Gå til innhold

RHOBH Season 3. Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følgje med på USAs sine sendetider, skjønner ikkje kvifor classy Yolanda som skal vere så forbanna vaksen henge med Brandi som prate OM alt og alle. Etter sist episode er Kyle favoritten, så lenge ho ikkje prate om Kim. Kyle er passe classy og morosam. I neste episode verte det ein krangel og Lisa er involert og då får vi vete om Kyle got her back, visst ikkje så verte det hvertfall litt liv på reunion...

Er eg den einaste som ikkje like Brandi? Eg tykte synd på ho i byrjinga for korleis dei andre fruene behandla ho. Men ho lære jo ikkje, forsette berre å spre rykte om andre og dama er nesten 40 (???), hadde eg vert Marisa så skulle ho fått så øyra flagra! Marisa var ikkje noke blid på festen til Adrienne når ho fortalde om meldinga, men på festen til Lisa var ho ikkje like tøff i trynet. :balltre:

Men eg tykkjer Yolanda kunne latt ver å blande seg. Og heilt greitt at Faye blanda seg når det faktisk var to mot ein.

Endret av Marja Leena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymbruker

Det har senere kommet fram at det var Adrienne sin kokk som solgte de bildene til pressen. Og Adrienne hadde nok garantert noe med det å gjøre. For ikke å dele omsorgen for barna.

Dere som ikke liker Yolanda, følger dere med på USA sine sendetider eller de på tv3?

Yolanda er jo helt rå i de siste episodene! Digger den dama der. Også får vi endelig se Camille i sitt sanne seg igjen! Og Faye... For ett ekkelt kvinnemenneske.

Følger med på USA sine sendetider.

Kan ikke fordra Yolanda, hun er så høyt på strå og overlegen og det synes så godt på henne at hun føler seg overlegen alle de andre

(Og så dysser hun ned all dramaet istedenfor å fyre opp under det. :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Adriennes familie som eier The Palms i Las Vegas?

Tror familien hadde en formue på flere billiarder. Leste det en plass.

Give som of the money to me :ler:

Anonym poster: d8247be92da8ccf77f89147e88d3aba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Adriennes familie som eier The Palms i Las Vegas?

Tror familien hadde en formue på flere billiarder. Leste det en plass.

Give som of the money to me :ler:

Anonym poster: d8247be92da8ccf77f89147e88d3aba2

Det er det Adrienne har sagt, men Brandi sa ho berre eige 2% (visst eg ikkje hugse feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt sikkert om de har eid hotellet før, men nå eier de bare 2%. Det visste alle de andre damene også. Det er ikke akkurat noe hemmelighet. Syntes jeg leste ett sted at noen av eierne bekreftet at Maloof familien bare eier 2%.

Anonym poster: be33287f7f837169c7ed9882fca4b97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Adriennes familie som eier The Palms i Las Vegas?

Tror familien hadde en formue på flere billiarder. Leste det en plass.

Give som of the money to me :ler:

Anonym poster: d8247be92da8ccf77f89147e88d3aba2

Give 'em to Brandi!

Anonym poster: 1a1ad057e3b0852ecf44a1e90edaa618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt lei av hele gjengen jeg altså^^ Favorittene mine er mannen til Lisa og hunden (Giggy) hehe <3 Faye ser heeeelt grusom ut! Hun har posert i Playboy forresten, så hun burde kanskje ikke snakke så høyt om å være classy lady... :)

Så dere spinoffen til Lisa forresten? Herregud for en gjeng med dramaqueens og wannabes...haha!

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor fan av serien, kommer til å få abstinenser når siste episode av denne sesongen blir sendt ;) Skal definitivt innom Kyles butikk om jeg er i LA en gang.

Bra miks av damer med primadonnanykker! Liker Kyle best, hun virker mest normal. Synes Brandi er kul selv om hun har sagt endel ting hun ikke burde si.

Synes alle damene er interessante å følge med på men liker ikke "fyllmasse"damene Kaye og Marissa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien er ganske så fascinerende , så mye drama og intriger disse damene klarer å skape.

Liker Lisa best - hun har humor/selvironi og er ganske rettf fram.

Adrienne likte jeg til å begynne med - men har vel mistanke om at hun er en liten bicth.

Synes også Brandi er kul - men SÅ rett fram er det ikke nødvendig å være. Litt enkel og barnslig tankegang at så lenge andre begynner å si noe så kan hun si hva som helst tilbake.

Hvor går denne spinoffen til Lisa ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Brandi. Det er unødvendig, barnslig og slemt å slenge med leppen slik hun til stadighet gjør.

Jeg synes Kyle har vært irriterende hele sesong.

Lisa (når hun ikke koseprater med bikkja Brandi) og Yolanda er favorittene. Ihvertfall med tanke på sykdommen hennes.

Anonym poster: 65fcf80731c1240408a0ff205751dc9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet TV 3 plutselig å sende midt i sesongen? De sendte som vanlig på torsdag , men ikke på fredag og i dag. Når jeg ser i tv-guiden son fulgte Se og Hør , så står det oppført begge de dagene og hva som skulle skje, men nå sender de Luksusfellen istedenfor :-( Hadde så lyst til å se på fortsettelsen :-(

Anonym poster: 16cf7a85e08f5221d291ce809313a4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert ikke i påsken. Går nok til vanlig tid i morgen

Anonym poster: be33287f7f837169c7ed9882fca4b97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste et sted at de tar en liten pause men at det kan starte opp igjen 'når som helst'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Jeg elsker reunion-programmene, de damene kan virkelig krangle :laugh:

Men nå som denne sesongen er slutt begynner heldigvis Real Housewives of orange county igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandi sa til Mauricio at ho ikkje likte korleis han prata til ho etter at ho fortalde om surogat-tingen, ehhhh... Det var ikkje han som banna kvart andre ord, men huff Brandi var jo så sårbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett til sesong 3. Streamer fra 1channel.ch etter amerikansk sendetid.

Nå er det reunion del 1 som er vist for sesong 3...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de plutselig sluttet å sende det halv 7 på Tv3?

Nå sender de reprise av luksusfellen.

Jeg liker ikke å se ting på nett pga jeg har en sånn minipc nå.

Anonym poster: 7a49a3431b2a70916d59a559cff403d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandi er født i 72, Kim er født i 64 og taylor (Shana Hughes/Shana Taylor/Taylor Ford/ Taylor Armstrong (LOL) er født i 71.

WHAT??? :omg: Var sikker på at Taylor var født midt på 60-tallet er noe slikt...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...