Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2013 #1861 Skrevet 13. april 2013 (endret) Skulle ønske jeg klarte å ta slike bilder. Mon tro hva slags utstyr det krever? En jævlig bra macrolinse hvertfall. ^^ Jeg har en men den kan ikke ta så flotte bilder som det der. Endret 13. april 2013 av Mortem
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1862 Skrevet 13. april 2013 (endret) Æsj, sverdet Kvalm resten dagen fordi jeg så for meg at du tok den på som hatt og så sprakk de tynne greiene. I dag skal jeg bruke lørdagskvelden på å legge skjultanlegg i en allerede eksisterende vegg. Tror jeg kommer til å trenge mye tålmodighet. Og Cola! Og gassmaske, jeg skulle ønske jeg husket den da jeg tok vekk maling fra rekkverket Husk hansker også på grunn av isoleringen, begynner å klø overalt av tanken Endret 13. april 2013 av Evilposelos
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2013 #1863 Skrevet 13. april 2013 Gruer meg til sommeren. Jævla drittunger jeg har til naboer bråker og skriker. Må sitte med ørepropper ute og man hører ungene fordet. >< Hater dem. Drittdag idag også. *trøstespise bær*
orgus Skrevet 13. april 2013 #1864 Skrevet 13. april 2013 Og gassmaske, jeg skulle ønske jeg husket den da jeg tok vekk maling fra rekkverket Husk hansker også på grunn av isoleringen, begynner å klø overalt av tanken Poenget er at veggen skal bestå i dagens form Så det kan bli en utfordring! 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1865 Skrevet 13. april 2013 Gruer meg til sommeren. Jævla drittunger jeg har til naboer bråker og skriker. Må sitte med ørepropper ute og man hører ungene fordet. >< Hater dem. Drittdag idag også. *trøstespise bær*
Vulpes Skrevet 13. april 2013 #1866 Skrevet 13. april 2013 En jævlig bra macrolinse hvertfall. ^^ Jeg har en men den kan ikke ta så flotte bilder som det der. Ja, må sikkert opp i en ganske svimlende sum for å kjøpe et sånt objektiv. Jeg har per dags dato ingen macroobjektiver, kun en macroinnstilling på mitt 12-55mm kit-objektiv (Olympus OM-D E-M5). Det tar jo greie nok macrobilder for hobbybruk, men kan garantert ikke måle seg med et skikkelig macroobjektiv. Gruer meg til sommeren. Jævla drittunger jeg har til naboer bråker og skriker. Må sitte med ørepropper ute og man hører ungene fordet. >< Hater dem. Drittdag idag også. *trøstespise bær* Huff da. Utleierne som bor over meg har to små barn, men kan aldri huske å ha blitt plaget av bråk. Hører lek og latter og tramping og diverse fra taket, men ikke mer enn at jeg har blitt vant til det og egentlig ikke enser det med mindre noen gjør meg oppmerksom på det. Har kanskje vært heldig sånn sett?
Gjest Teemo Skrevet 13. april 2013 #1867 Skrevet 13. april 2013 Barn er jo bare herlig! Bring another smurf! This isn't even his final form.
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2013 #1868 Skrevet 13. april 2013 (endret) Du er så god. ^^ Huff da. Utleierne som bor over meg har to små barn, men kan aldri huske å ha blitt plaget av bråk. Hører lek og latter og tramping og diverse fra taket, men ikke mer enn at jeg har blitt vant til det og egentlig ikke enser det med mindre noen gjør meg oppmerksom på det. Har kanskje vært heldig sånn sett? Jepp, heldig! Ville heller hatt det enn å ha skrikende unger hele dagen løpende rundt her. Barn er jo bare herlig! Bring another smurf! This isn't even his final form. Barn er grusomme! Endret 13. april 2013 av Mortem 2
skruf Skrevet 13. april 2013 #1869 Skrevet 13. april 2013 Snakk om å være sigen, klokken er bare litt over ni en lørdagskveld!!
Minya Skrevet 13. april 2013 #1870 Skrevet 13. april 2013 Jeg er så innmari enig Minya! Særlig kjøpesenter.......det kan ta knekken på hvem som helst! Av to onder så er det bedre å rusle rundt i ei gågate og stikke innom butikker der. Jeg overlevde! Vi begynte klokka ti og kom hjem i firetida. *utslitt* Nå har jeg fire nye bh'er i riktig størrelse, ett par nye loafers (de gamle var så utslitt at det begynte å bli vondt å gå i dem), bestilt en ny klokke og mat nok til katta de neste ni månedene. Litt andre småting har også blitt handlet inn, men jeg fant ikke noen ny stekepanne :/
skruf Skrevet 13. april 2013 #1871 Skrevet 13. april 2013 Jeg overlevde! Vi begynte klokka ti og kom hjem i firetida. *utslitt* Nå har jeg fire nye bh'er i riktig størrelse, ett par nye loafers (de gamle var så utslitt at det begynte å bli vondt å gå i dem), bestilt en ny klokke og mat nok til katta de neste ni månedene. Litt andre småting har også blitt handlet inn, men jeg fant ikke noen ny stekepanne :/ Å herrefred! Bøyer meg i støvet, all respekt til deg! Skulle jeg ha gått i butikker fra 10 til 16 så tror jeg at jeg ville ha klikket helt. Ser for meg Michael Douglas i filmen Falling Dawn.... Men; var innom en butikk idag jeg og, kjøpte meg en bluse, og et kjempefint sengeteppe. Tror det tok ca 10min før mannen min skjønte det med sengeteppet, det dekket jo bare litt over halve sengen....prøvde å forklare han at det SKAL være sånn. Ikke alltid lett å være mann.
leirbål Skrevet 13. april 2013 #1873 Skrevet 13. april 2013 Hvorfor skal sengeteppet bare dekke halve sengen? Ikke bare mannen din som ikke forstod det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1874 Skrevet 13. april 2013 Hvorfor skal sengeteppet bare dekke halve sengen? Ikke bare mannen din som ikke forstod det.
skruf Skrevet 13. april 2013 #1875 Skrevet 13. april 2013 (endret) Hvorfor skal sengeteppet bare dekke halve sengen? Ikke bare mannen din som ikke forstod det. For å være ærlig så er jeg litt usikker selv...................men det ble ganske fint:) Jeg stolte på hun som solgte det. Endret 13. april 2013 av maya76
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1876 Skrevet 13. april 2013 Du er så god. ^^ Jepp, heldig! Ville heller hatt det enn å ha skrikende unger hele dagen løpende rundt her. Barn er grusomme! Det er jeg helt enig i. Og ingenting er verre enn å høre om dem. Jeg driter da i hva ungen gjør så lenge den ikke plager meg
skruf Skrevet 13. april 2013 #1877 Skrevet 13. april 2013 Det er jeg helt enig i. Og ingenting er verre enn å høre om dem. Jeg driter da i hva ungen gjør så lenge den ikke plager meg Var ikke så overvettes glad i barn jeg heller....før jeg fikk barn selv. Men må innrømme at det er ikke alle unger jeg liker. Liker ikke uoppdragne drittunger, så jentene her har klare regler om å ta hensyn til naboer og andre mennesker.
Minya Skrevet 13. april 2013 #1878 Skrevet 13. april 2013 Å herrefred! Bøyer meg i støvet, all respekt til deg! Skulle jeg ha gått i butikker fra 10 til 16 så tror jeg at jeg ville ha klikket helt. Ser for meg Michael Douglas i filmen Falling Dawn.... Men; var innom en butikk idag jeg og, kjøpte meg en bluse, og et kjempefint sengeteppe. Tror det tok ca 10min før mannen min skjønte det med sengeteppet, det dekket jo bare litt over halve sengen....prøvde å forklare han at det SKAL være sånn. Ikke alltid lett å være mann. Jeg klikket strengt talt, men hun gærne venninna mi som jeg var moralsk støtte for i kjøp av ny bh (hun har gått ned 40 kilo og trengte ny måling og definitivt nye bh'er ) var smart nok til å foreslå en bubble tea (en slags iste de lager med fruktjuice på en sushisjappe på kjøpesenteret) og det gav meg nok blodsukker til å klare meg et par timer til. Nye Kari Traa-hipstere fant jeg også. Yay me!
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2013 #1879 Skrevet 13. april 2013 Det er jeg helt enig i. Og ingenting er verre enn å høre om dem. Jeg driter da i hva ungen gjør så lenge den ikke plager meg :D Hva driver du med i natt? ^^
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1880 Skrevet 13. april 2013 :D Hva driver du med i natt? ^^ Jeg har vært på viaplay og sett ferdig mandagens episode av Paradise hotell. Nå tenkte jeg at jeg skulle se en eller annen film. Du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå