Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp!

Men; regner med at mannen min gjør kål på endel av baksten i løpet av helga..... Og pizzasnurrer kan fryses:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg til shoppingtur med venninne i dag.

Gruer meg fordi jeg hater å gå i butikker og kikke, og gleder meg fordi hun er godt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så innmari enig Minya! Særlig kjøpesenter.......det kan ta knekken på hvem som helst! Av to onder så er det bedre å rusle rundt i ei gågate og stikke innom butikker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dumt å lære minstejenta med kaffemaskina, fikk servert kaffe på senga i morges:) Dog; hun kunne ha ventet til etter kl 7 da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill hun er maya :) sikkert kjempestolt :)

Føler jeg ser veldig stor ut, men orker ikke bry meg i dag. Gått med stram jobb t-skjorte hele uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig snill:) Også synes hun det er stas å fylle på kaffebønner og ordne ut med den maskina;)

Oversized er kjempegodt å gå med, fint med f.eks Dr Denim-bukse til (jeanstights, heter det det??) Synes ikke en ser stor ut i sånn genser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg en ny bluse tidligere i uka som jeg tror jeg skal ha på meg idag, og den nye Line of Oslo-buksa mi. Er så glad jeg fant akkurat lik som den gamle jeg hadde. Ble nesten lei meg da den revnet i hele buksebaken pga den var så slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig å finne en nesten lik! Syns det er vanskelig å finne gode bukser!

Er på vei på jobb nå og møtte nettopp en full fyr som dilter etter meg. Flott det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode bukser er kjempevanskelig å finne! Har to jeans, ellers bare dongeritights som Dr Denim og den flex-et eller annet fra Bik Bok..

Hvis mannen er full så kan du gå i sikksakk rundt, da blir han kanskje så svimmel at han mister retningsansen og går feil vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp egentlig, men har skjønt at de dr denim tightsene er gode. Kanskje jeg skal prøve en sånn :)

Haha ja! Han forsvant inn på kiwi heldigvis! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...