Gjest Gunfreak Skrevet 4. juni 2013 #4481 Skrevet 4. juni 2013 Har du og fått Hikken-sjuka? I og for seg ikke så ille sjuke da men.... ?
Cordelia Skrevet 5. juni 2013 #4482 Skrevet 5. juni 2013 ? Hikken har dilla på sånne puffins!Var derfor jeg lurte på om du var blitt smitta.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juni 2013 #4483 Skrevet 5. juni 2013 Hikken har dilla på sånne puffins!Var derfor jeg lurte på om du var blitt smitta. Hikken kan smitte meg med hva hun vil
Cordelia Skrevet 5. juni 2013 #4484 Skrevet 5. juni 2013 Hikken kan smitte meg med hva hun vil Tviler ikke.....
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4485 Skrevet 5. juni 2013 Herregud, jeg skvatt skikkelig av mitt eget speilbilde i vinduet. Jeg klarte å holde meg selv fra å hyle. Deretter skvatt jeg av mine egene hjerteslag
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juni 2013 #4486 Skrevet 5. juni 2013 Herregud, jeg skvatt skikkelig av mitt eget speilbilde i vinduet. Jeg klarte å holde meg selv fra å hyle. Deretter skvatt jeg av mine egene hjerteslag Du er kanskje det rareste menneske jeg vet om!! Men det gjør deg bare søt
Cordelia Skrevet 5. juni 2013 #4487 Skrevet 5. juni 2013 Herregud, jeg skvatt skikkelig av mitt eget speilbilde i vinduet. Jeg klarte å holde meg selv fra å hyle. Deretter skvatt jeg av mine egene hjerteslag Det var sikkert oppkvikkende.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4488 Skrevet 5. juni 2013 Du er kanskje det rareste menneske jeg vet om!! Men det gjør deg bare søt Det var sikkert oppkvikkende. Ja, jeg var ute for å se hva som skjedde på verandaen, for jeg hørte noe. Og da jeg gikk tilbake, så jeg en person inne hos meg, men jeg oppfattet ikke at det var meg selv med en gang
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4489 Skrevet 5. juni 2013 Er det noen som har forslag til å roe ned nervene mine? Hva hjelper? Nå skvatt jeg av en måke.
Minya Skrevet 5. juni 2013 #4490 Skrevet 5. juni 2013 Jeg må huske å se etter aloe vera i plantebutikken. Sist gang jeg gjorde det, skulle de ringe når de fikk inn dem, men det er 3 år siden og de har fortsatt ikke ringt. Jeg trenger det til et sår. Vil ikke bruke den kremen som inneholder 99% aloe vera, for jeg reagerer på hva enn som er i den ene prosenten. Aldri hadde problemer om jeg smører direkte fra planten på meg. På en annen side synes jeg det er synd at jeg skal gjøre planten vondt bare fordi jeg har et åpent sår. Dessuten dør til og med kaktuser som står hos meg, så jeg har egentlig ikke lyst. Dessuten blir søppelmannen sinna når han må på legevakta fordi jeg kastet det. Finnes det planter de allerde har drept og som bare er alove vera? Jeg har to aloe veraer og en stikling, så hvis du vil kan du få den ene Jeg har drept alt fra snitteblomster til kaktuser, men disse aloe veraene nekter å dø Du trenger overhode ikke drepe planten for å bruke saften, du kan knekke av et blad ganske langt ute hvis du ikke trenger store mengder, bladet stopper selv "såret" som oppstår, og du kan plukke av resten av bladet senere. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juni 2013 #4491 Skrevet 5. juni 2013 Er det noen som har forslag til å roe ned nervene mine? Hva hjelper? Nå skvatt jeg av en måke. Whisky and beer, men så mye som du skvetter, hadde du bare endt opp med å drikke alt for mye, så jeg anbefaler heller et varmt glass med melk.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4492 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Tusen takk for tips, Minya Herregud for et drama, jeg er utslitt. Endret 5. juni 2013 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4493 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Noen som er våkne i natt? Jeg skriver brev, et veldig skarpt et Jeg vurderer å bare slette det når jeg er ferdig, det kommer til å treffe i hjerterota, jeg måtte bare få ut følelsene mine Hva gjør dere? Endret 6. juni 2013 av Evilposelos
Cordelia Skrevet 6. juni 2013 #4494 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Noen som er våkne i natt? Jeg skriver brev, et veldig skarpt et Jeg vurderer å bare slette det når jeg er ferdig, det kommer til å treffe i hjerterota, jeg måtte bare få ut følelsene mine Hva gjør dere? Jau, e nå vakjen, Men skal snart legge meg. Skrev et slikt brev igår jeg, dog det var til en person i en offentlig stilling. Skal ikke slettes, men leveres imorgen. Og håper personen i andre enden har normalt bondevett. Fat chance! Endret 6. juni 2013 av Cordelia
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #4495 Skrevet 6. juni 2013 Jau, e nå vakjen, Men skal snart legge meg. Skrev et slikt brev igår jeg, dog det var til en person i en offtenlig stilling. Skal ikke slettes, men leveres imorgen. Og håper personen i andre enden har normalt bondevett. Fat chance! Vi får krysse fingerne
Cordelia Skrevet 6. juni 2013 #4496 Skrevet 6. juni 2013 Vi får krysse fingerne Det får me! Gjør det søren meg aldri igjen. Blir jo helt rar i huet.
Cordelia Skrevet 6. juni 2013 #4498 Skrevet 6. juni 2013 Jeg burde sove Den setningen passet fint sammen med avataren din. Det burde forresten jeg og jah!
Aphrodite Skrevet 6. juni 2013 #4499 Skrevet 6. juni 2013 Haha, nå lo jeg Cordelia.. Og hva gjør jeg oppe enda
Gjest Animula Skrevet 6. juni 2013 #4500 Skrevet 6. juni 2013 Ok, Discovery taper seg mer og mer. Nå er det et program om at det kan eksistere havfruer. konspirasjonteorier om at myndigheter skal holde unna opplysninger. Wtf?! De har virkelig ikke mer stoff og ta av. Nat. Geo er ikke mye bedre blitt. Det der har jeg merket også, hva gjør liksom Bigfoot på Discovery? Jeg synes jeg husker når Disovery faktisk var vitenskapelig og ikke bare masse vrøvl. (det var visst her jeg leste sist i tråden, så unnskyld tidshoppet ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå