Spiremor Skrevet 27. juni 2014 #341 Del Skrevet 27. juni 2014 Snart IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. juli 2014 #342 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 18. juli 2014 Tror dagboka mi har begynt å samle støv Jeg er på ny pergosyklus, sd 16 og venter på El. Har ikke skjedd stort ennå, men det bør jo skje når som helst. Forrige gang hadde jeg El på sd16,så i dag blir en spennende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. juli 2014 #344 Del Skrevet 18. juli 2014 Spennende! Tester du i tillegg til å tempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 18. juli 2014 #345 Del Skrevet 18. juli 2014 Du må oppdatere når det skjer ting, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #346 Del Skrevet 19. juli 2014 Will do, leopanter! :D Ja, jeg har begynt med det denne syklusen. Er litt usikker på hvor lurt det var, for det blir en del mer frustrasjon av det.. Men jeg prøver det ut denne syklusen og lar være etter det, uansett utfall tror jeg. Men jeg ble jo gravid forrige pergokur, så jeg er veldig spent på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 21. juli 2014 El-slim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 21. juli 2014 #348 Del Skrevet 21. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. juli 2014 #349 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Edit: Haha, her var vi kjappe på avtrekkeren Endret 21. juli 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #350 Del Skrevet 21. juli 2014 Haha, å være prøver er så snålt! Det skjer sånne ting i kroppen, og det første jeg gjør er å oppdatere en haug med damer jeg ikke engang har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #351 Del Skrevet 21. juli 2014 Edit: Haha, her var vi kjappe på avtrekkeren Hahaha, ja måtte le litt av hvor kontant jeg fikk svar der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. juli 2014 #352 Del Skrevet 21. juli 2014 Haha, å være prøver er så snålt! Det skjer sånne ting i kroppen, og det første jeg gjør er å oppdatere en haug med damer jeg ikke engang har møtt Haha, sant! Fordelen er at vi ikke kan sladre til noen, og at vi bare heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 21. juli 2014 #353 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er en helt spesiell ting å være prøver, ja! Men jeg husker jeg syntes det var veldig stas med samholdet og den fine tonen vi prøverne hadde oss i mellom, man føler virkelig at folk heier på hverandre! Jeg gleder meg faktisk litt til å bli prøver igjen en gang i framtiden, bare for å høre til den delen av forumet igjen Enn så lenge får jeg bare heie på dere som faktisk er prøvere nå, heiaheia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #354 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har forresten opprettet en prøver-konto på Instagram, jeg syns den er litt lettere å bruke om dagen. @sprinklesttc for de som vil følge meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. juli 2014 #355 Del Skrevet 22. juli 2014 Hmm, kan flere enn du se brukernavnet mitt hvis jeg begynner å følge deg? I så fall kan jeg ikke, for det blir veeeldig avslørende (brukernavn er navnet mitt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #356 Del Skrevet 22. juli 2014 Ja, vi kan se det. Det er bare jeg som får varsel om at du har evt begynt å følge meg, for andre ligger du bare i listen over følgere. Men jeg har 80 andre følgere, så det er ikke sikkert du synes så godt blant de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. juli 2014 #357 Del Skrevet 22. juli 2014 Kan jeg spørre hva ttc står for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 #358 Del Skrevet 23. juli 2014 Trying to concieve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, det er riktig Det er så mange nye forkortelser der, haha! Det er litt større prøver-med-pcos miljø på engelsk, så jeg får mange nye uttrykk å sette meg inn i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 #360 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg tror jeg snoker på deg i stedet for å følge deg (sluttet å følge profilen når du hadde problemer med passordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå