Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Har du og fått Hikken-sjuka? :fnise: I og for seg ikke så ille sjuke da men.... :laugh:

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Hikken har dilla på sånne puffins!Var derfor jeg lurte på om du var blitt smitta.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hikken har dilla på sånne puffins!Var derfor jeg lurte på om du var blitt smitta.

Hikken kan smitte meg med hva hun vil :P

Skrevet

Hikken kan smitte meg med hva hun vil :P

Tviler ikke.....

Skrevet

Herregud, jeg skvatt skikkelig av mitt eget speilbilde i vinduet. Jeg klarte å holde meg selv fra å hyle. Deretter skvatt jeg av mine egene hjerteslag :ler:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Herregud, jeg skvatt skikkelig av mitt eget speilbilde i vinduet. Jeg klarte å holde meg selv fra å hyle. Deretter skvatt jeg av mine egene hjerteslag :ler:

Du er kanskje det rareste menneske jeg vet om!! Men det gjør deg bare søt :blomst:

Skrevet

Det var sikkert oppkvikkende. :fnise:

Skrevet

Du er kanskje det rareste menneske jeg vet om!! Men det gjør deg bare søt :blomst:

:fnise:

Det var sikkert oppkvikkende. :fnise:

Ja, jeg var ute for å se hva som skjedde på verandaen, for jeg hørte noe. Og da jeg gikk tilbake, så jeg en person inne hos meg, men jeg oppfattet ikke at det var meg selv med en gang :fnise:

Skrevet

Er det noen som har forslag til å roe ned nervene mine? :( Hva hjelper? Nå skvatt jeg av en måke.

Skrevet

Jeg må huske å se etter aloe vera i plantebutikken. Sist gang jeg gjorde det, skulle de ringe når de fikk inn dem, men det er 3 år siden og de har fortsatt ikke ringt. Jeg trenger det til et sår. Vil ikke bruke den kremen som inneholder 99% aloe vera, for jeg reagerer på hva enn som er i den ene prosenten. Aldri hadde problemer om jeg smører direkte fra planten på meg.

På en annen side synes jeg det er synd at jeg skal gjøre planten vondt bare fordi jeg har et åpent sår. Dessuten dør til og med kaktuser som står hos meg, så jeg har egentlig ikke lyst. Dessuten blir søppelmannen sinna når han må på legevakta fordi jeg kastet det. Finnes det planter de allerde har drept og som bare er alove vera?

Jeg har to aloe veraer og en stikling, så hvis du vil kan du få den ene :) Jeg har drept alt fra snitteblomster til kaktuser, men disse aloe veraene nekter å dø :fnise:

Du trenger overhode ikke drepe planten for å bruke saften, du kan knekke av et blad ganske langt ute hvis du ikke trenger store mengder, bladet stopper selv "såret" som oppstår, og du kan plukke av resten av bladet senere. :)

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er det noen som har forslag til å roe ned nervene mine? :( Hva hjelper? Nå skvatt jeg av en måke.

Whisky and beer, men så mye som du skvetter, hadde du bare endt opp med å drikke alt for mye, så jeg anbefaler heller et varmt glass med melk.

Skrevet (endret)

Tusen takk for tips, Minya :)

Herregud for et drama, jeg er utslitt.

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Noen som er våkne i natt? Jeg skriver brev, et veldig skarpt et :fnise: Jeg vurderer å bare slette det når jeg er ferdig, det kommer til å treffe i hjerterota, jeg måtte bare få ut følelsene mine :fnise: Hva gjør dere?

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Noen som er våkne i natt? Jeg skriver brev, et veldig skarpt et :fnise: Jeg vurderer å bare slette det når jeg er ferdig, det kommer til å treffe i hjerterota, jeg måtte bare få ut følelsene mine :fnise: Hva gjør dere?

Jau, e nå vakjen, Men skal snart legge meg. Skrev et slikt brev igår jeg, dog det var til en person i en offentlig stilling. Skal ikke slettes, men leveres imorgen. Og håper personen i andre enden har normalt bondevett. Fat chance!

Endret av Cordelia
Skrevet

Jau, e nå vakjen, Men skal snart legge meg. Skrev et slikt brev igår jeg, dog det var til en person i en offtenlig stilling. Skal ikke slettes, men leveres imorgen. Og håper personen i andre enden har normalt bondevett. Fat chance!

Vi får krysse fingerne :)

Skrevet

Vi får krysse fingerne :)

Det får me! :jepp: Gjør det søren meg aldri igjen. Blir jo helt rar i huet. :balltre:

Skrevet

Jeg burde sove :(

Den setningen passet fint sammen med avataren din. :fnise:

Det burde forresten jeg og jah!

Skrevet

Haha, nå lo jeg Cordelia.. Og hva gjør jeg oppe enda :(

Gjest Animula
Skrevet

Ok, Discovery taper seg mer og mer. Nå er det et program om at det kan eksistere havfruer. konspirasjonteorier om at myndigheter skal holde unna opplysninger. Wtf?! De har virkelig ikke mer stoff og ta av. Nat. Geo er ikke mye bedre blitt. :trist:

Det der har jeg merket også, hva gjør liksom Bigfoot på Discovery? Jeg synes jeg husker når Disovery faktisk var vitenskapelig og ikke bare masse vrøvl. :sukk:

(det var visst her jeg leste sist i tråden, så unnskyld tidshoppet :ler: )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...