Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ta en til og spis mat. Knekkebrød eller noe :)

Om dere måtte flytte til et land og aldri komme tilbake, hvilket land hadde dere valgt da? Jeg har ikke bestemt meg ennå, har tenkt på det en time. For meg hadde det stått mellom sverige, danmark, tsjekkia eller australia.

Du hadde likt sverige, det er helt tomt, da alle svensker er i Oslo som servitører.

Danmark består bare av lesbiske kuer, tjekkia er konstant full fordi det produserers så mye øl der at alle er fulle på avgassene.

Og australia er full av farlige dyr, inkludert store dødlige edderkopper.

Så jeg tror du bør holde deg til sverige, men husk i forhold til norge er sverige et uland,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dritt at det ikke er dekning i jotumheimen, jeg prøver å ringe noen.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Fant på at de kunne koble deg via nødsentralen eller at du trenger dasspapir? :laugh:

Skrevet

Fant på at de kunne koble deg via nødsentralen eller at du trenger dasspapir? :laugh:

Egentlig begge deler, de kan jo ikke koble meg via sentralen heller :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Du er så flink på å redigere innlegg, Poselosen :fnise:

Skrevet

Er du i Jotunheimen og trenger dasspapir, pusekatten?

Det var da som faen! :fnise:

Gjest Animula
Skrevet

Er du i Jotunheimen og trenger dasspapir, pusekatten?

Det var da som faen! :fnise:

Kanskje vi kan sende over litt med brevdue?

Jeg later som jeg pakker, skal reise om noen timer :bond:

Skrevet

Kanskje vi kan sende over litt med brevdue?

Jeg later som jeg pakker, skal reise om noen timer :bond:

Vi får passe på at den er edru denne gangen da! :laugh:

Luftkoffert?

Skrevet

Alltid moro å lese de to siste sidene av denne tråden. Skjønner ikke en dritt av hva som foregår. Meget fragmentert. :fnise:

Haha ja, hvis jeg ikke orker å lese alle sidene etter et avbrekk, så leser jeg kun de nederste postene :P

Var du med på treffet, Mortem?

Nope :)

Var det noen andre her i tråden som var der?

Drage vel! Jeg vil ha.

Ooh drage er kult! :D Jeg vil ha sånne som i Game of Thrones :D Gimme!

Jeg fant nettopp ut at Human Centipede ikke var en film man bør se... alene... på natta.

Neinei, hadde ikke planer om å sove uansett :bond:

Haha! Lettere forstyrrende film ja.. Er du klar for 2 og 3-ern nå da? ;p

Usikker på om jeg tar på meg kjole, skjørt og topp eller bukse og topp i kveld.. Vanskelig liv...

Hva ble konklusjonen?!

Skrevet

Haha! Lettere forstyrrende film ja.. Er du klar for 2 og 3-ern nå da? ;p

Neiii! Greide ikke fullføre den første, en gang. Satt med dyna foran ansiktet og hånda på pauseknappen :kvalm:

Skrevet

Neiii! Greide ikke fullføre den første, en gang. Satt med dyna foran ansiktet og hånda på pauseknappen :kvalm:

Haha oi såppas. Fullførte den jeg da, men oppfølgerne frister egentlig ikke for å si det sånn.. :P

Skrevet

Haha oi såppas. Fullførte den jeg da, men oppfølgerne frister egentlig ikke for å si det sånn.. :P

Lurer på hvordan de kom på ideen... :frown:

Skrevet (endret)

Lurer på hvordan de kom på ideen... :frown:

wiki sier følgende;

The film tells the story of a German doctor who kidnaps three tourists and joins them surgically, mouth to anus, forming a "human centipede," a Siamese triplet. It stars Dieter Laser as the antagonist villain, Dr. Heiter, with Ashley C. Williams, Ashlynn Yennie, and Akihiro Kitamura as his victims.
According to Six, the concept of the film arose from a joke he made with friends about punishing a child molester by stitching his mouth to the anus of a "fat truck driver." Six also stated that inspiration for the film came from Nazi medical experiments carried out during World War II, such as the crimes of Josef Mengele at the Auschwitz concentration camp.
When approaching investors prior to filming, Six did not mention the mouth-to-anus aspect of the plot, fearing it would put off potential backers. The financiers of The Human Centipede did not discover the full nature of the film until it was complete

:P

Endret av orgus
Skrevet

wiki sier følgende;

:P

Jaja, koselig det :(

Skrevet

Jaja, koselig det :(

Virker som du trenger å se en fin film for å komme deg! :P

Skrevet

Virker som du trenger å se en fin film for å komme deg! :P

Halveis traumatisert, så ja! Har du noen tips? :laugh:

Skrevet

Halveis traumatisert, så ja! Har du noen tips? :laugh:

Hehe. Det må nå være noe superromantisk feelgood klisseklass? :P Ikke helt min genre egentlig men :P

Hva med Despicable Me? Den er jo fin :D

Skrevet

Hehe. Det må nå være noe superromantisk feelgood klisseklass? :P Ikke helt min genre egentlig men :P

Hva med Despicable Me? Den er jo fin :D

Hehe nei trenger ikke være det. Er mer fan av type Law Abiding Citizen, Inception filmer. Litt action må til. Bare ikke sånne nasty ting, som Human Centipede... :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...