Gjest hogwash Skrevet 6. juni 2013 #4501 Skrevet 6. juni 2013 Kunne denne gjengen vært noe Cordelia? http://www.ted.com/ Kan godt hende du vet av dem da
Singha Skrevet 6. juni 2013 #4502 Skrevet 6. juni 2013 Dessuten blir søppelmannen sinna når han må på legevakta fordi jeg kastet det. Hæ?
Singha Skrevet 6. juni 2013 #4503 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Fra artikkelen på toppen av siden står følgende: Nedadbuede ender: Lite viralitet, minrealmangel Hva menes egentlig med viralitet her? Dårlig sædkvalitet? Endret 6. juni 2013 av Singha
Cordelia Skrevet 6. juni 2013 #4504 Skrevet 6. juni 2013 Det der har jeg merket også, hva gjør liksom Bigfoot på Discovery? Jeg synes jeg husker når Disovery faktisk var vitenskapelig og ikke bare masse vrøvl. (det var visst her jeg leste sist i tråden, så unnskyld tidshoppet ) Ikke alltid like greit å holde styr på hvor en er her inne alltid. Skjer med meg ofte og. Nei, Discovery er litt hipp som happ. Animal Planet holder seg litt bedre, selv om det er mye reprise. Kunne denne gjengen vært noe Cordelia? http://www.ted.com/ Kan godt hende du vet av dem da Har hørt om det, men ikke fått meg til å se på noe av det enda. Litt begrenset mulighet til å se på nettvideo og streaming. Men det er definintivt noe som står på lista.
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juni 2013 #4505 Skrevet 7. juni 2013 Nam, kom hjem fra å være ute i varmen og tok et glass is kald tropisk juice, så kald at det nesten gjorde litt vondt å drikke den, AHHH PERFEKT! 1
Minya Skrevet 7. juni 2013 #4506 Skrevet 7. juni 2013 Jeg føler at det kryper og kravler maur over hele meg. Anticimex-fyren var innom og sjekket hvor alvorlig maurproblemet er, vi fikk i oppgave å støvsuge og rydde skikkelig i utleieleiligheten for så å legge ut lokkestasjoner på strategiske steder, samt rydde vekk alt av vegetasjon, skrot, løse kvister og tørre blader fra veggene på utsiden, slik at han kan komme til og sprøyte gift langs grunnmur og slikt. Han ville sprøyte litt langs og inni veggene inne også, for å være sikker på at de ikke rømmer inn når giften ligger ute. Så i løpet av helga og mandag, skal vi (jeg og leieboeren) rydde og sjaue utenfor og få kjørt bort alt av sånt skrot som ligger rundt omkring. Så forhåpentligvis blir mauren eksterminert i løpet av uka som kommer. Han som var her på befaringen var cautiously optimistic for at vi faktisk kommer til å få problemet ut av verden uten å måtte gasse hele huset. Gode, danske mannen som var snill og hjelper oss! Det første han sa når han kom inn døra der nede var; "Ja, det er jo ingen tvivl om hva jer har her." Absolutt ingen tvil om at det var stokkmaur med andre ord. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #4507 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg føler at det kryper og kravler maur over hele meg. Anticimex-fyren var innom og sjekket hvor alvorlig maurproblemet er, vi fikk i oppgave å støvsuge og rydde skikkelig i utleieleiligheten for så å legge ut lokkestasjoner på strategiske steder, samt rydde vekk alt av vegetasjon, skrot, løse kvister og tørre blader fra veggene på utsiden, slik at han kan komme til og sprøyte gift langs grunnmur og slikt. Han ville sprøyte litt langs og inni veggene inne også, for å være sikker på at de ikke rømmer inn når giften ligger ute. Så i løpet av helga og mandag, skal vi (jeg og leieboeren) rydde og sjaue utenfor og få kjørt bort alt av sånt skrot som ligger rundt omkring. Så forhåpentligvis blir mauren eksterminert i løpet av uka som kommer. Han som var her på befaringen var cautiously optimistic for at vi faktisk kommer til å få problemet ut av verden uten å måtte gasse hele huset. Gode, danske mannen som var snill og hjelper oss! Det første han sa når han kom inn døra der nede var; "Ja, det er jo ingen tvivl om hva jer har her." Absolutt ingen tvil om at det var stokkmaur med andre ord. Godt dere ikke må gasse huset da. Får håpe de dør med en gang sånn at han ikke må komme tilbake. Jeg så for litt siden en serie der de måtte varme opp hele huset sitt til det ekstreme uten at det begynte å brenne. Det var på grunn av veggdyr da Jeg er ikke 100% sikker på om det var sant, serien var tross alt produsert i USA. Endret 7. juni 2013 av Evilposelos
Minya Skrevet 7. juni 2013 #4508 Skrevet 7. juni 2013 Godt dere ikke må gasse huset da. Får håpe de dør med en gang sånn at han ikke må komme tilbake. Jeg så for litt siden en serie der de måtte varme opp hele huset sitt til det ekstreme uten at det begynte å brenne. Det var på grunn av veggdyr da Jeg er ikke 100% sikker på om det var sant, serien var tross alt produsert i USA. Han skal uansett sprøyte både ute og inne, da det er standard behandling for et hus som ikke er et håpløst tilfelle, men ja, jeg håper de dør av den behandlingen slik at vi blir kvitt dem i løpet av de neste to-tre ukene. Det hadde vært litt håpløst om vi måtte gasse huset, for vi har ikke noe annet sted å dra som ikke blir sinnsykt knotete i forhold til jobb og dyr og sånt. 1
Minya Skrevet 7. juni 2013 #4509 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Ei kunnskapsrik dame Takk! Endret 7. juni 2013 av Minya
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 7. juni 2013 #4511 Skrevet 7. juni 2013 I dag våknet jeg opp til 5-6 veps som fløy rundt i rommet.
Gjest Cloud9 Skrevet 7. juni 2013 #4512 Skrevet 7. juni 2013 Lagde meg kaffemilkshake idag. Eller rettere sagt er det akkurat det samme som den iskremkaffen Coffi selger i Kirkeveien. Selvfølgelig var den kjempegod. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juni 2013 #4513 Skrevet 7. juni 2013 Har en vannmelon bit stående i kjøleskapet, skal bli godt med kald melon
Gjest Cloud9 Skrevet 8. juni 2013 #4514 Skrevet 8. juni 2013 Huff. Er helt av i venstre armen etter å ha "sveivet" rundt med en sånn gresskutter nonstop i 15 minutter. Når jeg først begynner med en ting stopper jeg ikke før det er ferdig... Selv om det måtte gå utover helsen.
Jellybean78 Skrevet 8. juni 2013 #4515 Skrevet 8. juni 2013 Lagde meg kaffemilkshake idag. Eller rettere sagt er det akkurat det samme som den iskremkaffen Coffi selger i Kirkeveien. Selvfølgelig var den kjempegod. Selvfølgelig var den det.....
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #4516 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Jeg vant 10 kr. HVA I ALLE DAGER skal jeg bruke det på? Invistere i boligprosjekter? "Jeg skal ha 20 kr ved salg!" Eller skal jeg bli valutahai? Jeg vil ikke ha dem, kan jeg sette de tilbake på norsk tipping sin konto? Misfornøyd med premien Endret 8. juni 2013 av Evilposelos
Gjest Summers Skrevet 8. juni 2013 #4517 Skrevet 8. juni 2013 Besøkte foreldrene mine, pappa kom nettopp fra USA og hadde med seg 50 pakker med tanntråd, for det er så dyrt her i Norge.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juni 2013 #4518 Skrevet 8. juni 2013 Jeg vant 10 kr. HVA I ALLE DAGER skal jeg bruke det på? Invistere i boligprosjekter? "Jeg skal ha 20 kr ved salg!" Eller skal jeg bli valutahai? Jeg vil ikke ha dem, kan jeg sette de tilbake på norsk tipping sin konto? Misfornøyd med premien Kjøpt 10kg med rå herion, bland det ut, og selg det for 100kr, så kjøper du 100kr med rå herion, blander det ut og selger det for 1000kr, så kjøper du 1000kr med rå heroin, blander det ut og selger det for 10 000kr, så kjøper du 10 000kr med rå heroin og selger det for 100 000kr osv osv. til du du har tjent opp en milliard kroner.
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2013 #4519 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Du kan kjøpe kjærlighet på pinne som lørdagsgodteri Endret 8. juni 2013 av Mortem 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #4520 Skrevet 8. juni 2013 Besøkte foreldrene mine, pappa kom nettopp fra USA og hadde med seg 50 pakker med tanntråd, for det er så dyrt her i Norge. Du er tilbake, velkommen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå