Banænie Skrevet 22. august #2381 Del Skrevet 22. august Ja, ble helt overrasket over hvor forandret han var. Har alltid syntes at han er rimelig spesiell, men nå er det veldig synlig hvor grusom han er.. Han skriker jo røde flagg! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. august #2382 Del Skrevet 22. august Korona snudde helt opp-ned på alt. Jeg tror jo det hadde gått sånn til slutt uansett, men at det kanskje bare hadde tatt lenger tid hvis ikke korona hadde fått alt til å eskalere raskere. Han er jo nesten ikke til å kjenne igjen og det er sjokkerende å se hvordan han er. Jeg håper alle konene er lykkelige der de er nå. Jeg berømmer konene, og særlig Janelle, for å ha en nøktern holdning til alt som har skjedd. Janelle sa vel selv at Robyn og Kody bare fant sin sjelevenn i hverandre og at det ikke var noens feil at det gikk som det gikk. Jeg tror det er bra for henne å se det slik framfor å bære på mye bitterhet og jeg tenker også at det tyder på at hun var ferdig med ekteskapet lenge før hun faktisk skilte seg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 16. september #2383 Del Skrevet 16. september Hvor lenge må vi vente i Norge tro på den nye sesongen? 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 16. september #2384 Del Skrevet 16. september Søk på youtube, ligger som regel nye episoder der (men man må være kjapp, før de slettes). Og så er det mange som kjører recaps med klipp og reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4. oktober #2385 Del Skrevet 4. oktober lin skrev (På 16.9.2024 den 11.18): Hvor lenge må vi vente i Norge tro på den nye sesongen? 🤷♀️ Det er en del brukere som legger ut episodene på tiktok, samt recaps osv. Skal se om jeg finner brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4. oktober #2386 Del Skrevet 4. oktober Mrskickstand_ på tiktok legger ut alt. Det er også interressant å høre hennes betraktinger underveis. Det er ei annen også som jeg liker bedre (litt mer behagelig stemme), men finner ho ikke nå. Tiktok er litt giftig, men det er veldig mye gøyere å følge med på slike serier der pga all diskusjon etterpå 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 4. oktober #2387 Del Skrevet 4. oktober yamask skrev (7 minutter siden): Det er en del brukere som legger ut episodene på tiktok, samt recaps osv. Skal se om jeg finner brukernavn. Jeg har allerede sett tre, men ser gjennom en server hvor noen laster dem ned rett fra kilden elns. I de tre første episodene jeg har sett er Christine singel, og jeg må si jeg ble litt skuffet av å hoppe SÅ langt tilbake i tid. Vi snakker høsten 2022. Bryllupet hennes ble jo vist nå i januar i år, så det føles helt baklengs å plutselig se henne nyskilt og singel. Man har jo også fått med seg (i bryllupsspesialen) hva veien videre for Jenelle og Meri ble, likevel er man nå to år tilbake i alles relasjoner. Jeg følte liksom jeg hadde sett alt dette før. Måtte google for å bekrefte at det faktisk er den nyeste sesongen jeg ser nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4. oktober #2388 Del Skrevet 4. oktober Lulisa skrev (57 minutter siden): Jeg har allerede sett tre, men ser gjennom en server hvor noen laster dem ned rett fra kilden elns. I de tre første episodene jeg har sett er Christine singel, og jeg må si jeg ble litt skuffet av å hoppe SÅ langt tilbake i tid. Vi snakker høsten 2022. Bryllupet hennes ble jo vist nå i januar i år, så det føles helt baklengs å plutselig se henne nyskilt og singel. Man har jo også fått med seg (i bryllupsspesialen) hva veien videre for Jenelle og Meri ble, likevel er man nå to år tilbake i alles relasjoner. Jeg følte liksom jeg hadde sett alt dette før. Måtte google for å bekrefte at det faktisk er den nyeste sesongen jeg ser nå. Jeg veit, helt dust at de er så langt tilbake, særlig når de sendte bryllupet. I tillegg oppdaterer jo både Christine, Janelle og Meri oss om livene sine på SoMe, så serien er nesten ikke relevant haha. Men er ganske interessant å høre hvordan Robin og Kody hele veien prøver å gjøre om hele historien (som om vi ikke har sett alt). Det som er spennende er jo det som skjer NÅ. Huset til R og K ligger ute for salg, og det er en del rykter om noe saksøking. Men det kommer sikkert i 2028 haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 4. oktober #2389 Del Skrevet 4. oktober yamask skrev (3 minutter siden): Jeg veit, helt dust at de er så langt tilbake, særlig når de sendte bryllupet. I tillegg oppdaterer jo både Christine, Janelle og Meri oss om livene sine på SoMe, så serien er nesten ikke relevant haha. Men er ganske interessant å høre hvordan Robin og Kody hele veien prøver å gjøre om hele historien (som om vi ikke har sett alt). Det som er spennende er jo det som skjer NÅ. Huset til R og K ligger ute for salg, og det er en del rykter om noe saksøking. Men det kommer sikkert i 2028 haha Jeg gjetter de trenger stoff for å klare å fylle en hel sesong, og derfor gjøres det slik. Men på disse tre episodene har det vært null innhold, bare masse sync og samtaler folk i mellom i bilen eller ved Coyote Pass. Disse oppdateringene er gammelt nytt og svært lite interessante. Heller ingen overraskelse at Robin og Kody hele tiden skal vri alt til å passe deres virkelighet bedre, for sånn har de jo holdt på noen sesonger nå. Fortsatt snakk om den meldingsutvekslingen/chatten som tok plass under covid🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4. oktober #2390 Del Skrevet 4. oktober Lulisa skrev (4 minutter siden): Jeg gjetter de trenger stoff for å klare å fylle en hel sesong, og derfor gjøres det slik. Men på disse tre episodene har det vært null innhold, bare masse sync og samtaler folk i mellom i bilen eller ved Coyote Pass. Disse oppdateringene er gammelt nytt og svært lite interessante. Heller ingen overraskelse at Robin og Kody hele tiden skal vri alt til å passe deres virkelighet bedre, for sånn har de jo holdt på noen sesonger nå. Fortsatt snakk om den meldingsutvekslingen/chatten som tok plass under covid🙄 Jeg veit. Derfor jeg foretrekker tiktok for da får jeg med meg all oppdatert sladder, samt at folk sammenligner det de sier nå med hvordan det egentlig var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. oktober #2391 Del Skrevet 5. oktober Jeg hørte noen rykter om at Kody har fått seg en kone til nå. Noen som har noe juice på det temaet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 5. oktober #2392 Del Skrevet 5. oktober Wenda skrev (11 timer siden): Jeg hørte noen rykter om at Kody har fått seg en kone til nå. Noen som har noe juice på det temaet? Herregud, håper det ikke er sant… hvem ville vel ønske å gifte seg med ham (og bli sister wife med Robyn) etter å ha sett den serien?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #2393 Del Skrevet 5. oktober Et kjapt sveip og det sies det er ei rundt 25... Det hadde jo vært kjekt, så får han ei som er på alder med hodet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. oktober #2394 Del Skrevet 5. oktober Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Et kjapt sveip og det sies det er ei rundt 25... Det hadde jo vært kjekt, så får han ei som er på alder med hodet sitt. 😂😂 sant nok men syns det er voldsomt ungt mtp at mange av barna hans da må være eldre enn hans nye kone 😬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #2395 Del Skrevet 5. oktober Wenda skrev (39 minutter siden): 😂😂 sant nok men syns det er voldsomt ungt mtp at mange av barna hans da må være eldre enn hans nye kone 😬 Altfor ungt, men hun har sikkert den rette innstillingen og bøyer seg i støvet når han mandig går forbi. (lol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. oktober #2396 Del Skrevet 6. oktober Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Altfor ungt, men hun har sikkert den rette innstillingen og bøyer seg i støvet når han mandig går forbi. (lol) Regner jo med at han prøver å få flest mulig unger med hu og. Syns synd på ungene hans som sikkert føler seg som at de bare har hatt en spermdonor nå som de er voksne. Virker som han snur ryggen til de alle når de blir for gamle. Både koner og unger Bare om å gjøre å få satt flest mulig unger til verden for et bedre himmelsk liv 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. oktober #2397 Del Skrevet 6. oktober Og dette er vel helt supert for Robyn. Hu har fått kvittet seg med alle de tre andre og nå er hun first wife og blir en slags head of the family ovenfor eventuelle nye koner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #2398 Del Skrevet 6. oktober Wenda skrev (16 minutter siden): Og dette er vel helt supert for Robyn. Hu har fått kvittet seg med alle de tre andre og nå er hun first wife og blir en slags head of the family ovenfor eventuelle nye koner Ja...men det spørs hvordan hun takler å se ham veldig opptatt av søt, ung og søt ny dame i flokken. Det kan gjøre negative ting med hvem som helst det. . .og hvem vet; kanskje det dukker opp et par småkoner til etter hvert når han først er i "sjarmerende slag". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. oktober #2399 Del Skrevet 6. oktober Hvor har dere lest at han har fått ny kone? Finner ingen informasjon om dette noe sted. Vet at Aurora har giftet seg, så kan det være misforståelse? Regner ihvertfall med at de sister wife-tiktokerne hadde fått det med seg, da livene deres består av å grave og spekulere i den familien. Noen av de har til og med direktekontakt med noen familiemedlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #2400 Del Skrevet 6. oktober yamask skrev (21 minutter siden): Hvor har dere lest at han har fått ny kone? Han dater ei ung dame på 25år. Står på nett, så da er det nok slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå