Gå til innhold

Det dyreste du har kostet på deg?


NullHull

Anbefalte innlegg

Skjønner at jeg er relativt kip når det gjelder å kjøpe "luksus-ting" til meg selv. Må tydeligvis komme meg ut å shoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De dyreste tingene jeg har er det mamma som har kjøpt til meg, fordi hun er så oppgitt over at jeg aldri kjøper meg noe "flott" selv.... Har en selskapskjole til 3000 og en morgenkåpe til det samme, som jeg har fått av henne. Det dyreste jeg har kjøpt til meg selv, bortsett fra hus og bil, må være verneskoene til 1499 jeg kjøpte da jeg kjørte trailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Armanikåpe 1800 kr i Roma. Kjøper lite dyre klær.

På ett og et halvt år brukte jeg 50.000 på ferieturer til meg selv. Men det angrer jeg ikke på, minner varer evig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Når jeg leser her så innser jeg at jeg ikke har noe å skrive om, og ingenting å ha dårlig samvittighet for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dyreste er definitivt brudekjolen min til 14000,-. Men den var verdt hver eneste krone. Ellers er det nok et par sko som kostet 2500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Solbriller fra Chloe som kostet 3.500 kr. Ren impuls - og de er så speisa at folk snur seg når jeg har de på. Har angret litt på de ja...

Kjøpte også brudekjole til ca 20.000 kr (husker ikke eksakt beløp lenger) - men det har jeg aldri grøsset over. Kjolen var verdt hvert øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudekjolen kostet 4000,-, men det synes jeg faktisk var "rimelig" til brudekjole å være. Har kjøpt en jakke til 2400, et skjørt til 1700 og en bluse til 1200, dette er plagg hvis pris kanskje ikke står helt i forhold. Har også en ull/kashmirkåpe til 2000,-, men det er vel normalt at det koster såpass for kvalitetsplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det må være brillene mine, til drøyt 6000 kroner.

Og et undertøyssett med torsolett og truse jeg kjøpte da jeg giftet meg. Det kostet 1800, men det angrer jeg ikke på.

Jeg kjøper stort sett (det jeg oppfatter som) dyre sko, til mellom 800-1200 kroner. De varer lengst, er kulest og best å gå i!

Jeg pleier å angre mest på de billige, unødvendige kjøpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Balenciaga

Jeg har noen avsindig dyre solbriller og sko. Jobbantrekkene koster også flesk og da snakker vi bl.a. om Boss. Prisen hopper vi over.

Anger og dårlig samvittighet er ikke en aktuell problemstilling. Jeg angrer ingenting. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror brillene mine til ca. 5000 er det dyreste jeg har på meg, så vidt jeg vet har jeg ingen klær som kostet så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en gang en lett DKNY - vårjakke til kr 3200. Hadde nettopp fått igjen på skatten (uventet), og tenkte at disse pengene skulle gå til noe helt ufornuftig og deilig.. angrer ikke på det.

Men "kom litt i siget" den påfølgende tid, og kjøpte en DKNY - singlet til 600 kr ikke lenge etter (ja, en tynn singlet!)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Kom borti denne da jeg søkte etter noe annet, og syns den var ganske morsom!!! Vil høre mer!!!

Mitt dyreste kjøp er nok Chanel-brillene mine til 6000,- Strengt tatt ikke nødvendig med så dyre briller, men syns det var ganske nødvendig likevel..... ;) De er rålekre!

Bergansjakka mi teller jeg ikke med, regner det for å være et "nødt-til-å-ha"-antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kommer vel litt an på hva som er formålet med det man bruker penger på:) er det ren jåleri og forfengelighet, så er vel det dyreste plagget jeg har brukt penger på en fornarinabukse til 1299,-..som forøvrig var en ren skuffelse da den mistet fasong med en gang!! til sport og idrett har jeg brukt mye mer penger - joggesko koster jo fort 1500 kr, ridestølver i lær koster 5000,- skiutstyr koster jo også endel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en Chanelveske til over 10000, men den har jeg spart til i et år. Er kjempefornøyd! Av klesplagg er vel det dyreste jeg har kjøpt et Burberryskjørt til 3500 kroner, men det har jeg nå hatt i over fem år og bruker stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest StoreSky

Kan ikke si at jeg er spesielt utagerende shopper når jeg leser her!!!

Men tja... noen vil kanskje si at pikè-trøye til 600,- og v-genser til 800,- er mye.

Boots koster fort 1000-1200,-. (i norge iallefall), adidas sko til 1000,-

Alt er relativt!

Smykker liker jeg rett og slett ikke, sammen med solbriller - bruker dette aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spesielle kjøp å trekke frem, men det jeg er mest villig til å betale litt for, er sko. 2000,- for et par ordentlige sko/støvletter er helt i orden (sett at jeg har råd til det på det tidspunktet, selvfølgelig, jeg kjøper ikke noe jeg ikke har råd til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...