Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har vært på viaplay og sett ferdig mandagens episode av Paradise hotell. Nå tenkte jeg at jeg skulle se en eller annen film. Du da?

Skjer det noe spennende i Paradise? Jeg veklser mellom å se på Mirai Nikki og spille Skyrim. ^^

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nettopp sett ferdig sesong 8 av Frustrerte fruer og har sittet å tørket tårer nå de siste timene.. Og nå ser jeg Ghost går på tv senere i natt. Bare å finne frem tørkepapir igjen :grine:

Skrevet

Jeg var 3mnd snusfri igår:)

• Liker 2
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg var 3mnd snusfri igår:)

Så bra, Maya. Flink du er :danse:

Skrevet

Så bra, Maya. Flink du er :danse:

Takk:)

4 år røykfri i sommer, ikke en eneste sprekk. Var faktisk lettere å slutte å snuse enn å slutte med sigaretten....

(er litt stolt selv)

Skrevet (endret)

Har småbrødrene mine på overnatting. Lot dem prøve Amnesia tidligere i kveld. Håper de får sove... :P

Endret av Tonje!
Skrevet

Jeg sitter her fullstendig zombie. Det betyr vel at jeg må legge meg.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg sitter her fullstendig zombie. Det betyr vel at jeg må legge meg.

Nei det betyr at noen må skyte deg i hode, før du biter noen og lager flere zombier, vi må stoppe det nå før der er for sent.

Heldgvis har jeg en slik på veggen

zombies-20101219-095913.jpg

Skrevet

Zombier trenger også kjærlighet.

Det er bare noe Hollywood prøver å lure deg til å tro.
Skrevet

Det er bare noe Hollywood prøver å lure deg til å tro.

Tror du har rett.

Skrevet

De trenger ihvertfall en god hudkrem. :icon_lol:

Skrevet

De trenger ihvertfall en god hudkrem. :icon_lol:

De trenger ett sverd midt i pannebrasken! :D
Skrevet

Skjer det noe spennende i Paradise? Jeg veklser mellom å se på Mirai Nikki og spille Skyrim. ^^

Det sjekker inn en ny gjest og så er det litt drama på slutten. Kan jo ikke si alt vel? Da blir dere sure :fnise:

Klarte å skjære tåa på et skojern av plast, alt er mulig i min verden. Går på autopilot når jeg tar på skoa og går ut for en røyk. Her om dagen reiv jeg ned en stol jeg hadde satt i den vanlige veien jeg går ut døra. Tenkte ikke over det før det gjorde vondt 5 minutter seinere. Da husket jeg plutselig hva som hadde skjedd. :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Det du sa holder i massevis. :jepp: Er spent på den nye gjesten.

Du altså. :fnise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Zombier trenger også kjærlighet.

Jeg prøvde det en gang, møtte en søt irsk rødhåret zombie prøvde å vise kjærlighet, men til slutt spiste hun alle i kirka på bryllupsdagen vår, måtte ta kniven vi skulle dele kaka med å spidde henne rett i hode, vi hadde bare vært gift i 45 minutter. :(

Skrevet

Jeg har vært på viaplay og sett ferdig mandagens episode av Paradise hotell. Nå tenkte jeg at jeg skulle se en eller annen film. Du da?

Den skal jeg se nå, gleder meg!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Da har jeg spist drit god nystekt baguette med jeger bacon og smelta ost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...