Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Og nå tordner det! Går og legger meg igjen -_-

Gjest Gunfreak
Skrevet

Og nå tordner det! Går og legger meg igjen -_-

Du har større sjangse for å bli truffet av lyn om du sover, fordi da kan lynet snike seg opp på deg. og treffe deg. Så best du holder deg våken.

Gjest badeand1
Skrevet

Tordna bare en gang heldigvis.

13 fluer i den fluefella nå. :sjokkert:

Gjest badeand1
Skrevet

Ja får spørre imorgen.. Helt merkelig denne senga, virker som overmadrassen manglet.. Haha

Har du spurt? ^^

Skrevet

Har du spurt? ^^

Hei. Har vært uten Internett.. Men ja, har spurt, men fantes ikke noe overmadrass. Virket som de syntes vi var litt rare som ville ha mykere seng.. La stradmadrassen under da :)Men de hadde heldigvis noen mykere puter så nå er alt litt bedre :)

Neste gang blir det 4 stjerners, dette er bare 3 så vi kan kanskje ikke forvente mer hehe.. Takk for hjelpen:)

Gjest badeand1
Skrevet

Hei. Har vært uten Internett.. Men ja, har spurt, men fantes ikke noe overmadrass. Virket som de syntes vi var litt rare som ville ha mykere seng.. La stradmadrassen under da :)Men de hadde heldigvis noen mykere puter så nå er alt litt bedre :)

Neste gang blir det 4 stjerners, dette er bare 3 så vi kan kanskje ikke forvente mer hehe.. Takk for hjelpen:)

Bra det ordna seg ^^

Gjest badeand1
Skrevet

Morder.

Litt gøy må jeg få ha det også.

• Liker 1
Skrevet

Litt gøy må jeg få ha det også.

Sant. Viktig å ha det gøy på jobb. Du har det vel kjempegøy da, Mortem. :)

Skrevet

Anbefaler deg å bruke tripadvisor, trykke på topphotellene der du skal og se. Jeg har opplevd at 4 stjerners hotell har bedre senger enn 5.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Sant. Viktig å ha det gøy på jobb. Du har det vel kjempegøy da, Mortem. :)

The fuck

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Lurer seriøst på om det er noen som har vært deppa like lenge som meg...

Håper virkelig ikke det. Dette begynner å bli helt patetisk.

:klem:

Skrevet

Lurer seriøst på om det er noen som har vært deppa like lenge som meg...

Håper virkelig ikke det. Dette begynner å bli helt patetisk.

Gå til legen å fortell det. :hug: Du kan jo ikke ha det sånn :(

Skrevet

Jeg stekte bacon i bhen i sommer. Fikk det store brennmerket, trodde det skulle være rødt resten av livet, men nå er det borte, det kom ny hud. NEI DET VAR IKKE SÅ VONDT! Jeg gjorde det bare fordi NerdMedSverd sa at det gjorde sinnsykt vondt og at jeg tullet når jeg sa at det ikke gjorde det.

Skrevet

Jeg stekte bacon i bhen i sommer. Fikk det store brennmerket, trodde det skulle være rødt resten av livet, men nå er det borte, det kom ny hud. NEI DET VAR IKKE SÅ VONDT! Jeg gjorde det bare fordi NerdMedSverd sa at det gjorde sinnsykt vondt og at jeg tullet når jeg sa at det ikke gjorde det.

Må jo bruke forkle!

Skrevet

Et forsøk på å lukke han hit? :P Lukke/lokke? :klo: Et lite anfall av dysleksi her nå..

Lukke:

a-lukke-doren-t14564.jpg

Lokke:

06d322cd00.jpg

Vet ikke hva google mener med det siste der men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...