Gjest Chloe87 Skrevet 12. mars 2014 #201 Del Skrevet 12. mars 2014 Hjernevaska damer tenker jeg når jeg ser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #202 Del Skrevet 12. mars 2014 Her var det jammen mange fordømmende damer på en gang. Dere som dømmer, gjør det ut i fra deres egne ståsteder når det kommer til parforhold, men det kan rett og slett ikke brukes i dette tilfellet. Familien Brown har sin religion i bunnen av sine forhold og sin familie, og det blir noe helt annet enn vanlige forhold for oss andre.Jeg syns det er befriende med mennesker som gjør det de tror på i livene sine, for å få et best mulig liv seg i mellom, til tross for mange menneskers uforstand og motstand. De skader ingen med sine valg. Dette er voksne mennesker, som har gjort voksne valg i sine liv. De vet hva de har begitt seg inn på, selv om veien ikke er lett. Det tyder på at det må være noe der som er verdt å lide seg igjennom og kjempe for. Jeg beundrer dem for det.Å rakke ned på antallet unger "som de sikkert ikke klarer å sende på skoler"...er undermåls kommentarer. Tvert i mot har de snakket mye om nettopp det sammen; at ungene skal få gå på skoler videre, men at de må bidra og jobbe selv for å komme dit. Det er ikke noe latmannsliv med andre ord. Alle må jobbe for å få familiekabalen til å gå opp. Jeg syns de virker oppegående og sympatiske.Det å kritisere hver og en av dem for størrelse, hårfrisyre, grining eller andre ytre uvesentlige ting er til de grader fjortisoppførsel. Jeg er helt sikker på at en mann og en kvinne-forhold også inneholder diverse av mennesketyper og regner med at flere der også utpeker seg i lite positive retninger innimellom. Man kan ikke like alle mennesker, men det har ingenting med saken å gjøre. Mannen i huset (og konene) har valgt seg sine partnere og hvis han/de er fornøyde, har vi ingenting vi skulle ha sagt. Det er ikke vår business.Jeg ser frem til å følge dem videre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 12. mars 2014 #203 Del Skrevet 12. mars 2014 Se på dem da, de har det jo helt fint. Er ingen som kan tvinge DEG til noe du ikke vil, om du er redd for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 12. mars 2014 #204 Del Skrevet 12. mars 2014 Har aldri hørt om dette før, hvilken kanal går det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 12. mars 2014 #205 Del Skrevet 12. mars 2014 Har aldri hørt om dette før, hvilken kanal går det på? Går på TLC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #206 Del Skrevet 12. mars 2014 Ellers så finnes det altså en tråd om dette fra før av:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=727956&page=8&#entry13775039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. mars 2014 #207 Del Skrevet 12. mars 2014 Slik som det er i denne familien, frivillig og at de kan bryte ut hvis de vil. Har jeg null problemer med. For meg personlig, hadde det ikke passet å være i et sånt forhold eller familiesituasjon. Men, jeg klarer fint å se at folk er forskjellige og velger å leve livet på andre måter. Jeg legger meg ikke opp i, og dømmer andre for deres valg. Så lenge det fungerer for dem, og det ikke skader noen er det ikke et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #208 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg deler mange av Hoppetaujentas synspunkter på dette, bare for å ha det sagt. Det jeg likevel stusser på etter å ha sett siste episode på TLC er at de er villige til å svi av nesten åtte tusen dollar på en "unødvendig" seremoni mens de nekter unger å gå på det colleget de ønsker. Henger ikke helt i hop for meg. Anonymous poster hash: 8fa7c...1b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #209 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg deler mange av Hoppetaujentas synspunkter på dette, bare for å ha det sagt. Det jeg likevel stusser på etter å ha sett siste episode på TLC er at de er villige til å svi av nesten åtte tusen dollar på en "unødvendig" seremoni mens de nekter unger å gå på det colleget de ønsker. Henger ikke helt i hop for meg. Anonymous poster hash: 8fa7c...1b3 Jeg tror nok at de får mye sponset. Enten fra TLC eller fra restauranten ettersom dette er god reklame for dem. Anonymous poster hash: 95194...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #210 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg deler mange av Hoppetaujentas synspunkter på dette, bare for å ha det sagt. Det jeg likevel stusser på etter å ha sett siste episode på TLC er at de er villige til å svi av nesten åtte tusen dollar på en "unødvendig" seremoni mens de nekter unger å gå på det colleget de ønsker. Henger ikke helt i hop for meg. Anonymous poster hash: 8fa7c...1b3 Jeg aner ikke hvor norge ligger hen i sendeskjema, så legger dette i spoiler for å være sikker, men uten at jeg skal si meg helt sikker, så høres det ut på AB som om Norge ligger tett mot USA på episodene. Jeg er i utgangspunktet helt enig i at det er en merkelig prioritering, men som nevnt så tror jeg nok at mye av selve festen er sponset. Mye av det som blir vist i forkant av festen er også ting som det ikke blir noe av - hvis jeg ikke husker feil så ender de jo opp med å ha festen hjemme hos seg og lager maten selv. Angående college, så handler det jo i tilfellet Mariah ikke så mye om hvorvidt de har råd til å sende henne til dyrt college, men også om at da bør samtlige kids få den muligheten, noe som blir økonomisk umulig for en så stor familie uavhengig av fest eller ikke. I utgangspunktet så er jo "konflikten" mellom Mariah og foreldrene sentrert rundt hvorvidt hun skal få "lov" til å ta opp lån eller ikke - foreldrene er i mot å sette seg i gjeld for studier (det er jo mye dyrere i studieavgift + dårligere villkår på studielån i USA), men etterhvert som det nærmer seg så ser vi at Kody snur i saken og anser det som Mariahs valg, selv om han uansett ikke vil anbefalle henne å ta opp lån. Jeg lurer også litt på om ikke Mariah har fått noe sponset fra universitetet i Utah. Det er jo et privat universitet og "skjult" reklame er såvidt det er meg bekjent mye vanligere i USA enn i Norge, så det er ikke utenkelig. De shotsene fra da Mariah flytter inn virker som en ren reklamevideo i enkelte sekvenser. Anonymous poster hash: 61e6c...70f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #211 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg aner ikke hvor norge ligger hen i sendeskjema, så legger dette i spoiler for å være sikker, men uten at jeg skal si meg helt sikker, så høres det ut på AB som om Norge ligger tett mot USA på episodene. Jeg er i utgangspunktet helt enig i at det er en merkelig prioritering, men som nevnt så tror jeg nok at mye av selve festen er sponset. Mye av det som blir vist i forkant av festen er også ting som det ikke blir noe av - hvis jeg ikke husker feil så ender de jo opp med å ha festen hjemme hos seg og lager maten selv. Angående college, så handler det jo i tilfellet Mariah ikke så mye om hvorvidt de har råd til å sende henne til dyrt college, men også om at da bør samtlige kids få den muligheten, noe som blir økonomisk umulig for en så stor familie uavhengig av fest eller ikke. I utgangspunktet så er jo "konflikten" mellom Mariah og foreldrene sentrert rundt hvorvidt hun skal få "lov" til å ta opp lån eller ikke - foreldrene er i mot å sette seg i gjeld for studier (det er jo mye dyrere i studieavgift + dårligere villkår på studielån i USA), men etterhvert som det nærmer seg så ser vi at Kody snur i saken og anser det som Mariahs valg, selv om han uansett ikke vil anbefalle henne å ta opp lån. Jeg lurer også litt på om ikke Mariah har fått noe sponset fra universitetet i Utah. Det er jo et privat universitet og "skjult" reklame er såvidt det er meg bekjent mye vanligere i USA enn i Norge, så det er ikke utenkelig. De shotsene fra da Mariah flytter inn virker som en ren reklamevideo i enkelte sekvenser. Anonymous poster hash: 61e6c...70f Jeg har også lest det der angående Mariah og college. Det høres ikke helt usannsynlig ut. Anonymous poster hash: 95194...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #212 Del Skrevet 17. mars 2014 dere som ser dette, har dere fått med dere den nye serien til tlc? 5 wifes? Anonymous poster hash: 4466d...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 17. mars 2014 #213 Del Skrevet 17. mars 2014 dere som ser dette, har dere fått med dere den nye serien til tlc? 5 wifes?Anonymous poster hash: 4466d...efc Når er det den går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #214 Del Skrevet 17. mars 2014 dere som ser dette, har dere fått med dere den nye serien til tlc? 5 wifes? Anonymous poster hash: 4466d...efc Har hørt om den, men Sister Wives er visstnok mye bedre. Anonymous poster hash: 95194...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #215 Del Skrevet 17. mars 2014 Når er det den går? Så vidt jeg vet er det bare kommet en episode foreløpig. Anonymous poster hash: 4466d...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 18. mars 2014 #216 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sansen for konene, men hadde ikke klart delt mann sånn selv. Kody virker litt spaca. Synes Truely er så utrolig nydelig jeg da (nest minste av barna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 26. mars 2014 #217 Del Skrevet 26. mars 2014 Satt og så på en reprise nå, hvor konene drar på tur for å se etter kjoler til seremonien. På klipp for neste episode ser det skikkelig alvorlig ut for Truely, Christine dra med henne på akutten og hele fanilien ber og ei bryter sammen og greier. Noen som har sett flere episoder enn meg og vet hvordan det går?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 26. mars 2014 #218 Del Skrevet 26. mars 2014 Det lurer jeg på også. Trailere for senere episoder har jo en tendens til å bli klippet slil at man tenker verst tenkelige. Håper Truly ikke er så syk. Hun er jo bare så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #219 Del Skrevet 26. mars 2014 Det var jo bare så søtt da Truely presiserte at hun ikke er noen baby. Anonymous poster hash: 95194...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 26. mars 2014 #220 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg fant ut noe, men klarer ikke lage sånn spoiler/skjule-sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå