Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

han er da kjekk nå også.

han ser jo dønn lik ut som for 15 år sidan, det er eg einig med. Er vel smaken min som har endra seg-drastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke når det blir sånn 20+ for gammelt! :P

Hvor gammelt er "for gammelt" da? :-P

Men på tide å finne senga, nighty alle fjasere!

Skrevet

han er da kjekk nå også.

For gammel.

Gjest Sakone
Skrevet

Men han er fortsatt kjekk.

Thomas Giertsen, er det deg som har fått deg bruker her?!

• Liker 1
Skrevet

Men han er fortsatt kjekk.

Greit nok :) Helt vanlig :fnise:

Gjest Snørev
Skrevet (endret)

Thomas Giertsen, er det deg som har fått deg bruker her?!

Selvsagt, ikke. Og er ikke bare jeg som synes han er kjekk. Hører det hele tiden: "Du, han derre Gjertsen er ganske kjekk". "Heldig hun som har kapret komikongen"., osv. Og det hører jeg både av kvinner på hans egen alder og kvinner i 20 årene. Ingen mener at Gjertsen er for gammel.

Endret av Snørev
Skrevet

Selvsagt, ikke. Og er ikke bare jeg som synes han er kjekk. Hører det hele tiden: "Du, han derre Gjertsen er ganske kjekk". "Heldig hun som har kapret komikongen"., osv. Og det hører jeg både av kvinner på hans egen alder og kvinner i 20 årene. Ingen mener at Gjertsen er for gammel.

Jeg husker når du brakk armen på tv. Det var dårlig gjort av henne det! Fyskam! :sjokkert:

Gjest Snørev
Skrevet

Jeg husker når du brakk armen på tv. Det var dårlig gjort av henne det! Fyskam! :sjokkert:

Trodde det var glemt, men ja det var ganske kjipt. Alle tror jo at hun vant håndbakken, men det er feil, det var pga manglende oppvarming håndleddet røk ikke fordi hun var så sterk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nokon som kan hjelpa?

Pc skjermen min er klint inntil venstre hjørnet. På høgre sida har eg eit svart område. Eg ser ikkje den linje nederst (der alle programma ligg) og ser ikkje klokka td...Eg får ikkje maksimert skjermen min....

Kva knappar har eg (eller mini) vore borti??

Endret av Stjerner og planeter
Gjest badeand1
Skrevet

Hmm.. Prøv å gå inn på instillinger og endre skjermstørrelsen?

Skrevet

Hmm.. Prøv å gå inn på instillinger og endre skjermstørrelsen?

eg har gjort det.....

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

eg har gjort det.....

Du får lage en tråd på data, spill og elektronikk. Større sjanse for å få svar der tror jeg.

Endret av Mortem
Skrevet

Du får lage en tråd på data, spill og elektronikk. Større sjanse for å få svar der tror jeg.

det tek så lang tid å få svar der! men takk!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg prøver å rydde og vaske, da jeg har date på fredag, og mamma påstår at damer ville dumpe meg med en gang om de så hvordan jeg bor :blush: Men jeg er ikke enig, jeg må bare finne en dame som er like rotete som meg!

Gjest Snørev
Skrevet

Jeg prøver å rydde og vaske, da jeg har date på fredag, og mamma påstår at damer ville dumpe meg med en gang om de så hvordan jeg bor :blush: Men jeg er ikke enig, jeg må bare finne en dame som er like rotete som meg!

Tror du bør rydde uansett:-)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, spørs på dama :P har du det rotete og møkkete så har mora di rett!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Moren min sier "Du kommer aldri til å få en mann med den kranglingen din, ingen vil ha ei dame som krangler!" Det morsomme er at jeg stort sett aldri krangler med noen, bortsett fra henne :ler:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...