Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Jeg synes episodene denne sesongen er veldig kjedelige. Føler det er samme episode som sendes på repeat hver gang. Kody som hevder det ikke er hans skyld, Robyn som gråter og bedyrer at Kody er lei seg og ønsker å ha familie samlet, Meri som messer om ekteskapet og hvordan hun har holdt ut og beholdt troen og Christine og Janelle som snakker om hvordan Kody svikter barna deres, men hvor bra de selv har det uten ham. Det er intet nytt. Litt fint å se livet til Mykelti, men for oss som følger henne på Instagram er det jo heller ikke noe nytt. Og jeg savner på se noen andre av barna enn Mykelti og Gabriel. Jeg føler seriøst at å fortsette serien er å prøve å skvise saft ut av en stein.

Ser nå jeg skrev akkurat det samme i november, haha, men ja, det er tydelig hva jeg tenker og jeg er usikker på om det er verdt å følge serien videre om det ikke skjer noe mer spennende snart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får stadig opp klipp på tiktok fra serien. Det går mye i det samme som alltid. Blir alltid usikker for jeg tror klippet er gammelt, men så er det fra den nye episoden. Det går i mye likt. Det er liksom ikke noe progresjon eller avslutning med Kody..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banænie skrev (5 timer siden):

Jeg får stadig opp klipp på tiktok fra serien. Det går mye i det samme som alltid. Blir alltid usikker for jeg tror klippet er gammelt, men så er det fra den nye episoden. Det går i mye likt. Det er liksom ikke noe progresjon eller avslutning med Kody..

Ifølge de som lager content av sister wifes på tiktok skal de visst komme ajour ila denne sesongen her. Håper det. 

Men det har da kommet noe nytt nå de siste ukene, men siden Norge henger etter er jeg litt redd for å spoile? 

Kan enten skrive det her om det ikke er sterke følelser, ellers så kan jo folk som er nyskjerrig sende meg en PM. Handler stort sett om Robin og historien om hvordan hun kom inn i familien, samt hvor Meri fikk ideen om å la Robin overta det lovlige ekteskapet fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene ligger visst på Max. Jeg har ikke sett denne sesongen, fordi jeg følger hele gjengen på insta og da er godt oppdatert (Ikke kode, robyn og co, men resten). Serien er også alt for langt etter, Nå er jo f.eks tvillingene til Mykelti blitt to år, mens de nettopp er født i tv-verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (12 minutter siden):

Ifølge de som lager content av sister wifes på tiktok skal de visst komme ajour ila denne sesongen her. Håper det. 

Men det har da kommet noe nytt nå de siste ukene, men siden Norge henger etter er jeg litt redd for å spoile? 

Kan enten skrive det her om det ikke er sterke følelser, ellers så kan jo folk som er nyskjerrig sende meg en PM. Handler stort sett om Robin og historien om hvordan hun kom inn i familien, samt hvor Meri fikk ideen om å la Robin overta det lovlige ekteskapet fra. 

Skjul innholdet med “øyet” i menyen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (6 minutter siden):

Fikk ikke med meg at du siterte en annen 😊 

Jeg har mine mistanker om hvor denne ideen om ekteskapet kom fra 😆

Endret av Eva-Lena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (14 minutter siden):

Ja herregud jeg glemmer alltid den funksjonen. 

Spoiler: 

Sitat

Historien om hvordan Robin og Kody møttes har nå blitt endra. Det var ikke lenger Meri som møtte Robin først, men Kody og Robin fikk øyenkontakt i en kirke og ble visst "solgt" med en gang. Så det var ikke Meri som introduserte dem, hun har nok engang blitt manipulert. 

Spoiler 2: 

Sitat

I følge Christine drev Robin å fabla om alle disse andre familiene der mannen skilte seg fra første kone for å gifte seg med ny kone for å adoptere barna. Så hun plantet ideen i hodet på Meri i mange år før Meri "foreslo" det. Og hun gjorde det bare fordi Kody lovet henne et bedre forhold, men opprettholdt løftet sitt i maks 1 mnd. 8 mnd etterpå ble Meri catfishet. 

Robin nekter selvfølgelig nå for at hun noen gang har fortalt om en sånn familie, men Christine har da ingenting å vinne på å lyve om det. Robin har en del å vinne på å si det er løgn. 

For meg er Meri det største offeret i denne familien. Hun fikk bare ett barn og måtte se mannen hun elsket få barn etter barn etter barn med andre kvinner, mens mannen ble mindre og mindre interessert i henne. I den sekten der så er mange barn det ultimate. 

Kanskje ikke det mest spennende, men det viser seg liksom alltid at Robin og Kody har manipulert de andre konene i lang lang tid. 

Robin sin eksmann var forøvrig forlova med hennes søster da Robin ble gravid 😇 

• Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig historien til Robin? Hva skjedde med eksmannen som lot Kody adoptere barna hans? Noen som vet noe om denne eksmannen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart å endelig kunne se det dere skriver om. Tidligere hadde jeg sett et par episoder av sesong 1. Deretter har jeg bare fulgt med på Sisterwives via denne tråden. 

Men nå ligger alle sesongene tilgjengelig på Max. Jeg har sett hele sesong 1. Deretter hoppet jeg til sesong 16. Det er der de flytter til Flaggstaff. Nå har jeg sett sesong 16,17 og 18. Det vil si, sett og sett … Det er så mye repetisjoner at jeg har scrollet mye.

Men noe har forbauset meg. Jeg har fått best inntrykk av Meri. Hun er ikke så populær her i tråden. Robyn fikk jeg mye bedre inntrykk av enn jeg hadde forventet. Jeg opplever ikke henne som en ond heks. Hun virker oppriktig fortvilet. Klart har jeg misset mye med scrollingen min, men likevel …

Takket være tips herfra, så har jeg sett på noen av de recapene ene datteren har lagt ut på Youtube. Jeg så noen fra sesong 17. Veldig interessant å få inside info på den måten. Hun er heller ikke så negativ til Robyn. Noe som var trist å se, er når hun forteller om hvor lite Kody har brydd seg om døtrene sine. Hun synes synd i brødrene sine som nå blir avvist av Kody. Men samtidig så sier hun at det er på den måten hun og søstrene (utenom døtrene til Robyn) har hatt det hele tiden.

Jeg kommer nok til å se/scrolle gjennom sesong 19 også, men akkurat nå har jeg fått litt metning etter å ha sett veldig mye i noen dager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stassie skrev (22 timer siden):

Hva er egentlig historien til Robin? Hva skjedde med eksmannen som lot Kody adoptere barna hans? Noen som vet noe om denne eksmannen?

Nå er kildene mine disse sister wife-folka på tiktok, men de vier hele livet sitt til dette og ingenting de har sagt har vist seg være løgn så jeg velger å stole på disse fremfor Robin som blir tatt i løgn konstant. Men ta det med en liten klype salt just in case. 

I følge dem ble de skilt fordi Robin tok opp lån i hans navn. Hun ble også gravid mens han var forlovet med hennes søster. Hun møtte Kody ca 6 mnd etter de gikk fra hverandre, og da druknet Robin i gjeld. Vi ser jo utover serien at hun kjøper mye dyre ting, blant annet har de en svindyr kunstsamling i herskapsboligen deres. 

Hvordan de klarte å overbevise eksmannen om å la Kody adoptere dem vet jeg ikke, men vi så jo hvor traumatisk det var for barna da de fortalte dem at nå har de ny pappa (for det ble jo filmet), så det var nok ikke frivillig. Eldste sønnen knakk jo helt sammen. Barna har besøkt faren mange ganger, og eldste sønnen bodde der en periode. 

Han giftet seg på ny, er fortsatt gift og har flere barn. Dessverre var han kreftsyk i mange år, og jeg vet ikke hvordan det står til nå. 

Hilsen ho som sikkert kunne tatt en mastergrad i kvantefysikk på den tiden jeg har "studert" denne familien, men no regrets 😆

• Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg sikkert pes her, men hva er det med yngste datteren til Christine og Kodys yngste datter? Har hun psykisk  funksjonsnedsettelse eller noe lignende? 

Jeg må si at jeg liker Christine bedre som skilt enn da hun var gift med Kody, men oppførselen hennes kan jo ha hatt sine årsaker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme. Ho er jo anderledes, ikke som i at ho trenger å ha noen diagnose altså. Men de eldste poengterte jo hvor flink David er med ho. 🤷‍♀️

Ble Robin virkelig gravid med søsterens forlovede?? 😳 

husker vagt hun har snakket litt om en rebelsk ungdomstid og dette med sex når ungdommene deres har kommet i den alderen. Men snakk om å ikke fortelle alt… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men ny sesong har ikke startet på tlc, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (19 timer siden):

...men ny sesong har ikke startet på tlc, vel? 

Snakker du om sesong 19? På Max så har det kommet 7 episoder av sesong 19. Hvis den ikke er på TLC enda, betyr det da at vi som ser på Max ikke skal spoile noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (23 timer siden):

men vi så jo hvor traumatisk det var for barna da de fortalte dem at nå har de ny pappa (for det ble jo filmet), så det var nok ikke frivillig. Eldste sønnen knakk jo helt sammen.

Jeg synes ikke det så ut som om noen knakk sammen, i negativ forstand i alle fall. Tvert i mot så det for meg ut som om de ble veldig glade, at de endelig skulle få tilhøre familien offisielt også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (12 minutter siden):

Snakker du om sesong 19? På Max så har det kommet 7 episoder av sesong 19. Hvis den ikke er på TLC enda, betyr det da at vi som ser på Max ikke skal spoile noe?

Jeg følger dem på TLC, men helt i orden...det spiller egentlig ikke så stor rolle for vi vet jo det meste fra før av her.
Det finnes ingen cliffhangere sånn direkte. ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det der "jeg var aldri forelsket i dem"-stuntet til Kody er det siste halmstrået hans, det eneste som er igjen som han tror kan såre dem? Han virker litt opptatt av å på en måte hevne seg på dem, for at de går videre i livet uten å se seg tilbake, for at de er lykkelige uten ham, for at barna tar mødrenes side (i følge Kody pga mødrene selv). Og attpåtil gjør de det uten å være misunnelige på Robyn. Alle konene forlot Kody, Kody forlot ikke noen av dem. På den ene siden slår Kody seg på brystet og sier at det var i alle fall ikke han som ødela ekteskapene (neida, han gjorde det bare så uutholdelig for dem at de ikke hadde noen annen utvei), men på den annen side var det også de som hadde kontrollen. De forlot ham, de ble ikke forlatt. Og jeg tror det er en liten del av ham som kjenner på bitterhet i forhold til det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (På 12.1.2025 den 12.48):

Nå er kildene mine disse sister wife-folka på tiktok, men de vier hele livet sitt til dette og ingenting de har sagt har vist seg være løgn så jeg velger å stole på disse fremfor Robin som blir tatt i løgn konstant. Men ta det med en liten klype salt just in case. 

I følge dem ble de skilt fordi Robin tok opp lån i hans navn. Hun ble også gravid mens han var forlovet med hennes søster. Hun møtte Kody ca 6 mnd etter de gikk fra hverandre, og da druknet Robin i gjeld. Vi ser jo utover serien at hun kjøper mye dyre ting, blant annet har de en svindyr kunstsamling i herskapsboligen deres. 

Hvordan de klarte å overbevise eksmannen om å la Kody adoptere dem vet jeg ikke, men vi så jo hvor traumatisk det var for barna da de fortalte dem at nå har de ny pappa (for det ble jo filmet), så det var nok ikke frivillig. Eldste sønnen knakk jo helt sammen. Barna har besøkt faren mange ganger, og eldste sønnen bodde der en periode. 

Han giftet seg på ny, er fortsatt gift og har flere barn. Dessverre var han kreftsyk i mange år, og jeg vet ikke hvordan det står til nå. 

Hilsen ho som sikkert kunne tatt en mastergrad i kvantefysikk på den tiden jeg har "studert" denne familien, men no regrets 😆

De truet ham med at han måtte betale de medisinske utgiftene til bla Dayton som hadde skadet seg alvorlig på ATV og trengte kirurgi. Og de prøvde å skylde det på ham/skjule at det var Kody som var tilstede under ulykken. Pluss helseforsikringene til de andre barna. Dette hadde han ikke råd til. Så han ga seg.

Han ble dessuten lovet å skulle få se barna sine jevnlig, noe som ikke skjedde.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (20 timer siden):

Har tenkt det samme. Ho er jo anderledes, ikke som i at ho trenger å ha noen diagnose altså. Men de eldste poengterte jo hvor flink David er med ho. 🤷‍♀️

Ble Robin virkelig gravid med søsterens forlovede?? 😳 

husker vagt hun har snakket litt om en rebelsk ungdomstid og dette med sex når ungdommene deres har kommet i den alderen. Men snakk om å ikke fortelle alt… 

Vet ikke om de var forlovet, men eksmannen hennes, faren til de 3 eldste barna, datet søsteren hennes når Robyn gikk etter ham, ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 12.1.2025 den 11.07):

Det er veldig rart å endelig kunne se det dere skriver om. Tidligere hadde jeg sett et par episoder av sesong 1. Deretter har jeg bare fulgt med på Sisterwives via denne tråden. 

Men nå ligger alle sesongene tilgjengelig på Max. Jeg har sett hele sesong 1. Deretter hoppet jeg til sesong 16. Det er der de flytter til Flaggstaff. Nå har jeg sett sesong 16,17 og 18. Det vil si, sett og sett … Det er så mye repetisjoner at jeg har scrollet mye.

Men noe har forbauset meg. Jeg har fått best inntrykk av Meri. Hun er ikke så populær her i tråden. Robyn fikk jeg mye bedre inntrykk av enn jeg hadde forventet. Jeg opplever ikke henne som en ond heks. Hun virker oppriktig fortvilet. Klart har jeg misset mye med scrollingen min, men likevel …

Takket være tips herfra, så har jeg sett på noen av de recapene ene datteren har lagt ut på Youtube. Jeg så noen fra sesong 17. Veldig interessant å få inside info på den måten. Hun er heller ikke så negativ til Robyn. Noe som var trist å se, er når hun forteller om hvor lite Kody har brydd seg om døtrene sine. Hun synes synd i brødrene sine som nå blir avvist av Kody. Men samtidig så sier hun at det er på den måten hun og søstrene (utenom døtrene til Robyn) har hatt det hele tiden.

Jeg kommer nok til å se/scrolle gjennom sesong 19 også, men akkurat nå har jeg fått litt metning etter å ha sett veldig mye i noen dager.

Mykelti har senere brutt med Robyn og gått ut på sin Patreon og sagt at dette er pga noe Robyn sa/gjorde i begravelsen til Garrison. Hun har dog ikke sagt hva.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...