Cordelia Skrevet 3. juni 2013 #4441 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Nei det skal ikke være lett. Jeg sitter her og er paranoid. Tankekjør det det holder. Det som utløste det, var at noen sletta meg fra facebook Tankene mine henger ikke på greip med virkeligheten tror jeg. Da tenker jeg "Ja, han/hun la meg til for å sjekke hvor jeg befinner meg, nå skal han/hun banke meg, så derfor er det ikke vits i å være venn med meg på facebook lenger" , jeg må jo humre litt av mine egene tanker. Det er alltid noen som har en venn, som igjen har en annen venn, som er venn med min verste fiende Omtrent som; OMG han er ikke på lista mi lenger. Har han sletta meg med vilje, eller var det bare et uhell? OMFG tenk om han fant ut at jeg hadde hots for han for mange år siden. Guuuud, tenk om noen har sagt noe om noe. Kanskje han bare ikke vil være vennen min mer? Og jeg skal ihvertfall ikke nedverdige meg med å gi et nytt vennerequest, uansett om fjerningen var frivillig eller ikke. Endret 3. juni 2013 av Cordelia
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4442 Skrevet 3. juni 2013 Omtrent som; OMG han er ikke på lista mi lenger. Har han sletta meg med vilje, eller var det bare et uhell? OMFG tenk om han fant ut at jeg hadde hots for han for mange år siden. Guuuud, tenk om noen har sagt noe om noe. Kanskje han bare ikke vil være vennen min mer? Og jeg skal ihvertfall ikke nedverdige meg med å gi et nytt vennerequest, uansett om fjerningen var frivillig eller ikke. Han hadde ikke ordentlig bilde en gang, men han kjente meg igjen, wtf? Og det verste er at jeg sa så mye jeg ikke kan stå for på den tiden han siktet til. HJELP, jeg dunker hodet i pcen. Hvorfor sa jeg ikke det før han sletta meg? Jeg var i et grep under en psykopat og jeg husker nesten ingenting fra den tiden. Når folk i ettertid har sagt hva JEG har sagt, kan jeg ikke tro det er meg.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4443 Skrevet 3. juni 2013 Så mye usagt, jaja, det var gøy så lenge vennskapet varte. Hele 4 settninger sa han til meg Jeg svarte ikke på den siste fordi jeg var opptatt med å spille candy crush. Men nå 3 uker etterpå skulle jeg jo svare
Minya Skrevet 3. juni 2013 #4445 Skrevet 3. juni 2013 Selv om kroppen og den late hjernen min aller helst ville blitt hjemme og gjort ikke en dritt i dag, så skal jeg bort på treningsenteret for å lage meg et nytt treningsopplegg, og senere skal jeg til optikeren for å sjekke synet på nytt. Det blir en produktiv dag selv om jeg akkurat nå føler for å drite i hele greia.
Aphrodite Skrevet 3. juni 2013 #4447 Skrevet 3. juni 2013 Å NEI..... THE RED WEDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
orgus Skrevet 3. juni 2013 #4449 Skrevet 3. juni 2013 Ting som har skjedd i det siste :-) trener på å skrive kort Og hva har skjedd i det siste?!
Singha Skrevet 3. juni 2013 #4450 Skrevet 3. juni 2013 Å NEI..... THE RED lWEDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå må du ikke spoile, lille venn.
Aphrodite Skrevet 3. juni 2013 #4451 Skrevet 3. juni 2013 Nå må du ikke spoile, lille venn. Jo, faen. Jeg hadde håpet at de som holdt på med serien glemte den delen. Helvede. Resten av dagen ødelagt. Var faktisk litt dritt å se.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4452 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Jeg drønte at jeg kranglet med en person i natt. Det er ikke nok med at jeg krangler våken nei, personen skal også krangle i drømmene mine Jeg lurer på om den andre drømte det samme, det hadde vært litt morsomt. Jeg ringer å spør Endret 3. juni 2013 av Evilposelos
Minya Skrevet 3. juni 2013 #4453 Skrevet 3. juni 2013 Lang og relativt produktiv dag Optikeren hadde ikke mye nytt å melde, jeg er for øyeblikket midt i mellom to styrker, så vi avventer med nye brilleglass og linseverdier til neste sjekk. Siden jeg da ikke trengte noe nytt, unnet jeg meg et par Ray Bans som belønning.... En svipptur innom en frisør med drop-in, hvor jeg fikk tatt de verste tuppene av håret, en runde på kjøpesenter og en tur innom treningsenteret. Jeg var sporty nok til å sykle, så jeg føler jeg har vært Drammen rundt. Nå sitter jeg og venter på at hårfargen skal sette seg, slik at jeg ikke lenger ser helt snål ut på håret. Gamlepus ville ut til en forandring :D og lillepus ligger på fillerya i gangen og føler seg urettferdig behandlet siden han ikke får lov å gå ut enda. I skrivende stund kom han opp til meg på databordet og står og snuser ut i lufta til den store gullmedaljen; mamma lukter rart!
Cordelia Skrevet 3. juni 2013 #4454 Skrevet 3. juni 2013 Meg i et nøtteskall idag; Lager meg knekkebrød med syltetøy på, selfølgelig endte det opp med et tjukt lag for denne anledningen. Halvparten knakk og landet med oversiden ned på foran på genseren med et skikkelig splatt. Jeg blir så irritert at jeg kyler den andre halvdelen bortetter gulvet, så syltetøy og knekkebrød spruter. Må selfølgelig bruker evigheter på å tørke opp sølet etterpå. Gulvet foran kjøkkenbenken er enda klissete, så jeg slengte teppet over det. Får ta det imorra....
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2013 #4455 Skrevet 3. juni 2013 Meg i et nøtteskall idag; Lager meg knekkebrød med syltetøy på, selfølgelig endte det opp med et tjukt lag for denne anledningen. Halvparten knakk og landet med oversiden ned på foran på genseren med et skikkelig splatt. Jeg blir så irritert at jeg kyler den andre halvdelen bortetter gulvet, så syltetøy og knekkebrød spruter. Må selfølgelig bruker evigheter på å tørke opp sølet etterpå. Gulvet foran kjøkkenbenken er enda klissete, så jeg slengte teppet over det. Får ta det imorra.... Du trenger en mann til å ta vare påser lille venn
Cordelia Skrevet 3. juni 2013 #4456 Skrevet 3. juni 2013 Du trenger en mann til å ta vare påser lille venn Har plenty av påser sjøl jeg, døh
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2013 #4457 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Har plenty av påser sjøl jeg, døh Ah crap min morsomhet ble foiled av autokorektur Endret 3. juni 2013 av Gunfreak 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4458 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Meg i et nøtteskall idag; Lager meg knekkebrød med syltetøy på, selfølgelig endte det opp med et tjukt lag for denne anledningen. Halvparten knakk og landet med oversiden ned på foran på genseren med et skikkelig splatt. Jeg blir så irritert at jeg kyler den andre halvdelen bortetter gulvet, så syltetøy og knekkebrød spruter. Må selfølgelig bruker evigheter på å tørke opp sølet etterpå. Gulvet foran kjøkkenbenken er enda klissete, så jeg slengte teppet over det. Får ta det imorra.... Sånn lyst knekkebrød? De knekker bare man ser stygt på dem. Endret 3. juni 2013 av Evilposelos
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2013 #4459 Skrevet 3. juni 2013 Sånn lyst knekkebrød? De knekker bare man ser stygt på dem. Så ikke se stygt på dem da, de blir redde og knekker
Cordelia Skrevet 3. juni 2013 #4460 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Sånn lyst knekkebrød? De knekker bare man ser stygt på dem. Wasa Havre. Helt ramme! Så ikke se stygt på dem da, de blir redde og knekker Visst faen ser jeg stygt på dem, må da gå an å oppføre seg. Endret 3. juni 2013 av Cordelia 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå