Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

At dei kan velge når dei startar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

At dei kan velge når dei startar.

puh!
Skrevet

Finnes det noe bedre enn sofis :sjokkert: Jeg oppdaget en kiosk i nærheten som selger det.

Skrevet

Finnes det noe bedre enn sofis :sjokkert: Jeg oppdaget en kiosk i nærheten som selger det.

Italiensk pistasjis!
Gjest Gunfreak
Skrevet

Min IKKE softis :lur:

Skrevet

Italiensk pistasjis!

Høres godt ut :)

Skrevet

Høres godt ut :)

Du bør ta turen med en gang!
Skrevet

Min IKKE softis :lur:

Jeg bor utenfor ring 3 og hele slekta mi har bodd utenfor ringen. Du kan ikke gjøre sånn :nei:

Du bør ta turen med en gang!

Tør ikke :sjokkert: Hent til meg? :laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg bor utenfor ring 3 og hele slekta mi har bodd utenfor ringen. Du kan ikke gjøre sånn :nei:

Vi kan ikke få barn sammen det er helt sant, du er ikke verdig til det, men vi kan ha sex, så lenge jeg bruker kondom, og du bruker piller, spiral, p sprøyte, sæd drepende krem på en gang så vi er sikre på at vi ikke lager noe rart ugudlig avkom. :fnise:

Skrevet (endret)

Vi kan ikke få barn sammen det er helt sant, du er ikke verdig til det, men vi kan ha sex, så lenge jeg bruker kondom, og du bruker piller, spiral, p sprøyte, sæd drepende krem på en gang så vi er sikre på at vi ikke lager noe rart ugudlig avkom. :fnise:

Har blitt nonne, kan ikke. Dessuten er jeg betatt av en utenfor ring 3 og siden vi da er bønder, passer det bra :fnise: Han har bedt meg på middag, jeg skal si ja om 4 måneder og 5 dager.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jævla klaging. Kom deg inn på kjøkkenet og lag mat til meg, kvinne.

Skrevet

Skrevet

Du får noe ferdiggreier fra fjordland.

NEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...