Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enjoy!

Øh, hva er dette? Sier noen at de faktisk filma havfruer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, hva er dette? Sier noen at de faktisk filma havfruer?

hehe, ja du ser det som visstnok er en snutt fra et mobilkamera helt på slutten. Se og bedøm selv. :skratte:

Skrevet (endret)

Ja, den siste argumentrekka der var jo like god som dokumentaren deres om aliens. "Jeg tror ikke delfiner kan læres opp av mennesker, så derfor må det ha vært havfruer".

Har han i det hele tatt hørt om Sea World?

Endret av Singha
Skrevet

Skulle visst være en rekonstruksjon påståes det! :laugh:

Skrevet

Jeg synes dere heller burde se på TLC

Skrevet

Ja, den siste argumentrekka der var jo like god som dokumentaren deres om aliens. "Jeg tror ikke delfiner kan læres opp av mennesker, så derfor må det ha vært havfruer".

Har han i det hele tatt hørt om Sea World?

*knis* Ja den måtte jeg og flire av. Når en dokumentar til og med får meg til å føle meg som en virkelig smarting i forhold til vitenskapsmenn, da er det noe galt.

Sea World? :sjokkert:

Skrevet

Jeg synes dere heller burde se på TLC

Blir litt vel overdose av husmødre.

Skrevet

Sea World er vannparker i California og Florida hvor mennesker har lært opp massevis av pattedyr fra havet. Delfiner inkludert.

Skrevet (endret)

Sea World er vannparker i California og Florida hvor mennesker har lært opp massevis av pattedyr fra havet. Delfiner inkludert.

Ååååååja, trodde det var sånne undervannsbyer der folk bodde jeg.

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

Hahaha. Nei. :P Men fyren må jo være blåst om argumentet hans er at han ikke tror mennesker kan lære opp dyr til å hjelpe seg. Store deler av vår moderne sivilisasjon, og også sivilisasjoner på steinaldernivå som lever adskilt fra vår, lærer opp dyr til å hjelpe seg. Snakk om å være enspora.

Endret av Singha
Skrevet (endret)

Hahaha. Nei. :P Men fyren må jo være blåst om argumentet hans er at han ikke tror mennesker kan lære opp dyr til å hjelpe seg. Store deler av vår moderne sivilisasjon, og også sivilisasjoner på steinaldernivå som lever adskilt fra vår, lærer opp dyr til å hjelpe seg. Snakk om å være enspora.

Jepp, jeg mener hvis man tenker på hvor mange generasjoner i sikkert har drevet på, og hvordan til og med dyr klarer å samarbeide for felles fordeler så må han har røyka et eller annet. Og ja, Sea World i seg selv.

Endret av Cordelia
Skrevet

Enjoy!

:ler: Har foreløbig klart å se 25 minutter av dem. Måtte ha en pause fra alle de lydene :fnise: Han tyske sjømannen var jo troverdig :skratte:

Skrevet (endret)

Hvor sant det er, er nå en ting, men den hadde i det minste underholdningsverdi. Dessuten, hvem vet hva som finnes under havoverflaten? :fnise:

Endret av Minya
  • Liker 1
Skrevet (endret)

:ler: Har foreløbig klart å se 25 minutter av dem. Måtte ha en pause fra alle de lydene :fnise: Han tyske sjømannen var jo troverdig :skratte:

Ja, må innrømme at jeg og falt ut i flere deler av den. For en gangs skyld så var jeg glad for reklamepauser. :fnise:

Troverdigheten til de folka er jo helt fantastisk. Eksperter fra the Smithsonian etc. Elsket måten de "forsøkte" å få han derre dyrelydeksperten til å skulle se ut som en skikkelig nerd. :hoho:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

Hvor sant det er, er nå en ting, men den hadde i det minste underholdningsverdi. Dessuten, hvem vet hva som finnes under havoverflaten? :fnise:

Ja, underholdende er den definitivt. Den forsterket jo ihvertfall troverdigheten til sjøormjegerne. :fnise:

Skrevet

Men jeg må innrømme at det hadde vært fucking awesome om de fantes :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må si jeg likte den forklaringen om at man ikke hadde sett de fordi man ikke visste hva som befant seg på dypere vann. Men hvis de er i slekt med oss, så må vel hodeskallen knuses i slikt trykk? Og var det sånn at de gikk på land, utviklet ben, gikk tilbake i vannet igjen og utviklet finner? :fnise:

Endret av Cordelia
Skrevet

Men jeg må innrømme at det hadde vært fucking awesome om de fantes :P

Det hadde jo vært rått egentlig! :laugh:

Skrevet

Det finnes delfiner da. Som leker med og hjelper mennesker. Det er ganske kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...