Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så du røyka det vi røyka i smug, ikke kom her og kom her.

Don't know that person. :plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cordelia sa til meg at L ikke må gå ned til vannet i bergen, der finnes det menneskehaier som lager rarelyder, har funnet seg en pinne de jakter med og er venner med delfinene.

Skrevet (endret)

Smalt ifra hu som overtalte meg til å krabbe opp åsen og kaste meg ut i en stor solparasoll, for det var liksom bedre enn en paraply. Bedre luftmotstand meg midt i ræva. Snakker om midt i ræva, har enda barnåler sittende fast. :rasende:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

For sent nå!

Neida, gikk jeg ! Var kos det :) Ingen bjørner, men så en merkelig fugl som lagde noen rare lyder. Forsto ikke greien..

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet

Jo, men det er jo ikke meg det handler om. Inviklet, har med arv å gjøre og den evige feiden (som har roet seg) som min mor fant ut at hun skulle blusse opp igjen. Det er stille før stormen sier de ;) Det blir bare mer og mere inviklet og ingen ser ut til å ha en løsning. Nå har jeg sagt at jeg melder meg ut, jeg orker ikke mer.

Så lenge du sørger for at du får det du har krav på. Kan jo bare drite i hva de andre sier :P

Gjest .-L-.
Skrevet

Kanskje de kan overmanne L.

Nei nei, jeg er jo uovermannelig.

Gjest badeand1
Skrevet

Neida, gikk jeg ! Var kos det :) Ingen bjørner, men så en merkelig fugl som lagde noen rare lyder. Forsto ikke greien..

:laugh: Parringslyd.

Gjest .-L-.
Skrevet

Cordelia sa til meg at L ikke må gå ned til vannet i bergen, der finnes det menneskehaier som lager rarelyder, har funnet seg en pinne de jakter med og er venner med delfinene.

Men jeg gikk jo på fjellet :klo:

Gjest badeand1
Skrevet

Oi :D Morten er sulten på pikk! Hoho :nigo:

Hahah! Ja, det er han sikkert!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja. :(

Tror hele forumet er det, 2 tråder i sex forumet endte med offentlig netsex mellom ab're

Og skulle ikke du flytte til Oslo?

Gjest badeand1
Skrevet

Tror hele forumet er det, 2 tråder i sex forumet endte med offentlig netsex mellom ab're

Og skulle ikke du flytte til Oslo?

Haha, ja. Var flaut å se på.

Hmm..joo, men hva har det med saken å gjøre da? :klo:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Haha, ja. Var flaut å se på.

Hmm..joo, men hva har det med saken å gjøre da? :klo:

:lur:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

:lur:

Haha, glem det! Luring..

Endret av Mortem
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hahah! Ja, det er han sikkert!

Hehe, jeg fikk faktisk lyst å være teit. Erte og snakke dirty :fnise: Passer seg ikke kanskje..

- N + M

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, jeg fikk faktisk lyst å være teit. Erte og snakke dirty :fnise: Passer seg ikke kanskje..

Prate dirty til meg funker nok ikke er jeg redd. :P Men du la ikke merke til skrivefeilen din eller? :nigo:

Skrevet

Myggsesong! Drittdyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...