Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Stoltheten hans tåler ikke å bli dumpet iallefall. 

Legger skylda for covid for at familien er ødelagt... vel.. hvem var det som er så strikt på regler?  Flere i familien har reist frem og tilbake uten å få dritten, mens den ene som bor i nærområdet får det. Hva forteller det? 

Alltid sine egne behov foran andre. Klager over at hans egne voksne barn har en "klubb" mot hans valg. Vel, han har da hatt denne oppførselen så lenge at barna blir kvalm. 

Han tåler rett og slett ikke at han har vært så fraværende, at barna klarer seg fint uten han. Uten konene og barn i hjemmet, så er han ingenting.

 

Jeg synes konene har dratt det ut veldig lenge og virkelig prøvd. Det virker som at de har holdt ut for hverandre, ikke for at de elsker samme mann. Synes at smilene har forsvunnet etter hver flytting, etter hver sesong. Det er ofte bare alvor når de prater sammen. Før kunne de le litt av hverandre og spøke om Kody. Slik er det ikke lenger. 

Det har endelig klikket for Kody, slik jeg ser det. Og det har gått ut over konene. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kapteinsupertruse

Jeg likte ikke å høre at han regelrett baksnakker ungene sine. Han ser på noen av dem som fiendene sine. Og i tillegg at noen av de største barna "bare kan pelle seg ut". Aka flytte hjemmefra. 

Mens mødrene er de som ser at de må få sjans å spare opp penger, finne seg utdannelse e.l.først. Så ungene beskytter mødrene. Mødrene er i sjefsrollen. Kody er vel, kanskje ikke hovedsjefen lenger.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfedurf skrev (På 10.11.2022 den 22.55):

Har jo gått rykter om at han kun bor med Robyn. 

Men nå virker det som om Janelle har fått nok

Screenshot_20221110_225005_com.google.android.apps.searchlite.jpg

 Jeg håper det, hun fortjener bedre og den måten han behandler barna til han og Janelle og Christine er bare elendig, han prioterer kun de 2 yngste og barna robyn har fra før

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er årevis siden jeg har sett noen episoder i denne serien, men det var ganske krystallklart allerede den gangen at han prioriterte og favoriserte Robyn med det samme hun kom i hus. Og det fortsatte han med. Det var vel hennes idé også at de skulle flytte til Arizona (?) fordi sønnen hennes skulle gå på skole der? Dermed så rykkes hele den enorme familien opp med rota og flytter, fordi Robyn ville, og da vil jo Kody også.

Jeg leste en artikkel for en god stund siden, der Robyn og Kody hadde kjøpt seg et gigantisk hus sammen i Flagstaff (Arizona). Stemmer det, bor de der nå?

EDIT:

Jeg husket ikke etternavnet deres, men fant dem likevel. Her er en artikkel om huset til Robyn og Kody fra oktober, forrige måned. Altså ny.

https://www.cheatsheet.com/entertainment/sister-wives-inside-robyn-and-kody-browns-900000-flagstaff-house.html/

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (5 minutter siden):

Stemmer det at de flyttet til Flagstaff fordi Robyns eldste skulle gå på skole der? 
 

 

Ja, det var i alle fall en stor del av grunnen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (12 minutter siden):

Ja, det var i alle fall en stor del av grunnen

Ikke rart resten av familien er provosert.. de fleste ville jo ikke flytte. Når det utad vises så  tydelig at han prioriterer Robyn og hennes barn, må det være vanskelig å oppleve det. 
 

Robyn klager på at hennes barn ikke er inkludert i klikken. Det kan jeg jo skjønne…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (2 minutter siden):

Ikke rart resten av familien er provosert.. de fleste ville jo ikke flytte. Når det utad vises så  tydelig at han prioriterer Robyn og hennes barn, må det være vanskelig å oppleve det. 
 

Robyn klager på at hennes barn ikke er inkludert i klikken. Det kan jeg jo skjønne…

Ja jeg vet, mange hadde jo ingen lyst til og flytte,men de måtte bare bøye seg.

jeg forstår den veldig godt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Million said:

Det er årevis siden jeg har sett noen episoder i denne serien, men det var ganske krystallklart allerede den gangen at han prioriterte og favoriserte Robyn med det samme hun kom i hus. Og det fortsatte han med. Det var vel hennes idé også at de skulle flytte til Arizona (?) fordi sønnen hennes skulle gå på skole der? Dermed så rykkes hele den enorme familien opp med rota og flytter, fordi Robyn ville, og da vil jo Kody også.

Jeg leste en artikkel for en god stund siden, der Robyn og Kody hadde kjøpt seg et gigantisk hus sammen i Flagstaff (Arizona). Stemmer det, bor de der nå?

EDIT:

Jeg husket ikke etternavnet deres, men fant dem likevel. Her er en artikkel om huset til Robyn og Kody fra oktober, forrige måned. Altså ny.

https://www.cheatsheet.com/entertainment/sister-wives-inside-robyn-and-kody-browns-900000-flagstaff-house.html/

Ja, det er to sesonger siden de flyttet inn der. Ikke noe spesielt ved det egentlig? 

De måtte jo flytte fra Utah pga politiet, og etter det fikk de aldri til å bo samlet igjen. Så problemene startet sakte men sikkert da. Jeg ser forrige sesong nå, og der snakker de om akkurat dette, at det bare er tilfeldig at problemene startet da Robyn kom inn i bildet, og at hovedgrunnen egentlig er at de måtte leve mer separate liv. Og så kom covid og satte det enda mer på spissen. 

Kody tar jo ikke ansvar for noen av problemene selv, alt er alle andres skyld. Fascinerende å høre på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilu skrev (På 12.11.2022 den 7.19):

Men robyns eldste og voksne barn de kan bo hjemme for alltid🤣

Dayton har Asperger så det er kanskje ikke helt samme situasjon, men jeg vet ikke hvor selvstendig og velfungerende han er (skjønt han går på universitetet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt av Kody altså… 

 

Skal lure på om han selv synes han dummer seg ut, når (hvis) han ser episodene på tv..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, lin said:

Jeg blir helt matt av Kody altså… 

 

Skal lure på om han selv synes han dummer seg ut, når (hvis) han ser episodene på tv..

Han har jo dummet seg ut på TV i 12 år nå og blir bare verre. Han har nok null selvinnsikt.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Albbas skrev (På 12.11.2022 den 19.16):

Ja, det er to sesonger siden de flyttet inn der. Ikke noe spesielt ved det egentlig? 

De måtte jo flytte fra Utah pga politiet, og etter det fikk de aldri til å bo samlet igjen. Så problemene startet sakte men sikkert da. Jeg ser forrige sesong nå, og der snakker de om akkurat dette, at det bare er tilfeldig at problemene startet da Robyn kom inn i bildet, og at hovedgrunnen egentlig er at de måtte leve mer separate liv. Og så kom covid og satte det enda mer på spissen. 

Kody tar jo ikke ansvar for noen av problemene selv, alt er alle andres skyld. Fascinerende å høre på... 

Det var nok problemer før det også. Christine var «the basement wife», blant annet. Hun må ha jobbet seg nesten ihjel med svangerskap, passe en haug med unger (ikke bare egne) og hjemmeskole med minimalt med hjelp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastica skrev (2 timer siden):

Oi! Kan det være noe sant i dette, tro? Jaggu på tide, i så fall! 

 

'https://screenrant.com/sister-wives-did-gwen-confirm-janelle-left-kody/

Både ja og nei, tror jeg. Ifølge Reddit har Gwen gått tilbake på kommentaren om Janelle på Pateron. På spørsmål om hun fikk noen negative reaksjoner fra familien på TikTok-videoen sin svarte hun "yes lol. i accidentally encouraged a lie about janelle which really hurt her but she's a perfect angel and we talked about it a lot and she forgave me :))". 

Selv tror jeg absolutt at Janelle er i ferd med å forlate Kody, men at det sikkert blir en stund til vi får det bekreftet. Christine hadde bodd i Utah i flere måneder da hun og Kody offentliggjorde bruddet sitt, og det var nok lettere for Christine å dra rent praktisk: hun hadde et hus som stod i sitt navn, og kunne derfor enkelt dra med seg denne egenkapitalen ut igjen. Janelle har ingenting annet enn traileren, samt tomten(e) på Coyote pass for øyeblikket, og siden familien ikke en gang har fordelt tomtene slik de ønsker, og i tillegg har investert i infrastruktur som binder tomtene sammen så er det nok en lang prosess å selge seg ut derfra. 

Jeg mistenker også at en del av pengene fra fellesskapet/husene i Las Vegas for øyeblikket befinner seg som egenkapital i det store huset til Kody og Robyn. For 3 sesonger siden stresset de fælt med huskjøpet fordi det ville forsinke byggeplanene på Coyote Pass, så jeg er ganske sikker på at en del av familiens felles penger er bundet opp i det huset. I så fall vil det jo bli et aldri så lite mareritt for Janelle å få ut pengene sine, så jeg håper at hun har klart å holde noe helt separat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på forrige sesong, og skjønner ikke hvorfor Meri og Kody fortsatt er "gift"?? Han sier jo rett ut at han ikke elsker henne, hinter til at han aldri har gjort det, og at han blir frastøtt når hun gjør romantiske tilnærminger. Han sier at det ikke er noe håp men at alt ligger på henne (samtidig som han sier han ikke vil??). 

Hvorfor gidder hun? De er jo ikke juridisk gift en gang. Jeg skjønner ikke dette konseptet i det hele tatt, på hvilken måte er man gift når det verken er juridisk, romantisk og man heller ikke bor sammen? 

Kody er ellers god på tåkeprat. Herregud. Og han legger all skyld på alle andre, til og med barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Albbas said:

Jeg ser på forrige sesong, og skjønner ikke hvorfor Meri og Kody fortsatt er "gift"?? Han sier jo rett ut at han ikke elsker henne, hinter til at han aldri har gjort det, og at han blir frastøtt når hun gjør romantiske tilnærminger. Han sier at det ikke er noe håp men at alt ligger på henne (samtidig som han sier han ikke vil??). 

Hvorfor gidder hun? De er jo ikke juridisk gift en gang. Jeg skjønner ikke dette konseptet i det hele tatt, på hvilken måte er man gift når det verken er juridisk, romantisk og man heller ikke bor sammen? 

Kody er ellers god på tåkeprat. Herregud. Og han legger all skyld på alle andre, til og med barna. 

Hun begrunner det vel i sin tro, og at for henne betyr ekteskapsløftene noe. Også er hun sykt sta. Kody har som regel at han ikke kan forlate konene (be om skilsmisse), men konene kan. Så Kody vil avslutte, men pga hans prinsipper kan han ikke være den som drar, så i stedet behandler han henne dritt for at hun skal forlate ham. Mens Meri nekter å være den som avslutter ekteskapet, for hun vil ikke gi opp. Så teit situasjonen egentlig 🙈 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Albbas skrev (På 20.11.2022 den 17.13):

Jeg ser på forrige sesong, og skjønner ikke hvorfor Meri og Kody fortsatt er "gift"?? Han sier jo rett ut at han ikke elsker henne, hinter til at han aldri har gjort det, og at han blir frastøtt når hun gjør romantiske tilnærminger. Han sier at det ikke er noe håp men at alt ligger på henne (samtidig som han sier han ikke vil??). 

Hvorfor gidder hun? De er jo ikke juridisk gift en gang. Jeg skjønner ikke dette konseptet i det hele tatt, på hvilken måte er man gift når det verken er juridisk, romantisk og man heller ikke bor sammen? 

Kody er ellers god på tåkeprat. Herregud. Og han legger all skyld på alle andre, til og med barna. 

Jeg tror hun er forelsket/betatt av Robyn, og derfor blir i forholdet, for da kan hun i det minste ha en viss kontakt med henne. Og Robyn vil ha det slik. Selv om hun holder Meri på en armlengdes avstand. Legg merke til ting Meri sier til og om Robyn og hvordan hun ser på henne. Hun sier blant annet «jeg bryr meg så mye om Robyn, hun har ingen anelse..». Og helt i begynnelsen så var det Meri som spleiset Kody og Robyn, jeg syntes allerede da at Meri sendte Robyn ganske så lange blikk og godtar alt mulig fra henne. Hun virker aldri sjalu på henne. Så jeg stusser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (12 timer siden):

Jeg tror hun er forelsket/betatt av Robyn, og derfor blir i forholdet, for da kan hun i det minste ha en viss kontakt med henne. Og Robyn vil ha det slik. Selv om hun holder Meri på en armlengdes avstand. Legg merke til ting Meri sier til og om Robyn og hvordan hun ser på henne. Hun sier blant annet «jeg bryr meg så mye om Robyn, hun har ingen anelse..». Og helt i begynnelsen så var det Meri som spleiset Kody og Robyn, jeg syntes allerede da at Meri sendte Robyn ganske så lange blikk og godtar alt mulig fra henne. Hun virker aldri sjalu på henne. Så jeg stusser litt.

Hmm... Kanskje det? https://www.the-sun.com/entertainment/5998307/sister-wives-fans-new-theory-robyn-meri-brown-relationship/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...