Gå til innhold

Damer som er dominante

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Den er ikke så ulik Cathrine88 sin :)

Det hun definerer som 'energi' er det jeg/vi kaller 'mental makt'.

Den mentale styrken som (og Pus er switch, og dessulten en soft dominant) gir den ene det vi kan kalle 'overtaket' eller 'makten', får den andre til å ønske enten å utføre eller å bli 'påført' en handling.

Dette har med å ønsket om å overlate 'makten' til den andre der og da.

Hvem som i den enkelte situasjon 'eier' makten avhenger i mitt/vårt tilfelle veldig mye av mental styrke, evne til å bygge opp den andres ønske (med tanke, ord, holdning, attitude) om å underlegge seg denne makten, styringen og 'kontrollen'.

Jeg ser det ikke er så fryktelig enkelt å beskrive i og med at dette er psyke på et lekende nivå mellom to som begge ønsker å eie denne 'makten'.

Selv om man der og da har til hensikt å 'tape', så kjemper man imot, også for å glede den andre når man så lar hennes/hans psyke vinne der og da.

Smerteaspektet og undertrykkelsen som ofte forbindes med SM er i min verden ikke-ekisterende, og det samme er grensebrudd, tvang, skrekk og trusler.

De ville for meg/oss være like uaktuelle selv om den ene skulle ha ønsket dem. Dette da det ville bryte den andres absolutte grenser :)

Som tildigere nevnt, det er mange rom i dette huset, og ikke alle bor i alle rommene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke så ulik Cathrine88 sin :)

Det hun definerer som 'energi' er det jeg/vi kaller 'mental makt'.

Den mentale styrken som (og Pus er switch, og dessulten en soft dominant) gir den ene det vi kan kalle 'overtaket' eller 'makten', får den andre til å ønske enten å utføre eller å bli 'påført' en handling.

Dette har med å ønsket om å overlate 'makten' til den andre der og da.

Hvem som i den enkelte situasjon 'eier' makten avhenger i mitt/vårt tilfelle veldig mye av mental styrke, evne til å bygge opp den andres ønske (med tanke, ord, holdning, attitude) om å underlegge seg denne makten, styringen og 'kontrollen'.

Jeg ser det ikke er så fryktelig enkelt å beskrive i og med at dette er psyke på et lekende nivå mellom to som begge ønsker å eie denne 'makten'.

Selv om man der og da har til hensikt å 'tape', så kjemper man imot, også for å glede den andre når man så lar hennes/hans psyke vinne der og da.

Smerteaspektet og undertrykkelsen som ofte forbindes med SM er i min verden ikke-ekisterende, og det samme er grensebrudd, tvang, skrekk og trusler.

De ville for meg/oss være like uaktuelle selv om den ene skulle ha ønsket dem. Dette da det ville bryte den andres absolutte grenser :)

Som tildigere nevnt, det er mange rom i dette huset, og ikke alle bor i alle rommene.

Jeg tror jeg må omformulere spørsmålet mitt, fordi jeg har skjønt at dette med hvem som dominerer ligger på et mentalt plan. Men:

Hva gjør du konkret når du dominerer mannen din?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tror jeg må omformulere spørsmålet mitt, fordi jeg har skjønt at dette med hvem som dominerer ligger på et mentalt plan. Men:

Hva gjør du konkret når du dominerer mannen din?

Tenker du på i den mentale styrkekampen nå ?

Jeg tolker deg dit, med alle muligheter for at jeg misforstår deg.

Siden kjæresten og jeg ikke bor på samme sted så vil mye av 'maktkampen' finne sted via iPhone med alle dens muligheter.

Jeg kan svinge avgårde en leken sms med påstanden om at han må være totalt utslitt nå etter en knallhard påske. Og responsen kan være at han er absolutt ikke for sliten til å tøyle en sprelsk liten katt.

Hvorpå Pus kan respondere med at hun ikke har klippet klørne på 10 dager nå, så ryggen hans vil skrike når tørrdrakten skal på på tirsdag, men ryggen er kanskje trygg om han legger seg på den...kanskje....

Og derfra kan vi leke oss inn i en situasjon hvor den ene kommer 'vinnende' ut og den andre mentalt og i ord 'overgir seg'.

Et og annet lekent surprise-stunt kan forekomme, - og fysisk er Pus langt underlegen så det endrer ikke bildet om hun holdes fast uten mulighet til å så mye som nærmest å blunke. - det er lov å yppe og å prøve seg, det er morsomt og gir en ekstra gnist.

Det er veldig lekent, veldig gjensidig, og som regel en svært jevn 'kamp'.

Kanskje det aller viktigste er at den psykiske styrken/enegrien er på samme nivå. Der er vi ca like sterke.

Og som like sterke gis også all frihet til å være seg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Men bdsm kan være alt fra "vanlig" sex til sm?

Anonym poster: 50d472a4863773e922115259cd7a861a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å bli dominert av en kvinne,bare følge ordre og gi henne mange orgasmer..Opphissende å være sexslave..;) Finnes det mange sånne damer ?

Anonym poster: d2f7e54ec2b2e890e4889f64a0dc9cf4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å bli dominert av en kvinne,bare følge ordre og gi henne mange orgasmer..Opphissende å være sexslave..;) Finnes det mange sånne damer ?

Hva mener du med sexslave da? Smerte og nedverdigelse?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med sexslave da? Smerte og nedverdigelse?

Nei,jeg mener å bli kommandert til hva jeg skal gjøre for å tilfredsstille dama best og mest mulig..f.eks at hun først vil ha massasje,slikking på en bestemt måte..osv..;) Tenner sånn på bare å få tilfredsstille...

AnonymBruker
Skrevet

Nei,jeg mener å bli kommandert til hva jeg skal gjøre for å tilfredsstille dama best og mest mulig..f.eks at hun først vil ha massasje,slikking på en bestemt måte..osv..;) Tenner sånn på bare å få tilfredsstille...

Skjønner. Er du submissiv eller liker du å bytte på? :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Er du submissiv eller liker du å bytte på? :)

Mest submissiv,men jeg liker å bytte på også...;) Hva med deg ?

Skrevet

Jeg har i min unge alder rukket å treffe på noen damer som liker å ta styringen under forførelsen. De teaser og forfører meg til jeg holder på å sprenge. Da vil jo jeg ta kontroll og kline de opp etter veggen, men disse sier da nei, slutt! Før de begynner på samme greien igjen. Så hva er greia liksom? Hvorfor får ikke jeg ta styringen å kjøre over dem :P Jeg synes jo det er kjekt å bli forført, men det er jo en grense på hva jeg tåler før jeg må gjøre noe.

1: Grow a pair!

2: take controll!

3: ???

4: profit!!

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

1: Grow a pair!

2: take controll!

3: ???

4: profit!!

Ganske sikker på at det ikke hadde blitt sex om jeg ikke hadde latt hun få styre, da hun ble sur og sa stopp når jeg tok kontroll :P Ting er ikke så svart hvit at man bare kan ta kontroll over hver eneste dame å tro at ting går veien da. Man må faktiske tilpasse til en hvis grad damen man er med, og jeg har ikke noe i mot at hun styrer litt så lenge hun ikke går over mine grenser. Cathrine88 skrev for eksempel at hun ikke latt en mann ta kontroll første gangen.

Endret av .-L-.
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ganske sikker på at det ikke hadde blitt sex om jeg ikke hadde latt hun få styre, da hun ble sur og sa stopp når jeg tok kontroll :P Ting er ikke så svart hvit at man bare kan ta kontroll over hver eneste dame å tro at ting går veien da. Man må faktiske tilpasse til en hvis grad damen man er med, og jeg har ikke noe i mot at hun styrer litt så lenge hun ikke går over mine grenser. Cathrine88 skrev for eksempel at hun ikke latt en mann ta kontroll første gangen.

Du er en klok mann som har forstått mye, .-L-.

:)

Skrevet

Jeg opplevde det samme. Men jeg tok over etter en god halvtime med teasing. Hun stoppa meg første gangen, men andre gangen var jeg ganske hardhendt. Men hun elska det, da, heldigvis :D Sa jeg ble som et vilt dyr. Heh..

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Men jeg tok over etter en god halvtime med teasing. Hun stoppa meg første gangen, men andre gangen var jeg ganske hardhendt. Men hun elska det, da, heldigvis :D Sa jeg ble som et vilt dyr. Heh..

Har litt blandete erfaringer. Hun ene lot meg ta kontroll, men ikke hun siste :P

Skrevet

Har litt blandete erfaringer. Hun ene lot meg ta kontroll, men ikke hun siste :P

Jeg hadde mista lysten hvis jeg ikke fikk tatt over. Liker ikke å bli teasa for lenge. Hehe.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg hadde mista lysten hvis jeg ikke fikk tatt over. Liker ikke å bli teasa for lenge. Hehe.

Hehe, det er ikke lett..

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Men da forstår du vel at mange kvinner tenker likt som deg?

Anonym poster: a03819dd7cadcb7a54d7d9c51bf1f535

Skrevet

Men da forstår du vel at mange kvinner tenker likt som deg?

Jeg forstår det, men har aldri opplevd det.

AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt flere dominante damer siden sist -L-? ;)

Gjest .-L-.
Skrevet

Hun jeg holder på med nå er veldig snill, så akkurat nå er det jeg som styrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...