Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå, kattehelvete!

Dustekatta satte seg demonstrativt FORAN kattedoen og tisset rett på gulvet. :murvegg:

"Du skjønner, dette her kan jeg ikke gå inn å tisse i, for det er ikke rent nok".

Jeg har for øvrig en mistanke om at minsten har vært inni hennes do og gjort fra seg, og at det var derfor hun demonstrerte. *søke opp kattedoluker med chiplesere slik at kattene ikke kommer inn i doen med mindre chipnummeret stemmer*

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis minsten har brukt doen hennes så skjønner jeg godt at hun vil vise at hun er misfornøyd :fnise:
Får trøste deg med at det ikke var bæsj.

Finnes det virkelig sånne kattedoluker med chiplesere? :sjokkert:

Skrevet

Hvis minsten har brukt doen hennes så skjønner jeg godt at hun vil vise at hun er misfornøyd :fnise:

Får trøste deg med at det ikke var bæsj.

Finnes det virkelig sånne kattedoluker med chiplesere? :sjokkert:

Aner ikke, men finnes det så vil jeg veldig gjerne ha en.

Nei, tiss er faktisk det verste å tørke opp, for med bæsjen så er det bare å ta et papir, plukke det opp og kaste det i do og så vaske litt over med litt vanlig gulvsåpe. Tisset må tørkes vekk, så vaskes over med såpe, og så sprayes med piss-off eller noe annet som tar knekken på luktenzymene i kattepisset minst to ganger, før du kan tørke gulvet rent igjen. *sukk*

Dustekattene.

Gjest Mundane
Skrevet

hun kommer aldri til å gidde å se en 30 min lang video

Gjest badeand1
Skrevet

Aner ikke, men finnes det så vil jeg veldig gjerne ha en.

Nei, tiss er faktisk det verste å tørke opp, for med bæsjen så er det bare å ta et papir, plukke det opp og kaste det i do og så vaske litt over med litt vanlig gulvsåpe. Tisset må tørkes vekk, så vaskes over med såpe, og så sprayes med piss-off eller noe annet som tar knekken på luktenzymene i kattepisset minst to ganger, før du kan tørke gulvet rent igjen. *sukk*

Dustekattene.

Visste ikke at det var så mye jobb med kattepiss :o

hun kommer aldri til å gidde å se en 30 min lang video

Du kjenner meg for godt!

Skrevet

Man forteller f.eks hva man har gjort i dag, om morsomme tanker man har eller bare sier hvordan formen er akkurat nå. Eller så kan man poste et bilde av en katt :fnise:

Jeg er utrolig mett, men må lage middag til mannen min snart

Her er en katt... Min katt :P

• Liker 1
Skrevet

Så nydelig! Er den innekatt?

Min?

Nei hu er ikke innekatt. Skulle egentlig være det, men Bengalen er ganske gæren så hu trengte litt mer plass å boltre seg på. Men hu går ikke langt fra huset, hu er veldig mennskekjær og kan gjerne gå på tur med oss (uten bånd altså, hu går fint ved vår side)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Okey. Bare lurte pga den selen. Hvor gammel er hun? Ser ung ut jo :rodmer:

Gratulerer Lydia! :)

Endret av Mortem
Skrevet

Okey. Bare lurte pga den selen. Hvor gammel er hun? Ser ung ut jo :rodmer:

Gratulerer Lydia! :)

Ja, bildet er fra ifjor sommer og da var hu kun 6mnd gammel så vi turte ikke slippe hu helt løs når hu var så ung og ikke hadde bodd så lenge hos oss :P tenkte ikke på den engang jeg :P

Skrevet

Nei, det har jeg ikke sagt heller.

Nei, men jeg har jo ikke sagt at du har sagt det heller..? Er du helt teit eller ? :vetikke:

Nå var jeg endelig kommet meg hjem igjen. Heldigvis er sommersesongen snart over og folk begynner å komme tilbake på jobb igjen, så da blir det sannsynligvis mindre lange dager på meg fremover.

Og nå - er det på tide å snekre noe spaghetti med kjøttdeig til middag. :laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

YAY, I dag skal jeg ha bacon og potetstappe!!!

Gjest badeand1
Skrevet

Hadde det vært den optimale drømmen? :trist:

Det er egentlig ikke noe problem. Vi er jo fra de samme områdene og har bøttevis av fellesbekjente og venner, så å møte på ham (igjen) i ny og ne er ikke akkurat utenkelig.

Jepp :P

Herregud så heldig du er! *misunnelig*

Skrevet

Hmmm.

Synes Linni Meister er litt søt, jeg. :)

Skrevet

Jepp :P

Herregud så heldig du er! *misunnelig*

Jeg tviler littegrann på at Tusenpusen har samme syn på Stian Blipp som du har :P

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg tviler littegrann på at Tusenpusen har samme syn på Stian Blipp som du har :P

Betyr ingenting det vel :P

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

På kvelden kommer det alltid en merkelig lukt fra utsiden her jeg bor.............lurer på hva det er for noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...