Arkana Skrevet 23. juli 2019 #821 Del Skrevet 23. juli 2019 Ja, det var nok mange vanskelige følelser da hun kom inn og det rokket ved det jeg utad og ut fra serien (som jeg selvsagt forstår bare er en liten del av livet deres) virket som et velbalansert liv. Ikke minst angående det praktiske. De bodde alle i samme hus, Meri og Janelle jobbet mens Christine tok seg av barna. De hadde dessuten vært tre koner lenge (han fant jo de tre første konene i løpet av fire år) og de var fire stykker i ekteskapet i hele 16 år før Robyn kom inn, så jeg har aldri forstått hvorfor de (eller han...) plutselig skulle ha en skikkelig attpåklatt-kone. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2019 #822 Del Skrevet 23. juli 2019 Meri er veldig aktiv med helt andre venner på sin insta-konto. Ser ut til at hun bygger opp sitt liv utenfor... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #823 Del Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Meri er veldig aktiv med helt andre venner på sin insta-konto. Ser ut til at hun bygger opp sitt liv utenfor... Det vil jo være helt naturlig siden hun har mer fritid enn de andre mtp antall barn. Hun kan jo ikke bare sitte hjemme heller selv om de er en stor familie, så er de også 4 separate familier innad i storfamilien Anonymkode: 454da...862 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2019 #824 Del Skrevet 23. juli 2019 Jeg tenker også at det er naturlig og trenger ikke bety at hun er på vei vekk fra Kody eller resten av familien. Hun har bare ett barn, som i tillegg har flyttet hjemmefra. I tillegg må hun dele mannen sin med tre andre koner. Hun er mye alene og trenger jo å bruke tiden sin på noe annet enn mann og hus. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 23. juli 2019 #825 Del Skrevet 23. juli 2019 Er nok sunt at Mery har et eget liv, egne venner og egne hobbyer. Det er jo som dere andre sier naturlig, hun har et barn med et eget liv som er flyttet ut og bor langt unna. Hadde hun sittet og ventet på invitasjon til de andre konene og ventet på Kody hadde hun jo begravd seg i bitterhet og depresjon over hvor tomt livet er. Det gjelder jo å fylle fritiden med ting som bygger opp og det gjør hun jo. Hun virker ikke så tett på de andre barna eller, utenom en liten periode med Robyn sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #826 Del Skrevet 23. juli 2019 9 timer siden, Arkana skrev: Ja, det var nok mange vanskelige følelser da hun kom inn og det rokket ved det jeg utad og ut fra serien (som jeg selvsagt forstår bare er en liten del av livet deres) virket som et velbalansert liv. Ikke minst angående det praktiske. De bodde alle i samme hus, Meri og Janelle jobbet mens Christine tok seg av barna. De hadde dessuten vært tre koner lenge (han fant jo de tre første konene i løpet av fire år) og de var fire stykker i ekteskapet i hele 16 år før Robyn kom inn, så jeg har aldri forstått hvorfor de (eller han...) plutselig skulle ha en skikkelig attpåklatt-kone. Men var det ikke Meri som introduserte Robyn til Kody og som ville at han skulle ta henne til kone? Hvorfor i all verden ville hun det hvis de hadde det bra fra før? Får følelsen av at Meri ønsket å skape litt tumulter ved å dra inn en kone til, av en eller annen grunn. Noe som har endt med å slå tilbake på henne. Får ikke følelsen av at Janelle liker Robyn, det er i små ting som blir sagt av og til. Føler Janelle er ganske jordnær og praktisk, men blir ikke helt klok på henne heller. Synes at Kristine er den eneste som tilsynelatende spiller med åpne kort og er ærlig om hvordan hun har det. Anonymkode: 7fc57...f72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 23. juli 2019 #827 Del Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men var det ikke Meri som introduserte Robyn til Kody og som ville at han skulle ta henne til kone? Hvorfor i all verden ville hun det hvis de hadde det bra fra før? Får følelsen av at Meri ønsket å skape litt tumulter ved å dra inn en kone til, av en eller annen grunn. Noe som har endt med å slå tilbake på henne. Får ikke følelsen av at Janelle liker Robyn, det er i små ting som blir sagt av og til. Føler Janelle er ganske jordnær og praktisk, men blir ikke helt klok på henne heller. Synes at Kristine er den eneste som tilsynelatende spiller med åpne kort og er ærlig om hvordan hun har det. Anonymkode: 7fc57...f72 Enig, virker som om Janelle og Robyn ikke har kjemi. Men, det hadde jo ikke Janelle og Mery i mange år eller. Men de har jo jobbet fælt med forholdene sine og synes de er flinke til å kommunisere nå. Slår meg alltid hvor Christine er med ungene til Janelle, veldig koselig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2019 #828 Del Skrevet 23. juli 2019 Christine er jo et følelsemenneske, mer enn de andre, så det er ikke så rart at hun deler mer av hvordan hun har det enn de andre gjør. Det er forøvrig ikke sikkert at de tre første konene klarte å forestille seg at en fjerde kone ville rokke ved balansen, det kan jo tenkes at de kun så for seg det positive. Jeg tror ikke de angrer på Robyn altså, men slik det framstilles på serien virker det utad (for meg i det minste) som at det var mer harmoni før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 23. juli 2019 #829 Del Skrevet 23. juli 2019 Jeg trur det har mye med at de flytta å gjøre. At før bodde de i samme hus, så det å ringe på hos hverandre var mer naturlig. Men nå som de bor unna hverandre be mer vandt til mer privatliv, å det å besøke hverandre blir mer unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2019 #830 Del Skrevet 23. juli 2019 Ja, det har nok litt med saken å gjøre. De har jo sagt at de ikke vil bo sammen lenger. Designet av nytt felles hus er jo Kodys ønske og idé. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #831 Del Skrevet 24. juli 2019 Ja enig med dere. Og synes egentlig at det ikke er noe vits i å leve i dette systemet dersom de ikke bor sammen i et hus. For nå fungerer de som fire ulike familier som bare har samme mann/far. Hva er vitsen med det? Det skaper kun avstand. Og det sier litt at konene ikke ønsker å bo sammen, da er de jo egentlig ikke en stor familie, selv om liker å framstille seg slik. Så jeg skjønner Kody godt, på den måten. Tror han kjenner på at ting ikke fungerer som de egentlig skulle. Anonymkode: 7fc57...f72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #832 Del Skrevet 24. juli 2019 Men de er jo fire familier. Kjernefamilier. Og så er de en stor familie. Veldig mange polygamifamilier velger å bo delt i hvert sitt hjem for å få nettopp dette skillet Anonymkode: 454da...862 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2019 #833 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Det var vel en episode hvor Kody sa at de ikke er en skikkelig familie før konene ville holdt sammen også etter Kodys død, og det er jo noe i det. Jeg synes som sagt de hadde et bedre forhold før, når de var bare tre koner og bodde i ett hus. Det har selvsagt også å gjøre med at barna da var yngre slik at det var mer nødvendig for konene å ha et nærere forhold samt at Meri da hadde et barn i flokken hun også så de ble naturlig sammensveiset. Nå har Meri ingen barn hjemme, Janelle og Christine har ganske store barn mens Robyn fremdeles driver med småbarn (og jeg er sannelig ikke sikker på om produksjonen der er helt ferdig heller, men sånn blir det jo når hun er såpass mye yngre og kommer inn så sent). Jeg lurer litt på hvordan det blir for dem når alle barn er ute av redet og de skal ha et liv uten barn. Man snakker jo om empty nest for normale par som har 1-3 barn, det må jo være enda mer spesielt når man har nesten 20 barn og derfor har hatt barn i huset i veldig mange år. Samtidig kommer de jo til å få en helt enorm haug med barnebarn så huset blir vel aldri helt stille uansett. Endret 24. juli 2019 av Arkana 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 24. juli 2019 #834 Del Skrevet 24. juli 2019 Jeg er litt spent på hvordan Robyn egentlig har det. I Las Vegas hadde hun jo Mindy boende hos seg som nanny og hjalp til med alt. Blir nok litt verre nå. Forøvrig var det skikkelig turbulent når de levde sammen alle sammen under et tak. Janelle flyttet en liten periode ut med sine unger, hun og Meri hadde et helt forferdelig forhold. Meri var forferdelig sjalu på Christine også en periode da hun var den som var tynn fin og blond, og unger bare poppet ut når de var yngre. Janelle hadde et intellektuelt forhold med Cody, og fikk også masse barn mens hun sleit med infertilitet. Janelle var også tidligere gift med broren til Meri. De har jo flyttet 19 ganger på alle disse årene og under en håndfull var under samme tak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #835 Del Skrevet 26. juli 2019 22 timer siden, Infinitum skrev: Jeg er litt spent på hvordan Robyn egentlig har det. I Las Vegas hadde hun jo Mindy boende hos seg som nanny og hjalp til med alt. Blir nok litt verre nå. Forøvrig var det skikkelig turbulent når de levde sammen alle sammen under et tak. Janelle flyttet en liten periode ut med sine unger, hun og Meri hadde et helt forferdelig forhold. Meri var forferdelig sjalu på Christine også en periode da hun var den som var tynn fin og blond, og unger bare poppet ut når de var yngre. Janelle hadde et intellektuelt forhold med Cody, og fikk også masse barn mens hun sleit med infertilitet. Janelle var også tidligere gift med broren til Meri. De har jo flyttet 19 ganger på alle disse årene og under en håndfull var under samme tak. Hvor lenge har denne serien gått egentlig? Jeg trodde den begynte med at Robyn ble en del av familien? Det høres jo ut som dere har sett på denne i over 20 år? 😱 Ja jeg tror Meri var sjalu på de andre, forståelig nok, og dermed ville få en ny kone inn i familien for å rokke på det hele. Og det ble jo da Kristine som ble rammet den gangen. Anonymkode: 7fc57...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #836 Del Skrevet 26. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har denne serien gått egentlig? Jeg trodde den begynte med at Robyn ble en del av familien? Det høres jo ut som dere har sett på denne i over 20 år? 😱 Ja jeg tror Meri var sjalu på de andre, forståelig nok, og dermed ville få en ny kone inn i familien for å rokke på det hele. Og det ble jo da Kristine som ble rammet den gangen. Anonymkode: 7fc57...f72 Jeg trur Christin ble rammet av fødselsdepresjon. Anonymkode: c9254...291 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2019 #837 Del Skrevet 30. august 2019 Maddie og Caleb har fått barn nummer to; ei fin jente. Det kommer nok flere etter hvert tenker jeg.https://people.com/parents/sister-wives-maddie-brown-brush-welcomes-daughter-evangalynn-kodi/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #838 Del Skrevet 31. august 2019 Ja jeg leste det jeg og, pluss de har flyttet til North-Carolina! Ellers er jeg veldig spent på neste sesong av serien, jeg lurer veldig på hvordan det går med gjengen i Flagstaff🙂 Flere ting jeg har lest i utenlandske medier tyder på at Robyn kan være gravid med nr 3, og at Kody bor hos henne mest. I tillegg Meri besøker Chicago hyppig, og hun og Christine har fått et kjølig forhold. Interessant i grunn, siden de hadde begynt å få en fin tone sammen. Hvis dette her stemmer da. Har sett litt på gamle episoder nå på tlc, og jeg tror absolutt det begynte å gå litt nedover med Meri da Kody sa nei til å prøve å få barn igjen, og hun ble en empty nester. Tror definitivt det hadde blitt bedre for henne å få et barn til, at fellesfølelsen med familien hadde blitt styrket. Ikke minst forholdet til Mariah. Men jeg skjønner henne godt, at hun samtidig følte seg litt ferdig med babytid, småbarn osv. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 10. september 2019 #839 Del Skrevet 10. september 2019 På 24.6.2019 den 5.38, AnonymBruker skrev: Meri, Christine og Janelle er jo vant til å flytte mye rundt av mer eller mindre gode grunner. Robyn følte nok endelig at hun hadde landet, stakkars. Jeg er sikker på Robyn er hjernen bak hele den flyttinga. Sønnen hennes skulle gå på college i Flagstaf. Tilfeldig? Eller fikk hun Cody til å flytte etter sønnen? De lager jo et eget master bedroom til ham! Og Robyn får såklart størst leilighet (om det huset blir noe av). Robyn er god å late som, så ikke andre konene og publikum skal forstå. Cody og Robyn har nok klekket ut en plan før Cody kalte inn alle konene til dette flyttemøtet. Hun Robyn er ikke så uskyldig som hun skal ha det til, tror jeg. Når det er sagt, lurer jeg på hva de rømmer fra med all den dattera. Det var datterens ord. Et tomrom de prøvde fylle, eller noe de rømte fra. At de aldri ble lykkelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. september 2019 #840 Del Skrevet 11. september 2019 Robyn og Kody har kjøpt nytt, dyrt hus: https://www.dailymail.co.uk/news/article-7443831/Sister-Wives-stars-Kody-Robyn-Brown-plunk-900-000-Arizona-home.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå