Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

riktig!

Når jeg ser på sånne videoer så blir jeg sånn her; :(:grine::sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HHHAHA! Ikkje samanlignbart!!

Har snakka med folk som har gjort begge deler. Med mindre du har hatt nyrestein sjøl, så har du ikkje noe du sko ha sagt!

Gjest .-L-.
Skrevet

at damer taklar smerte betre enn menn

Jaha. Kongletree...

Skrevet

Åh, det er helt grusomt å se på. Jeg klarer ikke se på sånne filmer. At noen faktisk ser på sånt noe før de føder for å forberede seg er meg helt uforståelig. :omg:

Tro meg, jeg forbereder meg ikke. Men jeg måtte se på det.. Det var jo helt jævlig..

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Har snakka med folk som har gjort begge deler. Med mindre du har hatt nyrestein sjøl, så har du ikkje noe du sko ha sagt!

eg veit ei du har snakka med det om. eg skal gå gjennom nyrestein eg om du føder....

Skrevet

eg veit ei du har snakka med det om. eg skal gå gjennom nyrestein eg om du føder....

I'd pay to watch that..

Skrevet

Når de ser på desse fødefilmane er de veldig fokusert på alt og får med dykk det meste. Det er veldig observante på alt. Når du ligg der og skal føde har du ein tanke: få den ungen ut! ASAP!

Skrevet

I'd pay to watch that..

Det kan vi ordne.

Skrevet

I'd pay to watch that..

copyright: SnP

Skrevet

Deal.

Skrevet

Tro meg, jeg forbereder meg ikke. Men jeg måtte se på det.. Det var jo helt jævlig..

Litt sånn vil ikke se, men gjør det likevel. Jeg har og gjort det noen ganger, og angret skikkelig etterpå. :sukk:

Skrevet

copyright: SnP

Neeida, ikke værra så streng :P

Det kan vi ordne.

Gleder meg.

Litt sånn vil ikke se, men gjør det likevel. Jeg har og gjort det noen ganger, og angret skikkelig etterpå. :sukk:

Jaaa! Det er sånn jeg bare angrer sterkt etterpå og jeg likevel ser det igjen noen måneder senere..

Skrevet

Når de ser på desse fødefilmane er de veldig fokusert på alt og får med dykk det meste. Det er veldig observante på alt. Når du ligg der og skal føde har du ein tanke: få den ungen ut! ASAP!

Det er det jeg og tenker(gjetter, siden jeg ikke har vært der selv). Jeg mener la jordmor få drive på med det hun kan best.

Tenk på de som absolutt skal filme hele greia. Jeg mener hvis noen hadde stappet et kamera oppi der, hadde de fått en fot i kjeften rimelig fort tror jeg. Folk er gærne!

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg har ingen tro på at jenter kjenner mer smerte. Serr? Det vil basicly si at jenter har flere nerveceller enn menn, noe jeg har liten tro på at de har. Bortsett fra på *******

Endret av .-L-.
Skrevet

Det er det jeg og tenker(gjetter, siden jeg ikke har vært der selv). Jeg mener la jordmor få drive på med det hun kan best.

Tenk på de som absolutt skal filme hele greia. Jeg mener hvis noen hadde stappet et kamera oppi der, hadde de fått en fot i kjeften rimelig fort tror jeg. Folk er gærne!

jepp!!

Skrevet

Interessant forsøk, men veldig lite bakgrunnstoff om hvordan de har målt smerte og kommet frem til at støtene de gir gir en reell sammenlignbar smerte.

ja, eg er einig i det. Har lese nokre artiklar der forskare sei at kvinner og menn taklar smerte på ulik måte. Uansett vil det aldri bli eit "rett" svar, med mindre ein mann vert ei kvinne eller omvendt. Og det er umogeleg.

Skrevet

ja, eg er einig i det. Har lese nokre artiklar der forskare sei at kvinner og menn taklar smerte på ulik måte.

F.eks. den artikkelen eg nettopp linket til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...