Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest noe om dette noe sted og vi vet jo ikke hvor lenge de egentlig kan ha kjent hverandre
bak kulissene. Det kan ha vært mye lengre enn vi alle tror. :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Da er det bare å glede seg, snart ny sesong!! Dette blir stas, ser ut som vi endelig får se både koner og barn fortelle Kody hvor skapet skal stå 😁

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugenjenta skrev (18 minutter siden):

Janelle! 👏🏻👏🏻👏🏻

Jeg elsker Janelle, hun er den jeg alltid har likt best av alle. Og så bra at hun har gått fra denne idioten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere sier ifra så fort dere ser når det sendes på teve`n. Jeg må ha det med meg. :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å se janelle bli litt sinna å faktisk si i fra til kody!! Det fortjener han!  Go janelle 🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Janelle alltid vært den mest selvstendige av konene? En som har jobbet hele tiden og hatt inntekt osv? 

Men i det klippet ovenfor her (post #2123) så fikk jeg litt småsjokk da jeg så den første originale kona hans Meri (staves det sånn?)... hun er jo blitt fryktelig tjukk! Oi. Aldri vært noen sylfide, men nå tøyt det jo ut overalt. 

Den siste kona til Kody, Robyn, har også lagt på seg en del i forhold til det hun var da hun giftet seg med ham, men hun er enda ikke det man kan kalle overvektig, som de tre andre konene.

Hvor mange barn har Robyn fått med Kody? 2? Eller bare ett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også på instagram at Gwendlyn har gifta seg, men har ikke sett noen bilder av at Kody var i bryllupet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantheia skrev (1 time siden):

Ser også på instagram at Gwendlyn har gifta seg, men har ikke sett noen bilder av at Kody var i bryllupet? 

I bakgrunnen til venstre sittende mef et barn, Christine som har lagt ut.

IMG_1213.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugenjenta skrev (Akkurat nå):

I bakgrunnen til venstre sittende mef et barn, Christine som har lagt ut.

IMG_1213.jpeg

Ahh, se der ja. 

Ikke jeg som håpa han ikke var invitert.... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette ståheiet generelt: hvis man bare har en masse unger med diverse kvinner som man ikke er gift med
og bor i samme hus, er det også forbudt i utah?  :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

momo skrev (7 timer siden):

Jeg elsker Janelle, hun er den jeg alltid har likt best av alle. Og så bra at hun har gått fra denne idioten.

Samme her, hun har alltid vært min favoritt! 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marissa skrev (8 timer siden):

Da er det bare å glede seg, snart ny sesong!! Dette blir stas, ser ut som vi endelig får se både koner og barn fortelle Kody hvor skapet skal stå 😁

Gammelt nytt at Janelle forlot han, men gleder meg til å se sesongen der grinebiteren Kody får som fortjent. Janelle er ei sterk, tøff og hardtarbeidende dame som fortjener mye mer og mye bedre enn hva Kody kan by på . Og patetiske Robyn som over flere år nøt status som favoritt og som ville ha i pose og sekk. Være førsteprioriteten til Kody, og å ha venninner å skravle med og til økonomisk støtte. Meri er desperat og mangler selvrespekt, da hun nekter å slippe taket i en mann som ikke vil ha henne mer.

Endret av K_mb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (5 timer siden):

Har ikke Janelle alltid vært den mest selvstendige av konene? En som har jobbet hele tiden og hatt inntekt osv? 

Men i det klippet ovenfor her (post #2123) så fikk jeg litt småsjokk da jeg så den første originale kona hans Meri (staves det sånn?)... hun er jo blitt fryktelig tjukk! Oi. Aldri vært noen sylfide, men nå tøyt det jo ut overalt. 

Den siste kona til Kody, Robyn, har også lagt på seg en del i forhold til det hun var da hun giftet seg med ham, men hun er enda ikke det man kan kalle overvektig, som de tre andre konene.

Jo,  Janelle har jobbet fullt, mens Christine passet barna hennes og derfor har Christine nære relasjoner til Janelles barn.

Kody har 2 biologiske barn med Robyn pluss han adopterte de 3 hun hadde fra før.

Men dropp å kommenter kroppene til folk, det er usaklig og irrelevant.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (26 minutter siden):

Men dropp å kommenter kroppene til folk, det er usaklig og irrelevant.

Men å selv sitte og skrive at Robyn er patetisk og "Meri er desperat og mangler selvrespekt", det synes du er helt ok? Spør du meg er du ikke et hakk bedre.

Spesielt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Million skrev (Akkurat nå):

Men å selv sitte og skrive at Robyn er patetisk og "Meri er desperat og mangler selvrespekt", det synes du er helt ok? Spør du meg er du ikke et hakk bedre.

Spesielt.

Det har jo med deres personlighet å gjøre og hva som vises frem på tv, det er reality-program? Jeg driter da i hvordan de ser ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 20.7.2023 den 14.11):

Dette er fullstendig unødvendig og ugreit å skrive om folk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt på tv-guiden min for kommende uke, og på onsdag begynner TLC å sende sesong 1 på nytt, tror jammen jeg skal sette det på opptak. Lenge siden, så annerledes ting var da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...