Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er lurt å gå videre til level 2 når jeg ikke mestrer alle øvelsene på level 1 en gang :/ Noen råd?

Gjør som meg og forbli på samme nivå en uke til. Hvis du ikke mestrer level 1, blir det utrolig vanskelig for deg å gjøre level 2 riktig.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, det blir bedre. Bare stå på, selv om det gjør vondt. I dag skulle jeg kjøre lower level 3 for første gang, men jeg holder med på level 2 i en uke til, så i dag klarte jeg faktisk alle de øktene fra lower level 2 og gjorde dem veldig ordentlig. Forrige uke måtte jeg slutte 10 sek før hun sier 3, 2, 1 på en del av øvelsene, men nå klarte jeg alt.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Tusen takk. Jeg var i tvil om jeg skulle orke i dag, men denne posten var det lille sparket jeg trengte for å komme meg igjennom. Det var tungt, men ikke like tungt som første gangen. Hoppene i oppvarmingen er tunge som fy, og jeg må ta en liten pause mellom alle knebøyene, men det var helt klart bedre enn sist.

Idag målte jeg meg, og jeg har gått ned 5 cm rundt hoftene på to måneder :danse:

Jeg vet ikke om det er lurt å gå videre til level 2 når jeg ikke mestrer alle øvelsene på level 1 en gang :/ Noen råd?

Jeg synes du skal prøve deg på level 2. Den inneholder sykt mange armhevinger, men ettersom resten begynner å bli lett så synes jeg du skal pushe deg. Jeg klarte bare halvparten av armhevingene på første forsøk, men regner med at jeg snart blir bedre.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

16/4: upper level 1

20/4: lowerl level 2

23/4 upper level 2

26/4: lower level 2

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg og forbli på samme nivå en uke til. Hvis du ikke mestrer level 1, blir det utrolig vanskelig for deg å gjøre level 2 riktig.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Ja, det var det jeg tenkte. Men jeg har vært på level 1 i tre uker nå :P Hvor land tid skal det ta å komme meg videre da? Burde jeg kanskje gjøre de øvelsene jeg sliter med ekstra ofte siden det hovedsaklig er dem som holder meg tilbake? Ta litt armhevinger hver dag for å bygge muskler liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal prøve deg på level 2. Den inneholder sykt mange armhevinger, men ettersom resten begynner å bli lett så synes jeg du skal pushe deg. Jeg klarte bare halvparten av armhevingene på første forsøk, men regner med at jeg snart blir bedre.

Hehe, det er jo ikke lett-lett, men overkommelig hvertfall. Jeg er veldig nervøs for level 2, spesielt på grunn av alle de armhevingene dere snakker om.

Bruker du forresten samme vekter på level 2 som du gjorde på level 1? Gitt at det er øvelser som inneholder vekter på level 2, så klart, jeg har ikke kikka på videoen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Har prøvd level 1 i to uker, men tar det en uke til fordi jeg ikke fikk trent ordentlig den første uka. Veldig spent på hvordan det blir i å begynne på level 2. Gleder meg litt til å komme igang med en ny, men vil klare level 1 ordentlig først før jeg begynner på 2. Har også tatt bilder! Skal ta neste bildet når vekta viser 67;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo ikke lett-lett, men overkommelig hvertfall. Jeg er veldig nervøs for level 2, spesielt på grunn av alle de armhevingene dere snakker om.

Bruker du forresten samme vekter på level 2 som du gjorde på level 1? Gitt at det er øvelser som inneholder vekter på level 2, så klart, jeg har ikke kikka på videoen enda.

Jeg synes det var greit å gå over på level 2. Jeg greier heller ikke alle øvelsene, men man kommer seg ikke videre om man skal klare alt perfekt før man går opp.

På level to har man vekter på både upper og lower. På lower gikk jeg opp (3kg), der løfter man jo ikke vektene, men bruker dem kun som ekstra vekt i knebøy o.l. På upper skal man ha to sett med vekter. Der bruker jeg de samme som før (2 kg), samt et mindre sett (1kg). Har man et fullt sett med vekter kan det være greit å bytte på slik at man alltid har "riktig" vekt til hver øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, det blir bedre. Bare stå på, selv om det gjør vondt. I dag skulle jeg kjøre lower level 3 for første gang, men jeg holder med på level 2 i en uke til, så i dag klarte jeg faktisk alle de øktene fra lower level 2 og gjorde dem veldig ordentlig. Forrige uke måtte jeg slutte 10 sek før hun sier 3, 2, 1 på en del av øvelsene, men nå klarte jeg alt.

Men for en fin rumpe jeg har fått! :biggrin: Jeg er veldig, veldig fornøyd at jeg begynte med programmet og ikke ga opp da det var vanskelig. Det er en del til for at jeg ser idealrumpa på baksiden min, men forskjellen mellom for 4 uker siden og nå er veldig, veldig synlig. Lårene har også blitt strammere, magen har mistet 10 cm allerede på sin bredeste, midjen har mistet 2cm. Alt dette i bare 1 mnd og uten å sulte, men å spise sunt og litt over hvileforbrenningen min.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Veldig bra :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanvittig glad! (jeg som la ut før og etter bilder forresten)

Hadde satt meg mål når jeg startet på og gå ned fra 58kilo til 52 før juli.

Mai har ikke begynt engang, og jeg veier nå offisielt 53kilo og det på kvelden etter en hel dag med masse mat tilogmed!! Jeg hadde stoppet på 54, og vekslet mellom det og 55 i noen dager, så begynte jeg og spise MER enn jeg gjorde fra før, og woooosh, der gikk jeg ned en kilo til, og har mistet flere cm overalt. Har aldri hatt behov for noe belte til buksene mine, før jeg på jobben igår opplevde at jeg måtte holde de oppe! haha, flaut, men samtidig veldig veldig gøy.

Satt meg nytt mål på 50, og når det er nådd skal jeg komme meg i litt kcal overskudd og bygge ennå mer muskler(ikke før til høsten). Magemusklene, som jeg forresten ALDRI har verken kjent eller sett noe til, er plutselig blitt til noen flotte ruter øverst på magen når jeg strammer magen etter trening, og har stor tro på at de til sommeren/høsten er synlige utenom også.

Må virkelig si jeg er glad for at jeg turte og slutte med all den unødvendige kardioen og heller la til styrkeøkter i treningsprogrammet mitt. Når jeg startet med buttbible klarte jeg bare og bruke 1kilos manualer/noen ganger 2. Nå bruker jeg to 6kilos vekter, og noen ganger 10 på hver skulder når jeg trener underkropp! Stå på jenter, dere er kjempeflinke alle sammen! Og dere motiverer meg veldig til og fortsette!:)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i lvl 2! Tror jeg må holde på med den noen uker til, sliter fortsatt med å fullføre flere av øvelsene :P

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

27/4: Upper lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt lower level for 3 gang denne uken. Svetter som en gris! :trene:

29/3: sats styrkeøvelser + butt bible lower 1

31/3: butt b 1

1/4: sats styrke hele kropp

4/4 buttbible 1

6/4 buttbible 1

11/4 sats styrke hele kropp+ butt bible 1

14/4 sats styrke hele kropp

15/4 butt bible 1

17/4 noen øvelser fra butt bible 1 - ca 15 min

21/4 sats kardio + styrke, butt bible lower level 2

24/4 Butt bible level 2 (ikke alle øvelsene)

27/4 Butt bible level 2 + 40 sit-ups

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt lower level for 3 gang denne uken. Svetter som en gris! :trene:

Jeg også! Men skal holde ut denne uka og begynner med level 3 neste uka.

I kveld kom min kjære med 2 små baguetter han hadde fått på en fest, siden det ble mange igjen og gjestene skulle ta med seg slik at maten ikke kastes. Han ga meg den ene og ... det smakte veldig godt! Ost, skinke og salat. Men det var jo også litt majones. Brødet var loff og dette var liksom middagen siden det ikke var behov å lage mer mat.

Så nå sitter jeg med litt blandende følelser, for jeg har vært veldig streng med kaloriene og maten i de siste 6 ukene. På den ene siden tenker jeg at jeg fortjener 1 gang kosemat uten å tenke på kalorier osv, men på den andre siden føler jeg at jeg sviktet meg selv på en måte.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns baguett med ost og skinke er veldig kaloririk mat burde du roe deg litt ned. Spesielt om du erstatter en liten baguett med middag. Hvor mange kalorier ligger du på om dagen, da?

Uansett, slapp av, denne baguetten kommer ikke til å ødelegge dietten din på noen måte, så det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du syns baguett med ost og skinke er veldig kaloririk mat burde du roe deg litt ned. Spesielt om du erstatter en liten baguett med middag. Hvor mange kalorier ligger du på om dagen, da?

Uansett, slapp av, denne baguetten kommer ikke til å ødelegge dietten din på noen måte, så det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet :)

25cm lang baguett loff med majones, ost, skinke og salat. Jeg ligger på 1300 kcal med 1200 hvileforbrenning og pleier å ha omtrent 400 igjen til middag. Det er både kaloriene og selve maten (loff og majones) som plager meg. Jeg vet ikke hvor mange kalorier det var der, men ser ikke på loff og majones som sunn mat.

Og ja, i dag morges ble det oppblåst mage og forstoppelse. Så nei, det var ikke noe god ide å spise baguetten i går.

Men takk ellers. :)

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Men skal holde ut denne uka og begynner med level 3 neste uka.

I kveld kom min kjære med 2 små baguetter han hadde fått på en fest, siden det ble mange igjen og gjestene skulle ta med seg slik at maten ikke kastes. Han ga meg den ene og ... det smakte veldig godt! Ost, skinke og salat. Men det var jo også litt majones. Brødet var loff og dette var liksom middagen siden det ikke var behov å lage mer mat.

Så nå sitter jeg med litt blandende følelser, for jeg har vært veldig streng med kaloriene og maten i de siste 6 ukene. På den ene siden tenker jeg at jeg fortjener 1 gang kosemat uten å tenke på kalorier osv, men på den andre siden føler jeg at jeg sviktet meg selv på en måte.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Trøst deg med at jeg spiste MASSE sjokolade, taffelsticks og ostepop igår, veide 53 på onsdag, og veide meg inn på 52,2 idag! Går så bra så:) Jeg koser meg som bare det i helgen, og har ikke gått opp noenting. :)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss 2-3 pizzabiter fra resturant nå.. uææ!

Meen, man skal ikke sulte seg ihjel fordi om man slanker seg, og man skal også unne seg noe godt en sjelden gang iblandt!

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg løste problemet ved å kjøre dagens nivå to ganger. :fnise: Jeg fikk bedre samvittighet at jeg forbrente flere kalorier. Slik se programmet mitt neste uke:

29.04 - lower 2

30.04 - upper 2

1.05 - kardio

2.05 - hvile

3.05 - lower 3

4.05 - upper 3

5.05 - kardio (eller hvile, vi får se hvordan jeg takler level 3)

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hva man kan bruke når man ikke har vektstang? Kosteskaft med vannflasker festet med tape? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hva man kan bruke når man ikke har vektstang? Kosteskaft med vannflasker festet med tape? :fnise:

Veldig god ide! :blomst:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god ide! :blomst:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Jo takk :takke: Får prøve og se hvordan det går. Tittet litt på Lewel 3 nå, ble litt redd jeg...

Endret av RedRobbin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...