Xaphan Skrevet 5. april 2013 #161 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Jeg gruer meg til upper lever level i dag... Klarte ikke å fullføre sist gang, så jeg vet ikke hva de siste ti minuttene går ut på Men jeg hører dere snakker om at "planken" er jævli så jeg har vel noe å glede meg til da, hehehe. Jeg planlegger forresten å gjøre level 1 fram til jeg føler at det blir litt "lett" (eller i hvertfall til jeg klarer å gjennomføre hele økten hver gang, hihi), siden level 2 skal være såpass mye hardere. Jeg har ikke dårlig tid liksom, så jeg tar det heller litt med ro for å få en lettere overgang. Noen andre som gjør det på denne måten? Endret 5. april 2013 av Xaphan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. april 2013 #162 Del Skrevet 5. april 2013 jepp det er min plan også!! Lykke til - planken er tøff ja, men jeg tror ikke jeg klarer å gjøre den skikkelig enda. Prøv det du kan og ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. april 2013 #163 Del Skrevet 5. april 2013 I dag klarte jeg å fullføre hele upper level 1 Jeg måtte ta en liten pause i midten, men jeg gjorde i det minste alle øvelsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 5. april 2013 #164 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Dersom dere synes side-planken blir for tøff kan dere sette nederste kne i bakken. Begynn alltid med full planke, og når dere ikke klarer det mer så går dere ned til knestående. Etter et par ganger vil dere merke at dere klarer å holde dere oppe lenger og lenger hver gang. Grattis med fullført program Xaphan! 4/4: lower level 1 5/4: upper level 1 Endret 5. april 2013 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. april 2013 #165 Del Skrevet 5. april 2013 Ferdig med upper level 1 for 2. gang - og denne gangen klarte jeg planken også, så det går fremover. Ferdig med alle øktene denne første uka nå da, så får vi se hvordan det går neste uke, før jeg bestemmer meg for å gå på level 2, eller om jeg tar en uke til med level 1... God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. april 2013 #166 Del Skrevet 5. april 2013 Dersom dere synes side-planken blir for tøff kan dere sette nederste kne i bakken. Begynn alltid med full planke, og når dere ikke klarer det mer så går dere ned til knestående. Etter et par ganger vil dere merke at dere klarer å holde dere oppe lenger og lenger hver gang. Grattis med fullført program Xaphan! 4/4: lower level 1 5/4: upper level 1 Takk for tips - den er tung assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #167 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg begynte på uke 2 i dag. Hviledagen min ble ikke noe hviledag for jeg hadde så mye å gjøre at jeg kom hjem helt slått ut. Så det var vanskelig å starte med lower 1 igjen uten at musklene har fått fri, men ... jeg klarte det. I morgen blir det spennende med upper 1 og hele kroppen som gjør vondt. Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 6. april 2013 #168 Del Skrevet 6. april 2013 Nå har jeg gjort lower og upper body lvl 1 en gang hver Blir skikkelig støl! Jeg kommer også til å ta det litt med ro og gjøre lvl 1 til jeg føler det blir litt lettere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 6. april 2013 #169 Del Skrevet 6. april 2013 Leste her inne et sted , at man skal ta Lower level en dag , og upper level neste dag. Jeg har tatt begge deler , annenhver dag. Er så gira og godt igang etter lower level 1 , at jeg føler for å ta upper i samma slengen. Hva er grunnen til at man skal ta det hver sin dag? Jeg trener på senter i tillegg (ikke samma dag som buttbible),så får variert treninga med div timer og styrketrening Har også hviledager innimellom . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #170 Del Skrevet 6. april 2013 Grunnen er nok at musklene får hvile litt - 2 dager mellom samme økt. Hvis du har lagt merke til det, så er det: Lower 1 Upper 1 Hvile Lower 1 Upper 1 Hvile Hvile Jeg lurer på om når på dagen det er best å gjøre øktene. Er det før man har spist frokost, så spiser man frokost og eventuelle karbohydrater brukes umiddelbart eller rett etter frokost og da brukes mens man trener karbohydratene man har fått med brødskiva? Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 6. april 2013 #171 Del Skrevet 6. april 2013 Vet at muskler skal hvile , men disse to programmene til sammen varer i ca 40 min. Lower er basert på en helt annen muskelgruppe, enn upper. Kjempekjekt at øktene er på ca 20 min , da får man jo gjort dem uansett hvor travelt en måtte ha det. Men jeg blir så gira og full av energi , så det føles helt feil å kutte etter 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2013 #172 Del Skrevet 6. april 2013 Da har jeggjennomført 4 økter på rumpa! På en uke? Husker ikke når jeg startet. Kjenner det godt i side-rumpemusklene. De som er øverst og på siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2013 #173 Del Skrevet 6. april 2013 Denne tror jeg skal være treningsmålet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #174 Del Skrevet 6. april 2013 Dette er min inspirasjon: Anonym poster: 2272609eb16cdb47c36900e00416005b Anonym poster: 2272609eb16cdb47c36900e00416005b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 6. april 2013 #175 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg blir også med! Har trent dette litt tidligere, men har aldri hatt som mål å holde ut gjennom hele programmet. Tar bilder i dag, så ser jeg om det gir resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 6. april 2013 #176 Del Skrevet 6. april 2013 D1L1 fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiaheiaheia Skrevet 7. april 2013 #177 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg skjønner ikke hvilke leveler dere snakker om? Hvor er de ulike levelene??? :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 7. april 2013 #178 Del Skrevet 7. april 2013 Du finner vel de ulike levelene på YouTube Er det for seint å joine?? Nettopp oppdaget dette, og har et lite håp om at jeg kan trene det uten at beina mine hyler av smerte (sliter litt med ettervirkninger av kneskade). Begynner i morgen, og vil teste om dette er noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #179 Del Skrevet 7. april 2013 Det er aldri for sent å starte, men du må passe på at du ikke belaster kneet ditt for mye når du gjør de lower level øktene. Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 7. april 2013 #180 Del Skrevet 7. april 2013 fullført upper level 1 for 2.gang. har hatt to dager med sofasitting.. ikke bra Men vi kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå