Minya Skrevet 5. august 2013 #7962 Skrevet 5. august 2013 Åååååå, kattehelvete! Dustekatta satte seg demonstrativt FORAN kattedoen og tisset rett på gulvet. "Du skjønner, dette her kan jeg ikke gå inn å tisse i, for det er ikke rent nok". Jeg har for øvrig en mistanke om at minsten har vært inni hennes do og gjort fra seg, og at det var derfor hun demonstrerte. *søke opp kattedoluker med chiplesere slik at kattene ikke kommer inn i doen med mindre chipnummeret stemmer*
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #7963 Skrevet 5. august 2013 Hvis minsten har brukt doen hennes så skjønner jeg godt at hun vil vise at hun er misfornøyd Får trøste deg med at det ikke var bæsj. Finnes det virkelig sånne kattedoluker med chiplesere?
Minya Skrevet 5. august 2013 #7964 Skrevet 5. august 2013 Hvis minsten har brukt doen hennes så skjønner jeg godt at hun vil vise at hun er misfornøyd Får trøste deg med at det ikke var bæsj. Finnes det virkelig sånne kattedoluker med chiplesere? Aner ikke, men finnes det så vil jeg veldig gjerne ha en. Nei, tiss er faktisk det verste å tørke opp, for med bæsjen så er det bare å ta et papir, plukke det opp og kaste det i do og så vaske litt over med litt vanlig gulvsåpe. Tisset må tørkes vekk, så vaskes over med såpe, og så sprayes med piss-off eller noe annet som tar knekken på luktenzymene i kattepisset minst to ganger, før du kan tørke gulvet rent igjen. *sukk* Dustekattene.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #7965 Skrevet 5. august 2013 Se Denne Mortem, så skjønner du hvorfor Morrowind er epic mye bedre enn skyrim http://www.youtube.com/watch?v=JweTAhyR4o0 1
Gjest Mundane Skrevet 5. august 2013 #7966 Skrevet 5. august 2013 hun kommer aldri til å gidde å se en 30 min lang video
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #7967 Skrevet 5. august 2013 Aner ikke, men finnes det så vil jeg veldig gjerne ha en. Nei, tiss er faktisk det verste å tørke opp, for med bæsjen så er det bare å ta et papir, plukke det opp og kaste det i do og så vaske litt over med litt vanlig gulvsåpe. Tisset må tørkes vekk, så vaskes over med såpe, og så sprayes med piss-off eller noe annet som tar knekken på luktenzymene i kattepisset minst to ganger, før du kan tørke gulvet rent igjen. *sukk* Dustekattene. Visste ikke at det var så mye jobb med kattepiss :o hun kommer aldri til å gidde å se en 30 min lang video Du kjenner meg for godt!
Missy1 Skrevet 5. august 2013 #7968 Skrevet 5. august 2013 Man forteller f.eks hva man har gjort i dag, om morsomme tanker man har eller bare sier hvordan formen er akkurat nå. Eller så kan man poste et bilde av en katt Jeg er utrolig mett, men må lage middag til mannen min snart Her er en katt... Min katt 1
Gjest Gjest20 Skrevet 5. august 2013 #7970 Skrevet 5. august 2013 (endret) . Endret 28. desember 2014 av Lydia 2
Missy1 Skrevet 5. august 2013 #7971 Skrevet 5. august 2013 Så nydelig! Er den innekatt? Min? Nei hu er ikke innekatt. Skulle egentlig være det, men Bengalen er ganske gæren så hu trengte litt mer plass å boltre seg på. Men hu går ikke langt fra huset, hu er veldig mennskekjær og kan gjerne gå på tur med oss (uten bånd altså, hu går fint ved vår side)
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #7972 Skrevet 5. august 2013 (endret) Okey. Bare lurte pga den selen. Hvor gammel er hun? Ser ung ut jo Gratulerer Lydia! Endret 5. august 2013 av Mortem
Missy1 Skrevet 5. august 2013 #7973 Skrevet 5. august 2013 Okey. Bare lurte pga den selen. Hvor gammel er hun? Ser ung ut jo Gratulerer Lydia! Ja, bildet er fra ifjor sommer og da var hu kun 6mnd gammel så vi turte ikke slippe hu helt løs når hu var så ung og ikke hadde bodd så lenge hos oss tenkte ikke på den engang jeg
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #7974 Skrevet 5. august 2013 Nei, det har jeg ikke sagt heller. Nei, men jeg har jo ikke sagt at du har sagt det heller..? Er du helt teit eller ? Nå var jeg endelig kommet meg hjem igjen. Heldigvis er sommersesongen snart over og folk begynner å komme tilbake på jobb igjen, så da blir det sannsynligvis mindre lange dager på meg fremover. Og nå - er det på tide å snekre noe spaghetti med kjøttdeig til middag.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #7975 Skrevet 5. august 2013 YAY, I dag skal jeg ha bacon og potetstappe!!!
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #7976 Skrevet 5. august 2013 Hadde det vært den optimale drømmen? Det er egentlig ikke noe problem. Vi er jo fra de samme områdene og har bøttevis av fellesbekjente og venner, så å møte på ham (igjen) i ny og ne er ikke akkurat utenkelig. Jepp Herregud så heldig du er! *misunnelig*
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #7977 Skrevet 5. august 2013 Hmmm. Synes Linni Meister er litt søt, jeg.
Singha Skrevet 5. august 2013 #7978 Skrevet 5. august 2013 Jepp Herregud så heldig du er! *misunnelig* Jeg tviler littegrann på at Tusenpusen har samme syn på Stian Blipp som du har
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #7979 Skrevet 5. august 2013 Jeg tviler littegrann på at Tusenpusen har samme syn på Stian Blipp som du har Betyr ingenting det vel
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 5. august 2013 #7980 Skrevet 5. august 2013 På kvelden kommer det alltid en merkelig lukt fra utsiden her jeg bor.............lurer på hva det er for noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå