Gå til innhold

Mr. Brownstones luftige Luftslott


Mr. Brownstone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm' date= hvor blir det av Anafugia og pisken...?

Kanskje hun har lagt pisken på hyllen?

Bare ikke be meg vaske hjemme hos henne også.....hun har en stor kåk. Det kommer til å slite meg helt ut.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig går jeg bare å venter på mytteri jeg' date= at Mr. skal si at nok er nok, og bære meg til sengs.

:smoke::sjarmor::sexy::sjenert:

Er ikke du vekter da? Jeg har vurdert sjansene mine og tenkt at jeg er en slapp slabbedask og du er en veltrimmet vekter, og derfor ikke tenkt så mye på om jeg kan begå mytteri. Men det er klart om du bøyer deg ned med rumpa mot meg og på en måte byr deg selv på et sølvfat så skulle det nok kunne skje et aldri så lite opprør.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Bøye meg med rompa ned mot deg? Sånn tilfeldigvis? :o Pffft!

Greeney liker å bli bært til sengs. Så det så. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg har en grense jeg og....så blir det fler dager med vask så blir det nok noe bæring og avstraffing i stedet..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Anafugia må stikke så venter jeg med mitt "hemmelige" mytteri til hun er tilbake. jeg tenkte at jeg kunne bære dere begge to til sengs.....samtidig.....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her har du slavet meg rundt hele helgen og så er du litt vrang når jeg foreslår en liten ting som en trekant....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: ok, ser at dette kan bli problematisk, men da melder jeg meg ut av den leken....uansett, shit, nå kommer jeg for sent....argh!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky

Lover du at jeg får mitt og masse oppmerksomhet, da? Sikker på at to ikke blir for mye for deg å håndtere? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha to er som å sykle.....som å sykle tandemsykkel.....jeg lover at du ikke skal bli skuffet....du skal få all oppmerksomheten du måtte ønske. Men nå se det ut som om det er en som har trekt seg her så da er det bare du og jeg allikevel.

løfter deg opp og bærer deg inn på soverommet. *DUNK*....ooops...gikk det bra Greeny. Du blør jo!

Hjelp....er det en lege i lokalet??!!!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

er det en lege i lokalet??!!!

FNYS!!!!! Det lurer jeg også på! Er det en ung, kjekk og rik lege i lokalet?!!!!???

Hr. er jo bare slem og voldelig, så. Det var sikkert med vilje. :-( Au, au, au!!!! Vondt! *ser på Hr. med triste, anklagende øyne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...