Gå til innhold

Mr. Brownstones luftige Luftslott

Mr. Brownstone

Anbefalte innlegg

Lar meg tro og lar meg tro.....jeg VET at det er slik.....menn er generelt sett mye smartere, flinkere, intelligente enn opptil fem stk av dere jenter....så det så!!

:tunge1:

Så kjekkas du ble da ..... smiler

Jeg VET at gutter er mer praktiske enn jenter, kjekke å ha til å mekke bil og skru hjemme. Smartere ? Nei .... klarer ikke lese bruksanvisningen engang jo .....ergo kan ikke lese. Intelligente .... nope .... flink .... til noe, men vi jenter er flinkest :sjarmor:

*hopper fort ut ....her blir det bråk *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Men jeg er praktisk også! Jeg kan gjerne mekke og skru jeg, det er bare gøy! Mange jenter som er det, f.eks Diva, hun er jo rørlegger (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligente .... nope .... flink .... til noe, men vi jenter er flinkest :sjarmor:

*hopper fort ut ....her blir det bråk *

Hvem var det som ikke engang kunne sitere fra et tidligere innlegg?

Rest my case.

Og så er det typisk jenter å bare stikke når det blir bråk. Vær nå litt mann og forsvar deg med pistol og sverd!!

En garde!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er praktisk også! Jeg kan gjerne mekke og skru jeg' date= det er bare gøy! Mange jenter som er det, f.eks Diva, hun er jo rørlegger (tror jeg)

Er Diva rørlegger?! Du velger ikke Diva som kallenavn om du jobber med oppstoppede toaletter. Det er som om Kurt Nilsen skulle velge Blomsterpiken som artistnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*I`m back .... *

Spretter tilbake med samurai sverde mitt ( så den siste samurai i går ) så da er jeg klar for action ....

*fekter vilt rundt meg*

Så nå må du passe deg ....

Men helt seriøst, tror kvinner og menn er like smarte jeg. Skifter dekk på bilen min selv jeg altså ..... så det var en smule dobbelt moral ....men shit au ...det ble da liv ...hey hey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bunn og grunn så er vi nok enig LaToya.

:wink:

Jeg turde ikke si noe annet siden du har sverd i hånden!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Svunger sverdet rundt * før jeg slenger meg på hesten for forsvinner i det blå ....jeg skal hjem !!!

*Reddet av gongongen der minster ...*

Jeg er livsfarlig med sverd ..om det er er fordi jeg er flink med sverd eller ukontrollert svingninger med tungt sverd skal være usagt ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Må bare nevne henne jeg deler dette rommet med. Idag er hun nyklippet og sommerkledd. Hun ser utrolig bra ut.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si at det var hyggelig at du ville skrive i akkurat min dagbok.....men så ser jeg at du har vært i masse andre bøker også så blir det kun med et lite forbehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som plaster på såret så sender jeg over en god helg :klem: til deg og bare deg. Ser du, to til deg og bare en til resten.... (glemte å slå opp i ordboken på forskjellsbehandling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...