Gå til innhold

Damer som er dominante

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nårtid er det de sier at de er sjefen da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar jo styringen, men de sier nei, slutt! Vanskelig å vite om jeg skal forsette da, noe som til nå ikke har følt som det riktige å gjøre.

Jeg lurer fortsatt på om dette er jenter du allerede har seksuelle forhold med, eller om det er jenter du nettopp har møtt og klint med på nach. I det første tilfellet er det veldig mye tryggere å bare fortsette enn i det siste.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er på narch og i forføringsfasen :P De vil jo ha sex, og det skjer jo når jeg latt de styre, men jeg synes det er kjekt å styre selv, og jeg vil vite hvorfor jeg ikke får ta styringen. Neste gang skal jeg være ekstra hard to get. Vurderer også å bare si at dette gidder jeg ikke :P for så å gå.

Endret av .-L-.
Gjest Katten.
Skrevet

Det er på narch og i forføringsfasen :P De vil jo ha sex, og det skjer jo når jeg latt de styre, men jeg synes det er kjekt å styre selv, og jeg vil vite hvorfor jeg ikke får ta styringen. Neste gang skal jeg være ekstra hard to get. Vurderer også å bare si at dette jeg gidder ikke :P for så å gå.

Det virker som om du ikke klarer å ta sjefsrollen godt nok.

Når du lar motparten se at du ikke nødvendigvis er helt komfortabel, eller helt vet hva du skal gjøre, hvorfor i allverden skal de la seg dominere?

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det virker som om du ikke klarer å ta sjefsrollen godt nok.

Når du lar motparten se at du ikke nødvendigvis er helt komfortabel, eller helt vet hva du skal gjøre, hvorfor i allverden skal de la seg dominere?

Mulig det, jeg har ikke så mye erfaring med damer som vil sjefe. Som regel unngår jeg å sjekke slike opp også. Det bare vanskelig å se den komme når det først kommer frem på nach og eller i senga :P Hva gjør du da Katten? Kliner jeg dem opp etter veggen eller ned i senga sier jo de stopp, nei osv, blir litt små sure. Jeg er ikke komfortabel med å forsette styringen min da..

Endret av .-L-.
Skrevet

Mulig det, jeg har ikke så mye erfaring med damer som vil sjefe. Som regel unngår jeg å sjekke slike opp også. Det bare vanskelig å se den komme når det først kommer frem på nach og eller i senga :P

Jeg er en dame som liker å sjefe, og jeg ville aldri latt en mann jeg nettopp hadde møtt ta styringen helt. Hva med å la henne sjefe litt, overta, gi kontrollen tilbake til henne, overta - rett og slett bytte på å ha styringen? Da blir det veldig mye morsommere og mer spennende i tillegg. :)

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er en dame som liker å sjefe, og jeg ville aldri latt en mann jeg nettopp hadde møtt ta styringen helt. Hva med å la henne sjefe litt, overta, gi kontrollen tilbake til henne, overta - rett og slett bytte på å ha styringen? Da blir det veldig mye morsommere og mer spennende i tillegg. :)

Hun siste jeg møtte ville ha styringen helt, med hun første delte vi litt på det. Hun ble ikke like sur når jeg tok styringen, hehe jeg likte jo det bedre :) Vi får se, sikkert lenge til jeg møter en slik en igjen.

AnonymBruker
Skrevet

jeg savner menn som tar litt styringen jeg :P er jo bra med forspill og sex der begge er like med, men innimellom har jeg lyst til å bli tatt opp etter en vegg i stedet :nigo:

Anonym poster: 750e9e93c8e321967aead139aefae348

AnonymBruker
Skrevet

jeg savner menn som tar litt styringen jeg :P er jo bra med forspill og sex der begge er like med, men innimellom har jeg lyst til å bli tatt opp etter en vegg i stedet :nigo:

Anonym poster: 750e9e93c8e321967aead139aefae348

Men da er du jo ikke en dominant dame, som tråden handler om? :klo:

Anonym poster: 50d472a4863773e922115259cd7a861a

• Liker 4
Gjest JakeGreen
Skrevet

Haha! Hør på Katten.

Jeg er usikker på om dette er kvinner som faktisk er interessert i deg, L, eller om de bare spiller spill og får bekreftelsen de søker?

Jeg personlig har i hvert fall ingen interesse av å bli dominert av en kvinne og har heller aldri opplevd noen som har forsøkt. Eller, kanskje, men de har jeg null interesse av.

Neste gang kan du kvelertak på henne og vri hendene bak ryggen hennes mens du sier, "Hold kjeft, ditt ludder og ta av deg trusa med en gang."

Jeg kødder selvsagt. Eller kanskje ikke.

:)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kveletak, trusler og tvang hører ikke hjemme i alle konstelasjoner JakeGreen.

- bare sånn til generell opplysning.

Uansett er tillit og kjenneskap til hverandres daværende grenser og fantasier en viktig faktor man aldri skal glemme.

Ydmykelse av en partner er ikke nødvendigvis det samme som dominans.

Jeg kjenner meg betraktelig mye mer igjen i Katten.'s beskrivelser enn jeg gjør i din, men spekteret er mangslungent.

• Liker 1
Skrevet

Hun siste jeg møtte ville ha styringen helt, med hun første delte vi litt på det. Hun ble ikke like sur når jeg tok styringen, hehe jeg likte jo det bedre :) Vi får se, sikkert lenge til jeg møter en slik en igjen.

La oss håpe du finner en med samme preferanser til å ha et fast forhold, om så et pulevennforhold med, slik at du slipper så mange skuffelser. :)

Neste gang kan du kvelertak på henne og vri hendene bak ryggen hennes mens du sier, "Hold kjeft, ditt ludder og ta av deg trusa med en gang."

Voldtektsanmeldelse neste.

• Liker 7
Gjest .-L-.
Skrevet

Haha! Hør på Katten.

Jeg er usikker på om dette er kvinner som faktisk er interessert i deg, L, eller om de bare spiller spill og får bekreftelsen de søker?

Meg mulig, men sex vil de i alle fall ha :P Synes ikke jeg får the bad end of the deal.

Jeg personlig har i hvert fall ingen interesse av å bli dominert av en kvinne og har heller aldri opplevd noen som har forsøkt. Eller, kanskje, men de har jeg null interesse av.

Hehe, det har jeg ikke noe interesse av. Jeg tror Katten er hakket mer dominant enn meg i senga og når det kommer til forføringsdelen, men jeg tror ikke det hadde blitt noe sex hvis jeg ikke hadde latt dem få styre.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

La oss håpe du finner en med samme preferanser til å ha et fast forhold, om så et pulevennforhold med, slik at du slipper så mange skuffelser. :)

Meh, begynner å bli stor gutt nå så jeg blir egentlig ikke skuffet lengre. Synes de damene er spennende fordi de gir mer motstand enn de snille jentene :P Jeg ønsker egentlig å bli sammen med en snill en, og jeg tror jeg er i begynnelsesfasen til å bli det. Hun må bare komme hjem fra påskeferie!

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vi er snille vi som ibor en solid mengde dominant anlegg også, og samtidig også kan like å blir fravristet styring og kontroll av en mann med like sterk psyke (switch) ;)

Krysser fingerene for deg jeg .-L-. og håper på det beste etter påskeferien.

Det kan fort gå riktig godt vet du :)

Sammenfallende perferanser er viktig, viktigere enn man kanskje trodde i utgangspunktet ;)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Meh, begynner å bli stor gutt nå så jeg blir egentlig ikke skuffet lengre. Synes de damene er spennende fordi de gir mer motstand enn de snille jentene :P Jeg ønsker egentlig å bli sammen med en snill en, og jeg tror jeg er i begynnelsesfasen til å bli det. Hun må bare komme hjem fra påskeferie!

Slem i senga og snill ellers er heller ikke så dumt.

Lykke til! :)

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Slem i senga og snill ellers er heller ikke så dumt.

Lykke til! :)

Vi får se om vi kommer så langt :P hehe, hun virker veldig snill i alle fall!

Skrevet

Jeg kunne aldri falt for en mann som prøver dominere meg. Haha, det hadde bare vært latterlig. Jeg er kvinne og er pr definisjon dominant. Også når dte gjelder sex er det menn som er det svake kjønn og stiller dårligst på markedet. De må trygle og be. Sjelden det blir no på dem da, for de fleste er idiotisk dårlig utstyrt. Både her og der. GJESP!

• Liker 4
Gjest JakeGreen
Skrevet

Det kan jo være at jeg var mindre alvorlig enn hva enkelte her inne fikk inntrykk av, selv om det var betydelig visdom tilgjengelig for de som greier å lese mellom linjene.

God påske.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg kunne aldri falt for en mann som prøver dominere meg. Haha, det hadde bare vært latterlig. Jeg er kvinne og er pr definisjon dominant. Også når dte gjelder sex er det menn som er det svake kjønn og stiller dårligst på markedet. De må trygle og be. Sjelden det blir no på dem da, for de fleste er idiotisk dårlig utstyrt. Både her og der. GJESP!

Nei, du er pr definisjon lite attraktiv og dårlig i senga.

God dominanse og sex involverer alvorlige mengder respekt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...