Gå til innhold

RHOBH Season 3. Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker ansiktet til Mary, der snakker du blåst opp! Noen år til så kan du søren ikke se øynene hennes for bare kinn :laugh:

nice ja. når hun smiler forsvinner øynene. den andre med tydelig mimikk er ronnie; kan ikke si om hun er lei seg eller glad.

må si kjolen til amanda i forrige ep ikke var utringet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymbruker

nice ja. når hun smiler forsvinner øynene. den andre med tydelig mimikk er ronnie; kan ikke si om hun er lei seg eller glad.

må si kjolen til amanda i forrige ep ikke var utringet nok.

Kjolen til Amanda var helt klart ikke utringet nok. Man kunne jo bare se den ene brystvorten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dette sendes? Kunne gjerne tenkt meg å se både denne og noen av de andre Real Housewives seriene på nett, men finner liksom ikke ut hvor jeg kan se dem gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å snakk om fruene fra de andre seriene. Dette er en tråd om de fra BH;)

Kim er født i 61 også og Brandi er født i 73 tror jeg.

Taylor kom det ikke noe opp om, men vil tippe hun er rundt Kyle sin alder. :)

Anonym poster: 7a49a3431b2a70916d59a559cff403d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Slutt å snakk om fruene fra de andre seriene. Dette er en tråd om de fra BH;)

Kim er født i 61 også og Brandi er født i 73 tror jeg.

Taylor kom det ikke noe opp om, men vil tippe hun er rundt Kyle sin alder. :)

Anonym poster: 7a49a3431b2a70916d59a559cff403d9

Brandi er født i 72, Kim er født i 64 og taylor (Shana Hughes/Shana Taylor/Taylor Ford/ Taylor Armstrong (LOL) er født i 71.

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har egentlig Taylor gjort i livet sitt før ekteskapet? Jeg skjønner at hun har jobbet hardt for å komme seg fra bondegård til Beverly Hills, men hva slags karriere har hun (hatt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymbruker

Hva har egentlig Taylor gjort i livet sitt før ekteskapet? Jeg skjønner at hun har jobbet hardt for å komme seg fra bondegård til Beverly Hills, men hva slags karriere har hun (hatt)?

Løgner, gold digger og scam artist :fnise:

Hun jobbet som apoteker eller noe sånt, så innen tekstil og løp rundt en stund og påsto hun var arvingen til Henry Ford, og så giftet hun seg med Russel som var en dømt kriminell, så ble hun med i RHOBH og da droppet hun navnet Ford. Og da Russel døde skyndte hun seg å skaffe en book deal så hun ikke skulle bli blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dette sendes? Kunne gjerne tenkt meg å se både denne og noen av de andre Real Housewives seriene på nett, men finner liksom ikke ut hvor jeg kan se dem gratis.

http://www.tv-links.eu/tv-shows/The-Real-Housewives-of-Beverly-Hills_24216/

Eg pleie å bruke linkene frå putlocker.com, sockshare.com, vidxden.com, allmyvideos.net. Du sleppe å laste ned episodane eller installere noke program, sjølv om det kan sjå sånn ut på noken av sidene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jøss er Lisa, Adrienne og Kim like gamle? Eg trudde Adrienne var mykje yngre enn dei to, kanskje ikkje så rart sidan ho har vert gift med ein plastisk kirurg og har eige spa i heimen.

http://www.dailymail...union-show.html

Camille slutter og Adrienne droppe reunion (og sikkert neste sesong).

Endret av Marja Leena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgner, gold digger og scam artist :fnise:

Hun jobbet som apoteker eller noe sånt, så innen tekstil og løp rundt en stund og påsto hun var arvingen til Henry Ford, og så giftet hun seg med Russel som var en dømt kriminell, så ble hun med i RHOBH og da droppet hun navnet Ford. Og da Russel døde skyndte hun seg å skaffe en book deal så hun ikke skulle bli blakk.

Jaha, ingen ordentlig jobb altså. Regnet med det, men mente at hun nevnte en gang at hun hadde vært danser.

Hvem er med i neste sesong da? Camile og Adrienne er ut. Hva med Yolanda, skal hun fokusere på å bli frisk på TV eller vil hun holde det privat? Lisa og Brandi skal være med neste sesong. Kyle gir seg nok ikke frivillig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Jaha, ingen ordentlig jobb altså. Regnet med det, men mente at hun nevnte en gang at hun hadde vært danser.

Hvem er med i neste sesong da? Camile og Adrienne er ut. Hva med Yolanda, skal hun fokusere på å bli frisk på TV eller vil hun holde det privat? Lisa og Brandi skal være med neste sesong. Kyle gir seg nok ikke frivillig. :P

Tror Kyle hadde bitt seg fast i en av de andre damene om hun hadde blitt sparket av showet :fnise:

Håper Yolanda forsvinner og tar med seg Marisa og Faye så vi slipper å se noen av dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faye er en skikkelig bitch. Greit nok hun er ærlig og bla bla, men synes hun går over grensa. Hun kjenner ikke Brandi en gang.

Helt greit at Adrienne gir seg. Synes hun har tapt seg big time denne sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd mellom Adrienne og Brandi? Så i dag på TV3 at det visstnok var noe drama der, noe om noen falske rykter eller noe sånn..

Anonym poster: 2be81a753adc5e4722eb17c6b907f446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adrienne, who joined the cast in season two, has been caught in a bitter feud and legal battle with castmate Brandi Glanville after the blonde blurted out during a taping last spring that Adrienne had used a surrogate to have her twins Christian and Colin, six.

She was furious when she discovered Glanville had divulged the information on camera as she had not yet told her children.

'I would think Brandi, being a single mother, would have a heart and understand my feelings, where I’m coming from," Adrienne told Life & Style.

Endret av Marja Leena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg til surrogati-ryktene gikk det rykter om at Paul slo Adrienne. Brandi skal visst ha sagt/kommentert dette eller noe i nærheten på showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg til surrogati-ryktene gikk det rykter om at Paul slo Adrienne. Brandi skal visst ha sagt/kommentert dette eller noe i nærheten på showet.

Det har senere kommet fram at det var Adrienne sin kokk som solgte de bildene til pressen. Og Adrienne hadde nok garantert noe med det å gjøre. For ikke å dele omsorgen for barna.

Dere som ikke liker Yolanda, følger dere med på USA sine sendetider eller de på tv3?

Yolanda er jo helt rå i de siste episodene! Digger den dama der. Også får vi endelig se Camille i sitt sanne seg igjen! Og Faye... For ett ekkelt kvinnemenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det har senere kommet fram at det var Adrienne sin kokk som solgte de bildene til pressen. Og Adrienne hadde nok garantert noe med det å gjøre. For ikke å dele omsorgen for barna.

Dere som ikke liker Yolanda, følger dere med på USA sine sendetider eller de på tv3?

Yolanda er jo helt rå i de siste episodene! Digger den dama der. Også får vi endelig se Camille i sitt sanne seg igjen! Og Faye... For ett ekkelt kvinnemenneske.

Jeg ser på Tv3.

Til nå har Yolanda vært et stort gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...