Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Har ikke hatt meg på lenge så det er ganske tørt der..Og takk til deg Mundane!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha!

no kom eg på den vandrerhistoria om ho som onanerte med ein hummar....

Ææææh, den er ekstremt ekkel.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Den historien er så utenkelig at den nesten ikke er ekkel engang :Pnesten..

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant nettopp ut at Human Centipede ikke var en film man bør se... alene... på natta.
Neinei, hadde ikke planer om å sove uansett :bond:

Skrevet

Den historien er så utenkelig at den nesten ikke er ekkel engang :Pnesten..

Jepp, nesten.

Gjest Mundane
Skrevet

Timene begynner å fly opp i StarDrive. 55 allerede :O

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Pell deg tilbake på steam.

Edit: legger meg :laugh: Pell deg tilbake på steam i morra.

Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Timene begynner å fly opp i StarDrive. 55 allerede :O

StarDrive er epic, spillte betan i 40 timer, og har vel sånn 20 timer på selve spillet også, Hvilken rase liker du best, og hva salgs våpen liker du?

Gjest Mundane
Skrevet

StarDrive er epic, spillte betan i 40 timer, og har vel sånn 20 timer på selve spillet også, Hvilken rase liker du best, og hva salgs våpen liker du?

Spiller bare Humans fordi jeg liker at start planeten heter Earth og synes skipene er lettest å bygge på, men ser at enkelte raser har helt sykt bedre corvettes blant annet(bedre plass), så vurderer å finne ut hva som er best når det kommer til ship design. Foretrekker lasers fordi de har bedre hit rate og går aldri tom for ammo, men er kult å bare laste på med masse cannons og fylle skjermen med små kuler, får følelsen av bullet hell spill da.

Og spillet er vel fremdeles i beta siden det er sykt mye mangler og ting som må forbedres.

Skrevet

Jævla hodepine. ><

:hug: Har du smertestillende?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Spiller bare Humans fordi jeg liker at start planeten heter Earth og synes skipene er lettest å bygge på, men ser at enkelte raser har helt sykt bedre corvettes blant annet(bedre plass), så vurderer å finne ut hva som er best når det kommer til ship design. Foretrekker lasers fordi de har bedre hit rate og går aldri tom for ammo, men er kult å bare laste på med masse cannons og fylle skjermen med små kuler, får følelsen av bullet hell spill da.

Og spillet er vel fremdeles i beta siden det er sykt mye mangler og ting som må forbedres.

Er ikke i beta lengre, men er et prosjekt, Zero(han ENE som lager spillet) jobber for fullt, hvis du går på steam og velger å ta del i beta patches, får du de nyeste patchene nesten hele tiden.

Mennesker er svake, de har små skip(bare Wulfan har mindre) og de mangler Titan skip.

De beste er de som bruker hologramer for å se pene ut, skipene dems er ENORME!! Ders cruisere er større en de andre sine Titans, og deres heavy cruisers og titans er enorme, du bruker en evighet på å fylle dem med våpen og skjold og slkt, problemet er at de er drit dyre sånn 30 credits i mantiance for en titan.

Men du kan ha da 10 phasors, 6 quatum tropdeoes launchers, samt 2-3 dusin photon launchers, pluss 3-4 canopy shields Så du har sånn 200 000 shield power, og bare utsletter alt, en titan kan utslette de fleste fientlige flåter, bortsett fra kanskje hovedflåten.

Gjest badeand1
Skrevet

:hug: Har du smertestillende?

Jepp, tatt paracet, så får se om det hjelper. Det hjalp ikke i går men får se om det funker idag.

Det blåser ute da, og jeg får alltid vondt i hodet når det er vindvær :laugh:

Skrevet

Jepp, tatt paracet, så får se om det hjelper. Det hjalp ikke i går men får se om det funker idag.

Det blåser ute da, og jeg får alltid vondt i hodet når det er vindvær :laugh:

Ta en til og spis mat. Knekkebrød eller noe :)

Om dere måtte flytte til et land og aldri komme tilbake, hvilket land hadde dere valgt da? Jeg har ikke bestemt meg ennå, har tenkt på det en time. For meg hadde det stått mellom sverige, danmark, tsjekkia eller australia.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Orker ikke mat :/ Har tatt litt sjokolade da.

Japan, men siden jeg er redd for alle land utenfor Skandinavia så hadde det blitt Sverige. Dansk skjønner jeg ikke noe av. :laugh: England frister også veldig siden jeg har blitt kjent med noen derfra som jeg vil møte.

Endret av Mortem
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg vil også ha nytt dosete. :sur:

Reza, det er lov, det er helg. :D

Skrevet

Usikker på om jeg tar på meg kjole, skjørt og topp eller bukse og topp i kveld.. Vanskelig liv...

Gjest badeand1
Skrevet

Noen av kommentarene i "dama har svære kjønnslepper"-tråden er fantastiske. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...