Tusenpusen Skrevet 7. august 2013 #8081 Skrevet 7. august 2013 Nei Hvordan kan du være sikker? Placeboeffekten kan være ganske effektiv noen ganger. Har du tatt et glass cola og fanta forsiden av hverandre, og målt når kullsyren gikk ut av dem?
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #8082 Skrevet 7. august 2013 Hvordan kan du være sikker? Placeboeffekten kan være ganske effektiv noen ganger. Har du tatt et glass cola og fanta forsiden av hverandre, og målt når kullsyren gikk ut av dem? Men herregud. Jeg kjenner forskjellen. La det ligge.
Tusenpusen Skrevet 7. august 2013 #8083 Skrevet 7. august 2013 Greit, skal la det ligge. Hatt en fin dag i dag da?
Tusenpusen Skrevet 7. august 2013 #8085 Skrevet 7. august 2013 Grei nok her også forsåvidt. Pittelitt OT, men utover det var det ikke så veldig spesielt. Eller, vi kjørte litt i båt i dag da. En veldig liten robåt med en elektrisk påhengs (30W).
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8086 Skrevet 7. august 2013 (endret) Finnes det badevekt med kvalitiet? Mine blir ødelagt, enten søler jeg vann på dem eller så dunker jeg dem i gulvet. Er det noen som ståler noe annet en silkebehandling eller? Hvilken badevekt har du og hvor lenge har det vart? Endret 7. august 2013 av Evilposelos
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #8087 Skrevet 7. august 2013 Nille - to tre år. Meen jeg søler ikke på den eller dunker den i gulvet da. Tror det har bittelitt å si. 1
Singha Skrevet 7. august 2013 #8088 Skrevet 7. august 2013 "Nevn en musikkartist/band du tror brukeren over deg liker" Jeg forstår ikke poenget med den tråden, og det irriterer meg.
orgus Skrevet 7. august 2013 #8089 Skrevet 7. august 2013 Tjaaa, fire år eldreish? Natta! Såppas bør det være! Nokon som kan hjelpa? Pc skjermen min er klint inntil venstre hjørnet. På høgre sida har eg eit svart område. Eg ser ikkje den linje nederst (der alle programma ligg) og ser ikkje klokka td...Eg får ikkje maksimert skjermen min.... Kva knappar har eg (eller mini) vore borti?? Er det snakk om ekstern skjerm eller laptop?
Gjest Mundane Skrevet 7. august 2013 #8090 Skrevet 7. august 2013 Finnes det badevekt med kvalitiet? Mine blir ødelagt, enten søler jeg vann på dem eller så dunker jeg dem i gulvet. Er det noen som ståler noe annet en silkebehandling eller? Hvilken badevekt har du og hvor lenge har det vart? Jeg er overbevist om at du er en tegneseriefigur. En badevekt er allerede på gulvet og et hus/leilighet har begrenset med områder der vann befinner seg i farlige mengder for elektronikk(om vekta er elektronisk). Bare en tegneseriefigur klarer å lage et scenario der en badevekt blir ødelagt på den måten.
Singha Skrevet 7. august 2013 #8091 Skrevet 7. august 2013 Kanskje Evilposelos egentlig er mora til Jokke.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #8092 Skrevet 7. august 2013 Såppas bør det være! Er det snakk om ekstern skjerm eller laptop? lap
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8093 Skrevet 7. august 2013 Jeg er overbevist om at du er en tegneseriefigur. En badevekt er allerede på gulvet og et hus/leilighet har begrenset med områder der vann befinner seg i farlige mengder for elektronikk(om vekta er elektronisk). Bare en tegneseriefigur klarer å lage et scenario der en badevekt blir ødelagt på den måten. Jeg får til det meste. Har fra før av ødelagt dusjen med barberhøvel, rivd ned kroker til å henge håndkle på, ødelagt senga mi (jeg tok fart med albuen først) og nå badevekta. Jeg må løfte den opp, for gulvet er ikke rett alle steder
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #8095 Skrevet 7. august 2013 Hvilken modell? ein acer
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8096 Skrevet 7. august 2013 Jeg glemte kjøleskapet, det er også ødelagt. Og det verste er at jeg ikke gjør det med vilje. Det med senga gjorde jeg uten å tenke meg om.
Gjest Gunfreak Skrevet 7. august 2013 #8097 Skrevet 7. august 2013 Jeg glemte kjøleskapet, det er også ødelagt. Og det verste er at jeg ikke gjør det med vilje. Det med senga gjorde jeg uten å tenke meg om. Kanskje det er like greit det aldri ble noe mellom oss Du hadde vel ødelagt meg etter kort tid.
Adele Skrevet 7. august 2013 #8098 Skrevet 7. august 2013 Hører fra Singha at dere snakker om kattebilder her?!
orgus Skrevet 7. august 2013 #8099 Skrevet 7. august 2013 ein acer Må helst være _litt_ mer spesifik enn som så. Står under den, eventuelt under batteriet i verste fall. Du kan også prøve å trykke start, skrive inn "dxdiag" og trykke enter. Hvis du får opp en dialogboks der, kan du sjekke hva som står under "Systemodell"
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8100 Skrevet 7. august 2013 Jeg glemte fjernkontrollen også. Kanskje det er like greit det aldri ble noe mellom oss Du hadde vel ødelagt meg etter kort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå