Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei :)

Hvordan kan du være sikker? Placeboeffekten kan være ganske effektiv noen ganger.

Har du tatt et glass cola og fanta forsiden av hverandre, og målt når kullsyren gikk ut av dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hvordan kan du være sikker? Placeboeffekten kan være ganske effektiv noen ganger.

Har du tatt et glass cola og fanta forsiden av hverandre, og målt når kullsyren gikk ut av dem?

Men herregud. Jeg kjenner forskjellen. La det ligge.

Skrevet

:laugh:

Greit, skal la det ligge.

Hatt en fin dag i dag da?

Skrevet

Grei nok her også forsåvidt. Pittelitt OT, men utover det var det ikke så veldig spesielt.

Eller, vi kjørte litt i båt i dag da. En veldig liten robåt med en elektrisk påhengs (30W). :)

Skrevet (endret)

Finnes det badevekt med kvalitiet? Mine blir ødelagt, enten søler jeg vann på dem eller så dunker jeg dem i gulvet. Er det noen som ståler noe annet en silkebehandling eller? :sinna:

Hvilken badevekt har du og hvor lenge har det vart?

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Nille - to tre år. :jepp: Meen jeg søler ikke på den eller dunker den i gulvet da. :P Tror det har bittelitt å si.

• Liker 1
Skrevet

"Nevn en musikkartist/band du tror brukeren over deg liker"

Jeg forstår ikke poenget med den tråden, og det irriterer meg.

Skrevet

Tjaaa, fire år eldreish? :P Natta!

Såppas bør det være!

Nokon som kan hjelpa?

Pc skjermen min er klint inntil venstre hjørnet. På høgre sida har eg eit svart område. Eg ser ikkje den linje nederst (der alle programma ligg) og ser ikkje klokka td...Eg får ikkje maksimert skjermen min....

Kva knappar har eg (eller mini) vore borti??

Er det snakk om ekstern skjerm eller laptop?

Gjest Mundane
Skrevet

Finnes det badevekt med kvalitiet? Mine blir ødelagt, enten søler jeg vann på dem eller så dunker jeg dem i gulvet. Er det noen som ståler noe annet en silkebehandling eller? :sinna:

Hvilken badevekt har du og hvor lenge har det vart?

Jeg er overbevist om at du er en tegneseriefigur. En badevekt er allerede på gulvet og et hus/leilighet har begrenset med områder der vann befinner seg i farlige mengder for elektronikk(om vekta er elektronisk). Bare en tegneseriefigur klarer å lage et scenario der en badevekt blir ødelagt på den måten.

Skrevet

Kanskje Evilposelos egentlig er mora til Jokke.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Såppas bør det være!

Er det snakk om ekstern skjerm eller laptop?

lap
Skrevet

Jeg er overbevist om at du er en tegneseriefigur. En badevekt er allerede på gulvet og et hus/leilighet har begrenset med områder der vann befinner seg i farlige mengder for elektronikk(om vekta er elektronisk). Bare en tegneseriefigur klarer å lage et scenario der en badevekt blir ødelagt på den måten.

Jeg får til det meste. Har fra før av ødelagt dusjen med barberhøvel, rivd ned kroker til å henge håndkle på, ødelagt senga mi (jeg tok fart med albuen først) og nå badevekta. Jeg må løfte den opp, for gulvet er ikke rett alle steder

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hvilken modell?

ein acer

Skrevet

Jeg glemte kjøleskapet, det er også ødelagt. Og det verste er at jeg ikke gjør det med vilje. Det med senga gjorde jeg uten å tenke meg om.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg glemte kjøleskapet, det er også ødelagt. Og det verste er at jeg ikke gjør det med vilje. Det med senga gjorde jeg uten å tenke meg om.

Kanskje det er like greit det aldri ble noe mellom oss :fnise: Du hadde vel ødelagt meg etter kort tid.

Skrevet

Hører fra Singha at dere snakker om kattebilder her?! :biggrin:

Skrevet

ein acer

Må helst være _litt_ mer spesifik enn som så. Står under den, eventuelt under batteriet i verste fall.

Du kan også prøve å trykke start, skrive inn "dxdiag" og trykke enter.

Hvis du får opp en dialogboks der, kan du sjekke hva som står under "Systemodell"

Skrevet

Jeg glemte fjernkontrollen også.

Kanskje det er like greit det aldri ble noe mellom oss :fnise: Du hadde vel ødelagt meg etter kort tid.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...