig ikke helt ulikt hva kameraten min fortalte; at han hadde fått løfter om at han skulle begynne å få mer oralsex om han var snill.

Om en kvinne tar kontroll på soverommet, så er det fordi jeg gir henne kontroll og lar henne gjøre det hun har lyst til. Jeg kan på hvilket som helst tidspunkt ta den fra henne, da jeg hittil ikke har møtt noen kvinne som er fysisk sterkere enn meg. Men jeg foretrekker en balanse mellom meg og partneren min, hvor maktbalansen er i min favør. Det er det som føles naturlig for meg.

Uansett hva vi kaller det, så liker jeg og foretrekker lidenskapelige kvinner som ikke er redde for å vise at de liker å bli knullet og hvordan de vil ha det.

Skrevet (endret)

Hvordan kan det være en helt annen ting?

Det er vanskelig å isolere det som skjer på soverommet fra det som skjer utenfor soverommet. Sex er en naturlig konsekvens og forlengelse av et forhold mellom to mennesker, ikke motsatt.

Men det er mulig det er et definisjonsspørsmål og at vi snakker forbi hverandre. Jeg ser kanskje for meg en gag ball, en pisk og en mann som må spørre pent om sex og om hun kan være så snill å gi han en blowjob ettersom han har vært snill gutt hele uken, men det er vel grader av dominans og undertrykkelse.

Det var et eksempel, men er forøvrig ikke helt ulikt hva kameraten min fortalte; at han hadde fått løfter om at han skulle begynne å få mer oralsex om han var snill.

Om en kvinne tar kontroll på soverommet, så er det fordi jeg gir henne kontroll og lar henne gjøre det hun har lyst til. Jeg kan på hvilket som helst tidspunkt ta den fra henne, da jeg hittil ikke har møtt noen kvinne som er fysisk sterkere enn meg. Men jeg foretrekker en balanse mellom meg og partneren min, hvor maktbalansen er i min favør. Det er det som føles naturlig for meg.

Uansett hva vi kaller det, så liker jeg og foretrekker lidenskapelige kvinner som ikke er redde for å vise at de liker å bli knullet og hvordan de vil ha det.

Jeg vet om kvinner som er dominante i hverdagen og som tyranniserer sine menn, men som aldri ville være med på at de bedriver noen form for seksuell dominans. Dette kan til og med være kvinner som seksuelt forventer at mannen skal spille rollen som initiativtaker og førende part. Så det er forskjell på seksuell dominans og ikke-seksuell dominans.

Jeg er med på at det fint går an å utvide den seksuelle dominansen til også å omfatte samlivet for øvrig, slik at den ene part kan bestemme mer, den andre må gjøre mer kjedelig husarbeid osv, men det er slik jeg ser det mye kulere om dette skjer innen rammen av et avtalt SM-samliv enn om det skjer fordi den ene er en tyrann som kanskje ikke engang vil innrømme at det er innført en skjevhet her.

Takke meg til par som lever i ærlige og redelige SM-samliv fremfor par av den typen du viser til der kameraten din blir manipulert og herset med, men uten at kvinnen nødvendigvis er villig til å innrømme at dette er del av et SM-samspill. Underkuelse er aldri farligere enn når den underkuede benekter at han/hun er underkuet og/eller den som dominerer nekter at det foregår dominans.

Skjevhet i et forhold kan være kult, men da skal man være åpne og ærlige om det og gå inn i det med en bevissthet om at dette er skjevt, men det er slik vi vil ha det. Manipulerende kvinner eller tyranniske menn som bare bruker skitne knep for å holde den andre nede har jeg ingen sans for. Men de vil som regel heller ikke kalle seg SM-ere eller definere det de driver med som et uttrykk for dominans.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og for å klarere en liten ting i forbindelse med Cuckold sitt gode innlegg ovenfor;

Det er under ingen, absolutt ingen omstendigheter slik at dominans er lik Sadomasochisme (SM) :opplyser:

Jeg vet det er en forstilling som ofte eksisterer, men den legges herved død.

Skrevet

Og for å klarere en liten ting i forbindelse med Cuckold sitt gode innlegg ovenfor;

Det er under ingen, absolutt ingen omstendigheter slik at dominans er lik Sadomasochisme (SM) :opplyser:

Jeg vet det er en forstilling som ofte eksisterer, men den legges herved død.

Jeg vet ikke om du har skrevet dette før (det har du sikkert, men jeg spør igjen i så fall)

Hva er din definisjon på dominans?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...