Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ferdig med programmet og merker at motivasjonen begynner å svikte meg. Jeg har lyst å fortsette med level 3 i minst 1 måned til og jeg håper at jeg klarer dette.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på sats og trent styrke. Mest armer og rygg. Er litt støl i den ene skinka fra i går. Men er fornøyd med å ha trent 3 dager på rad til tross for at jeg er skikkelig lite motivert. Det kommer seg. Må bare jobbe meg gjennom nedturen.

Har meldt min interesse på sats for small gruop-trening med kettlebells og sånne snorer fra taket. Så det tror jeg at jeg skal begynne med fra etter sommern. Da er man 4 eller 6 stk som trener sammen med en PT. Tror det er noe jeg trenger. Tett oppfølging og liten gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ferdig med programmet og merker at motivasjonen begynner å svikte meg. Jeg har lyst å fortsette med level 3 i minst 1 måned til og jeg håper at jeg klarer dette.

Hvordan resultater har du ått? Merker du forskjell?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*har du hatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan resultater har du ått? Merker du forskjell?

Ja, jeg merker ganske synlig forskjell. Rumpa mi ble rundere og ser bedre ut, jeg har mistet cm på lår, mage og midje, kroppen ser strammere ut. Men jeg vil ha den enda strammere, derfor prøver jeg å holde meg level 3 i noen uker til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg merker ganske synlig forskjell. Rumpa mi ble rundere og ser bedre ut, jeg har mistet cm på lår, mage og midje, kroppen ser strammere ut. Men jeg vil ha den enda strammere, derfor prøver jeg å holde meg level 3 i noen uker til.

Kjempe bra! Da er det bare å fortsette :) Jeg gjorde level 2 frem til jeg ble lei av å høre stemmen hennes og jeg følte at jeg fikk mer ut av å gjøre øvelsene mye lenger enn det hun sa vi skulle gjøre. Syntes du burde kanskje begynne å gjøre det uten å se på videoen. Ikke alle øvelsene som hun bruker er de mest effektive når det gjelder å bygge muskler i rumpa og lårene.

De to mest effektive er knebøy (squats) og utfall (lunges). I tillegg til det er ett-beinet squats også veldig effektive.

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gjorde lower level 1 nå! Det gikk greit i begynnelsen, men den øvelsen man ligger nede sidelengs og løfter benet opp og ned var tung. Jeg greide ikke å løfte benet helt opp og rett opp som dem, jeg løftet den mer skrå og ikke så langt opp - er ikke så tøyelig. :lol: Ble tungt etter hvert pga. mange repetisjoner.

Følte ikke jeg gjorde det bra nok i dag, gjorde ikke øvelsene helt rett, så tar nok denne øvelsen igjen i morgen!

Til dere som er godt i gang/ferdig med programmet - hvor lang tid tok det før dere så resultater? Hvor mange uker? :)

Anonym poster: 667cd023e202d88d1217cbf3c57ccd22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde lower level 1 nå! Det gikk greit i begynnelsen, men den øvelsen man ligger nede sidelengs og løfter benet opp og ned var tung. Jeg greide ikke å løfte benet helt opp og rett opp som dem, jeg løftet den mer skrå og ikke så langt opp - er ikke så tøyelig. :lol: Ble tungt etter hvert pga. mange repetisjoner.

Følte ikke jeg gjorde det bra nok i dag, gjorde ikke øvelsene helt rett, så tar nok denne øvelsen igjen i morgen!

Til dere som er godt i gang/ferdig med programmet - hvor lang tid tok det før dere så resultater? Hvor mange uker? :)

Jeg er ferdig nå - jeg så de første resultatene etter fullført uke 3. På slutten av hver uke etter det ble det bare bedre og bedre.

Takk AB 486, jeg kommer til å lage mitt eget program med noen av øvelsene og prøve å holde ut minst 30 min hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av stemmen hennes etter 1 gang jeg :ler:

Jeg synes hun er ei ordentlig gneldrekjerring :fnise:

Nesten som om det er bedre å gjøre øvelsene med lyden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er ei ordentlig gneldrekjerring :fnise:

Nesten som om det er bedre å gjøre øvelsene med lyden av.

Jeg gjør de med lyden av. Også ser jeg på TV ved siden av. Så jeg glemmer noen ganger å bytte over til ny øvelse da :ler: Ser bare første gangen med lyden på. I tilfelle hun sier noe om hvordan man skal utføre øvelsene.. Men stort sett sier hun bare crack the nut, ass to the grass osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dere man kan få effekt ved å kun trene butt bible og ikke noe annet? :) Jeg går lange turer ofte, danser en del så blir ikke kun denne da. :P Er forholdvis slank, spiser normalt og vekten er veeldig stabil.

En annen ting, hvordan kan man vite om man gjør øvelsene rett? :) Synes hun sier veldig lite om teknikk. Jeg gjør jo det samme, men vet ikke om det er helt riktig. Må øvelsene gjøres helt riktig for å få resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her jeg! Gjorde lower body level 1 for første gang i dag. Slitsomt nok for min del, men så har jeg ikke akkurat trent så mye det siste året. Er spent på å se om det vil gi resultater. Kjenner ihv ertfall at jeg kommer til å bli støl i morgen :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Jeg ble skikkelig støl etter første gangen.. Var en del muskler som ikke hadde vært i så mye bevegelse på en stund der ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Kom over tråden ved en tilfeldighet og måtte bare bli med. Har lenge tenkt at jeg burde komme i gang med trening igjen, og var på en løpetur i forrige uke. Tenkte det ville være motiverende å henge meg på noe sånt som dette. Ihvertfall når flere melder fra om at dere opplever resultater også :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg trent lower body level 2 for tredje gang. Det gikk egentlig ikke så bra. Jeg fullførte ikke alle øvelsene ordentlig. Var fortsatt litt støl fra sist gang. Men det tok meg MASSE viljestyrke å faktisk trene i det hele tatt i dag, samt å ikke slå av videoen midt i, så jeg er litt fornøyd uansett.

Gleder meg til å gjøre upper body i morgen faktisk. Der gjør jeg faktisk framgang, som er veldig motiverende, pluss at øvelsene ikke er like kjedelige som lower body syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såååå lite motivasjon! Skylder på at det er eksamenstiden som sliter meg ut. Fikk bare trent én gang forrige uke fordi jeg skadet meg litt, men nå er jeg bedre. Begir meg ut på lower body om ca ti minutter, skriver her først sånn at jeg MÅ gjøre det :fnise: Skal ta noen push-ups og sånn og, siden det er to uker siden jeg har gjort upper body... Men lower body er viktigst for meg :)

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

27/4: Upper lvl 2

29/4: Lower lvl 2

01/5: Upper lvl 2

07/5: Lower lvl 2

14/05: Lower lvl 2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lagret denne tråden som favoritt for en liten stund siden, og har fulgt med på hvor flinke dere er. Tenkte å lese litt om erfaringene deres i forkant, for å begynne å trene hjemme etterhvert etter fødsel i sommer. (Regner med ting trenger å strammes opp litt...) Det som er litt komisk er at når jeg leser om deres treninger flere ganger i uken, så føler jeg nesten at jeg har trent selv. Snakker om å lure seg selv til å tro at man er sprek, da... :ler: Men, det jeg altså skulle frem til: dere er flinke! Heia, heia!

Endret av finkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig melding, finkel :) Det gir litt ekstra motivasjon til å fortsette. Lykke til med svangerskap, fødsel og alt som hører med :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...