AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #961 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg mener Kody sa i en episode for et par uker siden at han valgte Flagstaff fordi det var den byen han mente var mest attraktiv for de eldre barna å slå seg ned på. (Husker ikke akkuratt ordrett) Men jeg følger de fleste i familien som har offentlig insta, og det virker ikke som at noen av de voksne barna bor i Flagstaff eller har planer om å flytte dit. Ei heller at de er det så mye på besøk.. Så klart vises ikke alt på insta og i serien, men det ser ikke ut som at det valget var så suksessfullt. Syns også at de virket lykkeligere i de tidligere sesongene, men det kan og ha noe med at de er mer mediadrevne nå. Og at programmet har litt mer drama og intriger enn å være et "flue på veggen" program. Anonymkode: ae6f1...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 23. april 2020 #962 Del Skrevet 23. april 2020 Altså, denne serien var koselig, alltid vært. Men makan til nagging om hus og tomt og følelser og he said, she said i nyeste episoden... Jeg må innrømme jeg sliter med Meri, jeg skjønner hun har sitt å stri med, men jeg syns hun skulle skaffet seg litt terapi hun tar absolutt alt som personangrep?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. april 2020 #963 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg synes også Meri kan være litt i overkant følsom og tolke ting negativt og noen episoder har handlet veldig mye om henne, til det kjedsommelige. Samtidig har det jo ikke vært lett for henne. Hun er den eldste kona og selv om hun har vært enig i det har hun måttet se mannen gifte seg med tre andre i tur og orden. Hun har bare fått ett barn, selv om hun veldig gjerne har ønsket flere, og føler seg litt på utsiden av den relasjonen de andre konene har til hverandre pga barna. Og hun og Kody har hatt til dels store problemer mellom seg. Så jeg dras vel litt mellom å synes at sutringen hennes noen ganger kan være slitsom og det at jeg liker at de er åpne både om at ikke alt er rosenrødt innad i ekteskapene og at det å leve på denne måten også har sine baksider. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #964 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg har alltid slitt med Meri, og desto mer etter at jeg leste boka deres. Hun har nok ikke hatt det lett og har nok en personlighetstype som ikke er forenlig med polygami, men hun har tatt det veldig utover Kody, de andre konene og barna. Hun har et voldsomt kontrollbehov og går rett i offerrollen når hun ikke får viljen sin. Tydelig at datteren viste mange av de samme tendensene før hun flyttet hjemmefra og ble mer selvstendig. Men i den nyeste sesongen (hittil - har ikke sett alle episodene) så liker jeg Meri bedre. Vet ikke om hun bare er flinkere til å spille foran kamera, men det virker som om hun har jobbet veldig med seg selv for at ikke alt skal handle om henne. Jeg synes derimot at Christine og Robyn virker mer «krevende» nå enn tidligere. Anonymkode: 83522...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #965 Del Skrevet 30. april 2020 Noen som vet om de har solgt noen av husene i Vegas? Anonymkode: ae6f1...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #966 Del Skrevet 30. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om de har solgt noen av husene i Vegas? Anonymkode: ae6f1...633 Ble ikke Robyns hus solgt for noen episoder siden? Anonymkode: 236db...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #967 Del Skrevet 30. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble ikke Robyns hus solgt for noen episoder siden? Anonymkode: 236db...8ec Jeg googlet litt, ser ut som at alle husene er solgt. Anonymkode: ae6f1...633 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 1. mai 2020 #968 Del Skrevet 1. mai 2020 Alt av konkrete linker til opplysninger er bra... Syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #969 Del Skrevet 1. mai 2020 https://www.distractify.com/p/how-much-are-the-sister-wives-houses Anonymkode: ae6f1...633 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 7. mai 2020 #970 Del Skrevet 7. mai 2020 Blir så fasinert over hvor like alle barna er på mødrene sine både i utseende og væremåte. Cody må ha veldig svake gener, for er ingen av ungene som ligner på han. Fikk litt cringe når cody skulle vie maddie 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. mai 2020 #971 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg husker at jeg så en episode eller noe av dette programmet da jeg var yngre, og jeg må innrømme at jeg tenker akkurat det samme som overskriften. Det må være veldig strevsomt og slitsomt å veksle mellom fire forskjellige koner. Ikke minst tenker jeg at det må oppstå mye sjalusi blant alle damene som blir andre-, tredje- eller fjerde hjul på vogna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. mai 2020 #972 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg tror det må være veldig slitsomt å være mann i et polygami hvis man har en intensjon om å være en god og tilstedeværende far og mann. Om man tenker at barnas oppdragelse og ve og vel først og fremst er mors ansvar er det sikkert annerledes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #973 Del Skrevet 7. mai 2020 De flyttet til Flagstaff i 2018, så den «nye» sesongen henger langt etter rent tidsmessig. Dvs dersom man lurer på diverse ting som skjer sesongen som sendes nå, så kan man lett Google seg fram til det. Feks husene i Las Vegas. Det første huset ble solgt i januar 2019, og det siste i september 2019. Sånn sett blir det jo litt mindre spennende for oss som også følger programmet i andre medier, ettersom vi vet hva som kommer til å skje i episodene lenge før episodene sendes. Anonymkode: 95194...99f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #974 Del Skrevet 7. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De flyttet til Flagstaff i 2018, så den «nye» sesongen henger langt etter rent tidsmessig. Dvs dersom man lurer på diverse ting som skjer sesongen som sendes nå, så kan man lett Google seg fram til det. Feks husene i Las Vegas. Det første huset ble solgt i januar 2019, og det siste i september 2019. Sånn sett blir det jo litt mindre spennende for oss som også følger programmet i andre medier, ettersom vi vet hva som kommer til å skje i episodene lenge før episodene sendes. Anonymkode: 95194...99f Ser jeg rotet litt med hvilket måneder som husene ble solgt, men alle ble solgt i løpet av 2019. De første husene ble lagt ut for salg i januar/februar det året. Anonymkode: 95194...99f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #975 Del Skrevet 7. mai 2020 Sendes nye episoder nå? Anonymkode: e11a1...b3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2020 #976 Del Skrevet 7. mai 2020 Det tar litt tid fordi de jo må rekke å spille inn nye episoder og leve litt innimellom. Vi får smøre oss...eller flytte til Flagstaff sånn helt tilfeldigvis...og sende direkte derfra til oss på KG som ikke klarer å vente. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. mai 2020 #977 Del Skrevet 7. mai 2020 Sånn er det jo med alt som sendes på TV da, det er filmet flere måneder i forveien. Flere av oss følger en del av familiemedlemmene på f.eks. Instagram så vi vet en god del allerede. I forrige ukes program avslørte f.eks. Maddie at hun er gravid, men i virkeligheten er Evie 9 mnd allerede. Men programmet er jo ikke mindre interessant av den grunn. Jeg tror de fleste av oss liker det fordi familiesituasjonen og dynamikken er interessant og underholdende i seg selv, mens de store begivenhetene er langt mindre viktige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 8. mai 2020 #978 Del Skrevet 8. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendes nye episoder nå? Anonymkode: e11a1...b3e Ja. Sendes vel på TLC, og episodene legges fortløpende ut på Dplay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2020 #979 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg syns det er litt merkelig at han skal trumfe igjennom dette huset som han godt vet at flertallet ikke vil ha. Nå har han allerede fått viljen sin med massiv flytting til Flagstaff, så når er det egentlig nok for han? Jeg vingler mellom å like han og det motsatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 8. mai 2020 #980 Del Skrevet 8. mai 2020 Spoiler Noen som har sett den nyeste episoden på dplay? Synes han taklet det veldig dårlig , da han skulle lære Truly å sykle. Sa hun var for liten til å ha egne meninger. Da hun ga uttrykk for å være redd. Lo åpenlyst av henne. Fikk så vondt av henne ♥️ heldig som har Christine da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå