Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1903 Skrevet 14. april 2013 Dum dum di dum Det er ikke den lyden zombier lager, de lager mer en øøøhhøhø aøøaøøhøøhøhø lyd.
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1904 Skrevet 14. april 2013 Det er ikke den lyden zombier lager, de lager mer en øøøhhøhø aøøaøøhøøhøhø lyd. Jeg er en videreutviklet zombie.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2013 Forfatter #1905 Skrevet 14. april 2013 Jeg hører mennesker rundt meg si til meg at jeg er utrolig sterk, men er jeg det? Og hva mener de er sterkt? Jeg blir bare provosert av det, så jeg sier ingenting, holder bare kjeft. Hvordan er man som svak psyisk, hva gjør man da?
Strange Doll Skrevet 14. april 2013 #1906 Skrevet 14. april 2013 Jeg hører mennesker rundt meg si til meg at jeg er utrolig sterk, men er jeg det? Og hva mener de er sterkt? Jeg blir bare provosert av det, så jeg sier ingenting, holder bare kjeft. Hvordan er man som svak psyisk, hva gjør man da? Det var som å høre folk snakke til meg. Henger meg på spørsmålet! 1
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1907 Skrevet 14. april 2013 Jeg hører mennesker rundt meg si til meg at jeg er utrolig sterk, men er jeg det? Og hva mener de er sterkt? Jeg blir bare provosert av det, så jeg sier ingenting, holder bare kjeft. Hvordan er man som svak psyisk, hva gjør man da? Det der lurer jeg og på. Hva er svakt og hva er sterkt egentlig? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1908 Skrevet 14. april 2013 Det der lurer jeg og på. Hva er svakt og hva er sterkt egentlig? Svakt er paprika, sterkt er jalepenjo. de har vist en sånn sterkhets skala på slike ting. Selv har jeg hatt dundrene hodepine i hele dag, når jeg vokna var jeg sikker på at kl var 17 fordi jeg merket jeg hadde sovet DRIT tungt, og lagt meg så sent, men så var kl bare 14, men merket med en gang jeg opnet øynene at hode mitt var i en skrustikke og der har den vært i hele dag.
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1909 Skrevet 14. april 2013 Svakt er paprika, sterkt er jalepenjo. de har vist en sånn sterkhets skala på slike ting. Selv har jeg hatt dundrene hodepine i hele dag, når jeg vokna var jeg sikker på at kl var 17 fordi jeg merket jeg hadde sovet DRIT tungt, og lagt meg så sent, men så var kl bare 14, men merket med en gang jeg opnet øynene at hode mitt var i en skrustikke og der har den vært i hele dag. Å ja, men da så. Tror jeg skal så en sånn chiliplante og ha i sommer.
orgus Skrevet 14. april 2013 #1910 Skrevet 14. april 2013 Jeg har hele tiden trodd at det var cayennepepper som var sterkt, men så viser det seg at det kanskje er chillipulveret!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #1911 Skrevet 14. april 2013 Jeg har hele tiden trodd at det var cayennepepper som var sterkt, men så viser det seg at det kanskje er chillipulveret! http://no.wikipedia.org/wiki/Scovillegrader http://www.scovillescaleforpeppers.com/ Ver så god, min ven. Søk på scoville scale.
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1912 Skrevet 14. april 2013 Får chili en til å våkne tro? Jeg hadde masse jeg egentlig skulle gjort idag, men er så trøtt og sigen at det blir ikke helt som planlagt. Dumme pollen! Eller støv.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1913 Skrevet 14. april 2013 Får chili en til å våkne tro? Jeg hadde masse jeg egentlig skulle gjort idag, men er så trøtt og sigen at det blir ikke helt som planlagt. Dumme pollen! Eller støv. Jepp finnes en type chilli pulver som får deg til å vokne, den er hvit og går under Merket navnet Kokain, kan fåes hvor som helst på Oslos gater. Men du har jo altid hornsalt da, det får deg nok til å vokne, men nå er det sent allerde så du bør vel egentlig legge deg tidlig å stå opp kl 5 i natt så du har en lang mandag å gjøre masse på.
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1914 Skrevet 14. april 2013 Jepp finnes en type chilli pulver som får deg til å vokne, den er hvit og går under Merket navnet Kokain, kan fåes hvor som helst på Oslos gater. Men du har jo altid hornsalt da, det får deg nok til å vokne, men nå er det sent allerde så du bør vel egentlig legge deg tidlig å stå opp kl 5 i natt så du har en lang mandag å gjøre masse på. Fikk gå på bensinstasjonen og kjope en Coka Cola da, og late som det fremedeles er Coka i den. Eller ta noe kaffe.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1915 Skrevet 14. april 2013 Fikk gå på bensinstasjonen og kjope en Coka Cola da, og late som det fremedeles er Coka i den. Eller ta noe kaffe. Kaffe rett i blodet funker bra.
orgus Skrevet 14. april 2013 #1916 Skrevet 14. april 2013 http://no.wikipedia..../Scovillegrader http://www.scovilles...forpeppers.com/ Ver så god, min ven. Søk på scoville scale. Poenget var at jeg har prøvd å redusere cayenneinnslaget i tacokrydderet mitt, uten at det har hjulpet noe særlig
Cordelia Skrevet 14. april 2013 #1917 Skrevet 14. april 2013 Jada, nå går det nedpå med en halvliter kaffe, det blir kos for magen i natt......not. Søren og, tror termokoppen begynner å svikte. Pisslunka.
skruf Skrevet 14. april 2013 #1918 Skrevet 14. april 2013 Flere timer ut på sjøen, begynte å regne gjorde det også, og ikke en eneste fisk som bet på........ Men mannen var flink og la tapet på et helt rom mens kona var ute for å sjekke fiskelykken:D 1
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #1920 Skrevet 14. april 2013 Jada, nå går det nedpå med en halvliter kaffe, det blir kos for magen i natt......not. Søren og, tror termokoppen begynner å svikte. Pisslunka. Kan du ikke bare snuse kaffegrusen da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå