Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

MissWoodville skrev (4 minutter siden):

Ja jeg prøvde å ta hensyn. Du trenger ikke å beskylde meg for noe annet.

Jeg beskylder ingen. Jeg opplyser og ber pent om at alle tar hensyn til alle. :) 
Bare hyggelig å kunne vise deg hvordan man pakker "skjult innhold" inn, så det fungerer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller skjer det fryktelig lite i episodene for tiden? Synes de snakker om det samme og sier det samme om og om igjen.

Spoiler

Christine skal flytte, Kody er såret/sint og føler seg sviktet, janelle har kjøpt en trailer og skal flytte ut på tomta, Kody er sur fordi hun tok valget alene og vil egentlig ikke bo i trailer. 

Synes de har snakket om det samme i alle episodene i denne sesongen og at det bare er repetering hele tiden. Begynner rett og slett å bli litt kjedelig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (10 minutter siden):

Er det bare meg eller skjer det fryktelig lite i episodene for tiden? Synes de snakker om det samme og sier det samme om og om igjen.

Vis skjult innhold

Christine skal flytte, Kody er såret/sint og føler seg sviktet, janelle har kjøpt en trailer og skal flytte ut på tomta, Kody er sur fordi hun tok valget alene og vil egentlig ikke bo i trailer. 

Synes de har snakket om det samme i alle episodene i denne sesongen og at det bare er repetering hele tiden. Begynner rett og slett å bli litt kjedelig. 

Var akkurat det samme med det catfish-insidenten også. Og når de bodde i Utah og politiet var etter de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kody er en betriten gubbe. Makan til syting og det å sette seg i offerrollen 🤮

Jeg skjønner ikke hvorfor Janelle og Meri gidder være i forhold med han lenger.

Spoiler

I siste episode så mente Kody at pengene for salg av Christines hus kunne brukes på Coyote pass 😳 

Håper Christine beholder alle pengene selv.

Bare det at han klager over dårlig forhold med de eldste barna er jo bare hans egen skyld. Han bruker mesteparten av tiden på heksa Robyn.

Jeg startet på 1 sesong for en tid tilbake og det er jo tydelig at dritten oppsto etter at Robyn kom inn i bildet. Jeg håper både Kody og Robyn blir alene og serien opphører. Da må de faktisk finne seg en vanlig jobb noe jeg trur begge vil slite med.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (8 timer siden):

Nei Kody er ikke interessert i flere koner, han vil kun ha Robyn. Tror han er ganske ferdig med hele greia.

Alle ser at han bare vil ha Robyn, men han mener fortsatt det er en religiøs plikt å være gift med tre koner. 

Eller kanskje han ikke dr religiøs at all, men bare liker å være sjefen over en haug med mennesker. Hvem vet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Janelle kjøpte denne husvognen for å ha verdier et sted (at hun har innsett at hun stiller veldig dårlig økonomisk om det går skeis mellom Kody og henne) Hun som har stått for så mye av økonomien, er den som har bodd i en liten leiebolig, mens Robyn har det svære huset og betaler Nanny for barnevakt av barna, selv om hun ikke jobber.. Måten Kody behandler Janelle og barna er bare trist! Han nedprioriterer den hele tiden, på samme måte som han gjorde med Christine. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og som en liten kommentar sa han at han og Meri nå hadde et bra forhold (!) (ikke ekteskaplig riktig nok, men hun motarbeidet ham ikke og adlød ham) og jeg fatter ikke hva for slags storhetstanker som rir ham. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

...og som en liten kommentar sa han at han og Meri nå hadde et bra forhold (!) (ikke ekteskaplig riktig nok, men hun motarbeidet ham ikke og adlød ham) og jeg fatter ikke hva for slags storhetstanker som rir ham. 

Ser ut som det har tiltet fullstendig for ham. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnnePåLande said:

Ser ut som det har tiltet fullstendig for ham. 

Det har jeg tenkt hvertfall, han virker ikke psykisk stabil... Robyn sa jo også at han er veldig mye sint og irritabel. Han ble jo ganske ekstrem under covid og offentlige råd var ikke gode nok. Han er ikke i vater. 

Når han prøvde å påstå at han skal ha 50/50 med Truely tenkte jeg at han mangler fullstendig selvinnsikt. Han har bare kontrollbehov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (2 minutter siden):

Det har jeg tenkt hvertfall, han virker ikke psykisk stabil... Robyn sa jo også at han er veldig mye sint og irritabel. Han ble jo ganske ekstrem under covid og offentlige råd var ikke gode nok. Han er ikke i vater. 

Når han prøvde å påstå at han skal ha 50/50 med Truely tenkte jeg at han mangler fullstendig selvinnsikt. Han har bare kontrollbehov. 

Han er ikke i vater nei. Måten han behandler barna og de 2 andre konene sine er et trist skue. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (22 timer siden):

Jeg blir litt begynnende småirritert på Janelle. Ja det er synd på henne som er gift med denne dusten. Han bryr seg overhodet ikke om henne, hun var bare en del av «pakken». Men samtidig så har hun drevet og unnskyldt denne oppførselen til Kody og på en måte tillatt at sønnene ble dårlig behandlet. Er på høy tid for henne å sette foten kraftig ned, aller mest for barnas skyld.

Denne sesongen er filmet for ganske lenge siden, neste to- to og ett halvt år. De av oss som følger familien på ulike sosiale medier vet at det er skjedd veldig mye siden den gang. Janelle har for lengst valgt ungene, hun hjelper med studier, oppussing, er barnevakt, reiser rundt på besøk, forsøker å bygge sin egen karriere (bl.a. sammen med Christine og Maddie i noe mlm greier) og er på ingen måte en som unnskylder Kody. På SoMe ser man også at ungene til Janelle og Christine er veldig mye sammen, besøker hverandre, feirer høytider sammen og opptrer som vanlige søsken, noen ganger også med en eller begge mødrene. Kody er aldri med, aldri. Eneste gangen Robyn har dukket opp er at hun var med da Mykelti fikk tvillinger nå nylig, ingen av de andre barna viser noe som helst sammen med henne og Kody. Nylig lå det også en video på instagram (delt fra tiktok mener jeg) der Paedon langer ut mot faren og hans horrible behandling av Christine og alle barna. Les gjerne denne https://screenrant.com/sister-wives-biggest-bombshells-paedon-shared-kody-brown/ Det er ingen tvil om at alle barna støtter Christines (og nå Janelles) valg om å forlate han. 

Og så kom dette i går https://www.the-sun.com/entertainment/6883026/sister-wives-janelle-brown-officially-ends-marriage-kody-husband/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Marissa said:

Denne sesongen er filmet for ganske lenge siden, neste to- to og ett halvt år. 

Denne sesongen er fra 2021. Ikke 2.5 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 time siden):

Denne sesongen er fra 2021. Ikke 2.5 år siden. 

Sesongen viser bl.a. Avalons fødsel, siden den gang har Mykelti fått to barn til. Sesongen viser også Ysbel som forbereder seg på å flytte, hun flyttet hjem igjen fra Maddie og Caleb før sommeren. Det er på ingen måte ferskt materiale. Janelle kjøpte campingvognen på nyåret i gjor, det er snart to år siden. I serien holder hun på å flytte inn, i virkeligheten flyttet hun i leilighet i fjor og er kun i vognen om sommeren. Det er skjedd MYE siden de tingene ble filmet, veldig mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Marissa said:

Sesongen viser bl.a. Avalons fødsel, siden den gang har Mykelti fått to barn til. Sesongen viser også Ysbel som forbereder seg på å flytte, hun flyttet hjem igjen fra Maddie og Caleb før sommeren. Det er på ingen måte ferskt materiale. Janelle kjøpte campingvognen på nyåret i gjor, det er snart to år siden. I serien holder hun på å flytte inn, i virkeligheten flyttet hun i leilighet i fjor og er kun i vognen om sommeren. Det er skjedd MYE siden de tingene ble filmet, veldig mye.

Klart det har skjedd mye, men det er ikke 2.5 år siden 2021. :) Forrige sesong feiret de jul 2020 og kom over i 2021 før sesongen sluttet, og denne sesongen plukket opp tråden fra 2021.

Mykeltis første er 1.5 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overrasket hvis det stemmer at Janelle går/har gått fra Kody. Hun snakket jo om det forrige sesong, at med så store barn var det ikke lenger så mye poeng i å være gift, korona-årene har skapt stor splittelse i familien og jeg tror også at Christines skilsmisse har vært medvirkende. Det er alltid trist når ekteskap går i oppløsning og noe av grunnen til at jeg har likt å se serien er nettopp at jeg synes de har fått det til å fungere så bra. De har hatt stor respekt for hverandre, konene har vært veldig selvstendige og ikke underdanige på noe vis og de har jobbet sammen som et team. Det har jo raknet sakte, men sikkert, men de siste to årene med Kodys oppførsel og avstanden har vært den berømte dråpen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (På 9.12.2022 den 17.16):

Jeg blir litt begynnende småirritert på Janelle. Ja det er synd på henne som er gift med denne dusten. Han bryr seg overhodet ikke om henne, hun var bare en del av «pakken». Men samtidig så har hun drevet og unnskyldt denne oppførselen til Kody og på en måte tillatt at sønnene ble dårlig behandlet. Er på høy tid for henne å sette foten kraftig ned, aller mest for barnas skyld.

hun har jo gått fra han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tabris skrev (1 time siden):

Ja, virker som om det er bekreftet nå at Janelle har gått fra Kody.

Ja, Janelle og Kody er separert iallfall, ikke skilt enda. (Selv om jeg ikke skjønner hvorfor de bruker slike ord når de ikke er gift på papiret)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner glede ved slike nyheter. Måtte de være 100% sanne. 😎

Kody og Janelle har sagt det selv om man følger episodene som er sendt i usa. Der ser man klipp for neste episode hvor de bekrefter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...