Gå til innhold

RHOBH Season 3. Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett ca halve sesongen nå.

Jeg digger Brandy. Hun sier det alle tenker, men ikke tør å si.

Taylor ser ikke ut i måndeskinn. Fæle lepper.

Adrianne syns jeg har blitt en bitch og veldig barnselig.

Lisa er vel den jeg like aller mest av de:)

Hva synes dere om hun nye da? Yolanda?

Anonym poster: d8247be92da8ccf77f89147e88d3aba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett ca halve sesongen nå.

Jeg digger Brandy. Hun sier det alle tenker, men ikke tør å si.

Taylor ser ikke ut i måndeskinn. Fæle lepper.

Adrianne syns jeg har blitt en bitch og veldig barnselig.

Lisa er vel den jeg like aller mest av de:)

Hva synes dere om hun nye da? Yolanda?

Anonym poster: d8247be92da8ccf77f89147e88d3aba2

Prøvde å få igang en lignende tråd for noen uker siden, men virker ikke som det er sp mange her som ser på. :fnise: Håper det går bedre med din.

Jeg liker Yolanda! Hun er den som er minst drama av jentene, og det virker som hun er typen til å si ting til den det gjelder istedefor bak ryggen deres.

Lisa ser jeg i et helt annet lys denne sesongen, liker henne ikke. Synes hun er, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men litt sånn Queen Bee som du ikke må våge å fornærme, for da er du ute for alltid.

Favorittene min er Brandy og Yolanda tror jeg. :fnise:

Anonym poster: c9d5fd0d528549492d7dcca3cbd80791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg har kun sett de 2 første episodene som vises på TV3.

jeg synes Yolanda virker grei så langt og jeg digger også Brandy. Hun er noen ganger veldig direkte og vulgær i måten hun snakker på, men who cares :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser på !!!!

Yolanda lar seg ikke fnyse på nesen.

Har respekt av damer som setter en klar grense. Som når det første middagsselskapet plutselig var over. Taylor var full og ufin, ville ikke synge osv...Vet ikke om dere vet hvem mannen til Yolanda er,,, han er BIG DEAL Mr. Foster asså.....Så å ikke oppføre seg når han setter seg ved pianoet.... OMG.

Og seinere tar Yolanda dette opp m Taylor, at hun hørte Taylor hadde baksnakket. Og Taylor benektet... Yolanda sa ok, og Nå får vi se da....

Her kan dere se hvor stor han er, inni videoen.

http://www.youtube.com/results?search_query=david+foster+and+friends+concert+2011&oq=david+foster+&gs_l=youtube-reduced.1.3.35i39l2j0l2.47395.48037.0.52616.5.5.0.0.0.0.66.292.5.5.0...0.0...1ac.1.BKCg8T6781U

Brandy er helt patetisk. Jeg synes ikke slik oppførsel hører hjemme noe sted. At ingen ser hva hun driver med er beyond me. Hun sier ting i bi-setninger uten tanke på takt og tone. Hvorfor??? Hun graver sin egen grav .

Adrienne Maloof og Paul, de er de eneste som har forstått det. Forstod dere hva hemmligheten dems var? Det gjorde jeg, og ser ikke hva problemet er. Hvorfor er det en hemlighet? Og hvem er Brandy til å plappre om det?

Hva er det Brandy har på Lisa som gjør at Lisa beskytter henne?

Søstrene Kim og Kyle. Jeg vil helst ikke se Kim, fordi hun er helt borte i natten, og det er vondt å se på. Digger Kyle, selv om hun etter min mening er litt for fredsmegler med alle.

Camille Grammer, tatt seg sammen, men... nei jeg gidder ikke se på henne og spoler over.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Yolanda er kjedelig, Kim er slitsom og heldigvis så slutter Adrienne så jeg slipper å se henne mere. Hun er så sykt kjip mot den stakkars mannen sin.

Lisa og mannen er de jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yolanda er kjedelig, Kim er slitsom og heldigvis så slutter Adrienne så jeg slipper å se henne mere. Hun er så sykt kjip mot den stakkars mannen sin.

Lisa og mannen er de jeg liker best.

Hvilket program er det vi snakker om? :P

Anonym poster: ea758c45653d98d07c2078ebfbeae612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ser på på RHOM, RHONJ men RHOBH er favoritten, eg draume meg heilt vekk når eg ser kor fint dei har det. Yolanda er perfekt eg har lyst å ver som ho når eg verte eldre. Kyle er morosam men eg er lei all grininga og blablablabla om Kim. Eg har sansen for Camille og, "big hands, big feet, big disappointment".

Og snart er det reunion! IKKKKKKK! Med Brandi og Adrienne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program er det vi snakker om? :P

Anonym poster: ea758c45653d98d07c2078ebfbeae612

4899fc7f28598cdb212f46afce27714c.jpg

The Real Housewives of Beverly Hills

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger kjøpeskapet til Yolanda, med glassdør;

7c76fe0fc48472548d0322eb89ab62c6.jpg

Og elseker Adrienne sin brudekjole i glassmonter i gangen til soverommet. For en fantastisk måte å oppbevare den på !!!!

39c52ef1a2020a14434745213a2b5ce1.jpg

7d7b20b1a9b972d7aa5f9a0b25758132.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg lurer på hvorfor Lisa alltid beskytter Brandy. Hmm.

Taylor er helt patetisk. Hun baksnakker og oppfører seg som en umoden fjortis. Pen er hun heller ikke.

Jeg har heller ikke sansen for Adrianne.

Yolanda er kul.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Digger kjøpeskapet til Yolanda, med glassdør;

7c76fe0fc48472548d0322eb89ab62c6.jpg

Det var stilig! Men aldri noe jeg kunne hatt på mitt eget kjøleskap. Mitt ser langt ifra så bra ut inni.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stilig! Men aldri noe jeg kunne hatt på mitt eget kjøleskap. Mitt ser langt ifra så bra ut inni.

Enig....Men det må være deilig å gå forbi eller snoke i skapet når alt er så vakkert. Rene butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som hun nesten bare har frukt og grønnsaker inni der.

Anonym poster: d31c1e34f0f178734bfdcc6852c0b774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av noen hæler disse kvinnene flyr rundt på da. Jeg hadde ikke klart å gå på slike skyhøye hæler :sjenert:

jeg skjønner ikke hvorfor Taylor må si til alle hva Brandy sa til Yolanda. "omg do you know what Brandy said? She said that she had sleept whit every man in Beverly Hill!!" Who cares?

Synes Taylor oppførte seg uforskammet i Yolandas selskap. Greit nok hun var full, men hallo ha litt respekt kjerring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Brandi, Kyle og Lisa. Brandi må lære seg å passe munnen sin litt for sitt eget beste, men ellers digger jeg henne. Kyle er en av de mest "normale" og Lisa er ganske morsom.

Yolanda liker jeg. Jeg liker at hun er rettferdig, og ikke slenger dritt. Hun virker derimot bittelitt uptight noen ganger. OG JA, we know you love your husband. Haha.

Taylor er helt ok. Helt syke lepper da. Jeeeeez :fnise:

Når det er noe om Kim så pleier jeg å gjøre noe annet imens. Synes Kim er utrolig kjedelig og slitsom.

Adrienne er jeg ikke så veeeldig fan av. Syns hun har tapt seg etter hvert. At det ble så stor oppstandelse over den hemmeligheten Brandi sa, skjønner jeg ikke helt. Brandi kunne selvsagt ha passet sine egne saker syns jeg, men om det var sant eller ikke, har vel ikke noe å si! Og det var faktisk sant, Adrienne har innrømmet det (Brandi sa at hun hadde brukt surrogatmor til tvillingene sine) i et intervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med surrogatmor? Både Camille og Adrienne...

Anonym poster: 65fcf80731c1240408a0ff205751dc9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at Brandi burde passe kjeften sin noen ganger. Hun har ikke noe filter i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker Brandi, så vet hun jo aldri når hun skal holde kjefte. Hun burde passe kjeften sin noen ganger. Det er kun til hennes eget beste.

At Adrienne og Paul skulle saksøke Brandi var litt tullete. Men jeg synes det var dobelt så tullete at Kim løp å sladret med en gang under mannen til Kyel`s selskap. Gash kunne hun ikke ha ventet litt?

Jeg kunne aldri vært venninne med Yolanda. Hun virker veldig stiv og fisefin.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...