Gå til innhold

Det dyreste du har kostet på deg?


NullHull

Anbefalte innlegg

Gjest glamhudpleier
Solbriller fra Chloe som kostet 3.500 kr. Ren impuls - og de er så speisa at folk snur seg når jeg har de på. Har angret litt på de ja...

:ler::ler: Hahaha sikkert kjedelig å kjøpe et par solbriller til 3500 også er de så rare at folk snur seg når man har de på!! Fikk helt latterkrampe her nå- ser for meg noen skikkelig SPEISA briller med blink på eller noe... Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Briller fra

Versace,

Christian Dior

og Ferre,

til godt over 7000 for hvert par, uten glass.

Louis Vuitton veske over 10.000

Guess veske 1800

Donna Karan veske 1700

Kåpe 1849

Kamera 4000

Make up kit til vel over 10.000 kr, kostene koster mye.

Diamanter taksert til over 50.000 pr smykke.

Krystall moské i 5 deler til 7000 kr...

litt større enn denne http://www.cristalking.it/foto/moschea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreste av klær/sko/tilbehør utenom de to overnevnte som jeg noengang har kjøpt kostet vel 349 kr...

Wow, det var lite. Tror jeg hadde slitt om jeg skulle finne meg vinterstøvletter eller vinterjakke til under 349,-

Mitt dyreste kjøp er en vinterkåpe til 1700,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunaden min var dyr, men den går forhåpentligvis ikke av moten med det første. Det er nok det dyreste plagget jeg eier. Allværsjakker, gode fjellsko og skiutstyr etc har jeg også brukt en del penger på. Har kamerautstyr (digitalt speilreflekskamera med flere ulike objektiv og blitz etc) til over 50 000 kr. Har dessuten brukt mange tusen på sminke og kremer. Kjøper det meste av klærne mine på H&M, og så legger jeg heller mer penger på tilbehør som sko, vesker og solbriller....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Det dyrest jeg har kjøpt må vel være brillene mine, og da var ikke innfatningen spesielt dyr. Så det kan nok ikke kalles luksus, men en dyd av nødvendighet. Spesialglass gjør at de koster rundt 7000 kroner.

Nå har jeg imidlertid sett meg ut en veske på www.mulberry.com. Ikke av de dyreste, men den koster nok noen tusenlapper. Regner med at den varer noen år, så kostnaden pr. år blir ikke så stor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller fra

Versace,

Christian Dior

og Ferre,

til godt over 7000 for hvert par, uten glass.

Louis Vuitton veske over 10.000

Guess veske 1800

Donna Karan veske 1700

Kåpe 1849

Kamera 4000

Make up kit til vel over 10.000 kr, kostene koster mye.

Diamanter taksert til over 50.000 pr smykke.

Krystall moské i 5 deler til 7000 kr...

litt større enn denne http://www.cristalking.it/foto/moschea.jpg

:overrasket: Litt av en liste Wonders..

Kjøpte noen fjellstøvler til 1300,- en gang, men nå alle andre går rundt med våte føtter i fem timer ler jeg, mohahaha ;) Ellers så jobber jeg i en dyr butikk nå, men med rabatten min og min sparsomme hjerne handler jeg nesten ingenting av de fine klærene, trenger jeg dem egentlig :P Men, nå skal det enten brukes penger på støvletter eller kanskje en klokke til ca 2000 :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreste jeg har spandert på meg er en Guess jakke til 2000kr, men da var den på salg. Kosta egentlig 4000 men da hadde jeg aldri i verden kjøpt den.

Husting er noe jeg ikke gidder nevne sånn sett, men det er ikke mye som går over 5000kr. Flinke meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Tror ikke jeg har kjøpt meg så mange ting som er så spesielt dyrt... men jeg har noen (litt) dyre plagg og smykker som jeg har fått av samboeren. Og det er nok ting jeg ikke ville tatt meg råd til å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Selv om jeg prøver å kjøpe færre og dyrere ting av bedre kvalitet, er det ikke mange spesielt dyre kjøp på meg. Det dyreste var allværsjakka til 3000,-.

Nåja, hvis vi tar med andre ting, så kjøpte jeg el.piano for 14.000. Det var mye for en studentlommebok, men jeg hadde spart.

Endret av Frk Åberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. har jo bunaden til ca 15000,- som er det dyreste.. Ellers så er det bergans jakka mi som kosta 3500,-.

Også har jeg Dolce & Gabbana innfatning som kosta nesten 4000,- :sjenert:

Men når det gjelder klær, så skulle jeg ønske jeg hadde brukt mer penger på et enkelt plagg, istedet for å kjøpe mange bukser til 399,- også mister de fasongen etter 1 time.

Neste gang jeg kjøper en bukse, skal jeg bruke mer penger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde så lyst på ny kåpe i høst, men lette i eeevigheter før jeg fant en jeg ville ha. Da var jeg så lei av å fly i butikker at jeg dro kortet helt uten å tenke meg om, og skvatt skikkelig da jeg kikket på kvitteringen på vei ut av butikken og så at kåpen kostet 2500. Det var egentlig ganske langt utenfor mitt budsjett, og jeg var helt kvalm på trikken hjemover. :ler: Nå har jeg imidlertid brukt den noen ganger og funnet ut at jeg ikke kommer til å bli lei av den på en god stund, så jeg kan forhåpentligvis ha den i mange år. Og da er den jo faktisk ikke så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- hest 2 stk. (solgt nå)

- 5-6 designervesker til ca 30 000 kr til sammen.

- Diamantring til rundt 16 000.

- Masse solbriller til rundt 1700-2000 kr stk.

- Gucci innfatning + glass ca 5000 kr.

Klær og sko kjøper jeg billig.

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dyreste jeg har kjøpt var vel brillene mine til 5000 kr, de er vel brukt 2 ganger. Jeg var student så hadde lite penger og kunne fint kjøpt noen billigere.

Ellers av smykker og klær så har jeg så og si ikke noe dyrt, ihvertfall ikke sånn veldig. Har en veldig dyr diamantring da, men det var gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...