QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4461 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Wasa Havre. Helt ramme! Visst faen ser jeg stygt på dem, må da gå an å oppføre seg. http://youtu.be/lcJ0lsPkc3Y Endret 4. juni 2013 av Evilposelos
Minya Skrevet 4. juni 2013 #4462 Skrevet 4. juni 2013 Da har man vært flink huseier og ringt Anticimex for å få en skadedyrskontroll på utleiedelen av huset. Stakkars leieboeren vår er oversvømt av flygemaur om dagen, vi er ganske sikre på at vi har stokkmaur, for de er så innmari svære og ikke spesielt aggressive. Ikke noe rart igrunnen, for huset er ffra før krigen og hvis de har kommet seg inn gjennom en sprekke i grunnmuren, så har de funnet seg et fantastisk sted å bo inni de eldgamle veggene. Så på fredag kommer de for å undersøke hvor dævelskapen kommer fra og for å legge ut litt mer effektivt åte som forhåpentligvis kan ta bolet med dronninger og hele sulamitten.
Singha Skrevet 4. juni 2013 #4463 Skrevet 4. juni 2013 Overtid. Kjedelig. 6 timer med å se på andre arbeide. Zzzz.
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4464 Skrevet 4. juni 2013 Overtid. Kjedelig. 6 timer med å se på andre arbeide. Zzzz. Finn på faenskap da, i komiserier skjer det altid mye gøy på jobben, ta inspirasjon fra the office, IT crowd osv.
Singha Skrevet 4. juni 2013 #4465 Skrevet 4. juni 2013 Finn på faenskap da, i komiserier skjer det altid mye gøy på jobben, ta inspirasjon fra the office, IT crowd osv. Byggherren har trollet nok.
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4466 Skrevet 4. juni 2013 Kjærlighet er en STOR bolle med spagetti i kremet sterkt tomatsaus. pepper og tabassco.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4467 Skrevet 4. juni 2013 Da har man vært flink huseier og ringt Anticimex for å få en skadedyrskontroll på utleiedelen av huset. Stakkars leieboeren vår er oversvømt av flygemaur om dagen, vi er ganske sikre på at vi har stokkmaur, for de er så innmari svære og ikke spesielt aggressive. Ikke noe rart igrunnen, for huset er ffra før krigen og hvis de har kommet seg inn gjennom en sprekke i grunnmuren, så har de funnet seg et fantastisk sted å bo inni de eldgamle veggene. Så på fredag kommer de for å undersøke hvor dævelskapen kommer fra og for å legge ut litt mer effektivt åte som forhåpentligvis kan ta bolet med dronninger og hele sulamitten. Huff, håper du får fikset problemet.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4468 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg må huske å se etter aloe vera i plantebutikken. Sist gang jeg gjorde det, skulle de ringe når de fikk inn dem, men det er 3 år siden og de har fortsatt ikke ringt. Jeg trenger det til et sår. Vil ikke bruke den kremen som inneholder 99% aloe vera, for jeg reagerer på hva enn som er i den ene prosenten. Aldri hadde problemer om jeg smører direkte fra planten på meg. På en annen side synes jeg det er synd at jeg skal gjøre planten vondt bare fordi jeg har et åpent sår. Dessuten dør til og med kaktuser som står hos meg, så jeg har egentlig ikke lyst. Dessuten blir søppelmannen sinna når han må på legevakta fordi jeg kastet det. Finnes det planter de allerde har drept og som bare er alove vera? Endret 4. juni 2013 av Evilposelos
Gjest Cloud9 Skrevet 4. juni 2013 #4470 Skrevet 4. juni 2013 Kjærlighet er en STOR bolle med spagetti i kremet sterkt tomatsaus. pepper og tabassco. Sorry. Kjærlighet er brownies eller blondies med ekte vanilje og masse god sjokolade i.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4471 Skrevet 4. juni 2013 Sorry. Kjærlighet er brownies eller blondies med ekte vanilje og masse god sjokolade i. Ja, riktig å se sånn på det
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4472 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Nå får ikke jeg sove i natt. Endret 4. juni 2013 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4474 Skrevet 4. juni 2013 Want one! Jeg elsker dem! Så søte :laugh: :laugh: :laugh:
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4475 Skrevet 4. juni 2013 Jeg elsker dem! Så søte :laugh: :laugh: :laugh: Tenk at noen faktisk spiser dem
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4476 Skrevet 4. juni 2013 Tenk at noen faktisk spiser dem Hvordan har de hjerte til det
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4477 Skrevet 4. juni 2013 Hvordan har de hjerte til det Aner ikke, men de gjør det. Og hvorfor er jeg B-kjendis enda, har jo 6000 poster. jeg vil bli utnevnt gud av kg eller noe nå
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4478 Skrevet 4. juni 2013 Aner ikke, men de gjør det. Og hvorfor er jeg B-kjendis enda, har jo 6000 poster. jeg vil bli utnevnt gud av kg eller noe nå Trykk F5, du er B-kjendis
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4479 Skrevet 4. juni 2013 Trykk F5, du er B-kjendis Men jeg har vært B kjendis lenge nå, vil bli noe nytt, så gud av kg eller kgs favoritt flørter eller noe
Cordelia Skrevet 4. juni 2013 #4480 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Want one! Har du og fått Hikken-sjuka? I og for seg ikke så ille sjuke da men.... Endret 4. juni 2013 av Cordelia 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå