Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, tror det. Er de samme folkene som drar hver gang virker det som så de kjenner hverandre litt fra før. Tror det blir vanskelig å komme inn som ny da.

Nah, ikke sikkert det hvis man inviterer seg inn. Men man bør jo sikkert være litt sosial av seg for det blir fort lett å forsvinne i samtaloen når mange kjenner hverandre. Men de tar jo sikkert hensyn til mye folk, det er jo det som er litt av poenget med samlingene(vil jeg tro?).

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, jeg aner ikke. Ser bare at de som oftest er med er de som henger med hverandre irl også. Men hva vet jeg :P

Skrevet

Ja, jeg aner ikke. Ser bare at de som oftest er med er de som henger med hverandre irl også. Men hva vet jeg :P

Itte je hæll. Bare gjetter.

Gjest badeand1
Skrevet

Spørs nok på de nye også ^^ Jeg passer ikke inn der for jeg er altfor sjenert og stille :P

Skrevet

Spørs nok på de nye også ^^ Jeg passer ikke inn der for jeg er altfor sjenert og stille :P

Jeg har heldigvis blitt flinkere etterhvert, men det hender jeg og detter ut hvis det blir for mye skravling og folk. Men er definitivt ikke lett hvis alle andre er hypersosiale og smalltalkeksperter. Men kan jo hende det er andre der med samme problemet. Skall dog ikke snakke. Har ikke turt på bli med på noe sånt enda jeg heller.

Gjest badeand1
Skrevet

Det går bra for min del hvis den ene parten er utadvent. Da blir jeg det også mot den personen. Men ellers holder jeg som regel kjeft av frykt for å si noe dumt :P

Skrevet

Det går bra for min del hvis den ene parten er utadvent. Da blir jeg det også mot den personen. Men ellers holder jeg som regel kjeft av frykt for å si noe dumt :P

Man blir jo ikke akkurat mer utadvendt av å snakke mye med innadvendte mennesker.

En gylden midtvei er jo som regel koselig da, hvor en ikke trenger å være i utkanten av noen av delene.

Skrevet

Vi kan lage vårt eget treff :fnise:

Skrevet

Haha, det bildet!! :skratte:

Skal vi dra på Kg-treff folkens?

Det hadde vært kjekt :nigo:

I dag er det 200 år sidan Ivar Aasen vart fødd. Eg er evig takknemleg!

:balltre:

Vi kan lage vårt eget treff :fnise:

Fjasetreffet! :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Man blir jo ikke akkurat mer utadvendt av å snakke mye med innadvendte mennesker.

En gylden midtvei er jo som regel koselig da, hvor en ikke trenger å være i utkanten av noen av delene.

Nei, det har jeg ikke sagt heller.

Gjest Sakone
Skrevet

Nei, det har jeg ikke sagt heller.

Du må bli med da ^^

Gjest Sakone
Skrevet

på treff? Frister litt men skummelt da!

Er absolutt ikke skummelt ^^ Jeg er helt sikker på at du ville fått det hyggelig :)

Så er bare å ta steget! :)

Gjest Sakone
Skrevet

Henger meg på deg hvis det blir for ille. :P

Ja bare å gjøre det ^^ Men temmelig sikker på at det ikke går ille i det hele tatt ^^

Men hadde vært veldig koselig om du kom hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...