AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #801 Del Skrevet 11. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av ungene får gjøre akkurat det før de er gift. Ingen forskjell bare fordi de er to jenter. Anonymkode: 8d592...1b5 Skrev jeg noe som helst om at de var jenter? Like rart uansett, men nå skulle Maria å kjæresten bo der hele sommeren og får ikke sove sammen, selv om de bor ilag. Anonymkode: 236db...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #802 Del Skrevet 11. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skrev jeg noe som helst om at de var jenter? Like rart uansett, men nå skulle Maria å kjæresten bo der hele sommeren og får ikke sove sammen, selv om de bor ilag. Anonymkode: 236db...8ec Nei, jeg skrev at de var jenter. De er jenter. Virker som at familien ikke helt vet hva de skal tro siden det er to jenter det dreier seg om. De vet jo ikke hva de driver på med når de er alene og kan godt bare være veldig gode venninner som ikke går over familiens grenser. Det vet vi jo ikke og samme kan det være for min del. Anonymkode: 8d592...1b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. mai 2019 #803 Del Skrevet 24. mai 2019 Ah, nettopp sett episoden med Aspyns bryllup! 💕 Det var så fint, der kunne jeg ha giftet meg også. Nydelig brud også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 9. juni 2019 #804 Del Skrevet 9. juni 2019 Hoppet ut av siste sesong, det går alt for tregt, det er kun det samme som gjentaes om og om igjen. Det flytte prosjektet er bare helt katastrofe. Får så vondt av han gutten til Jeanette 😢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2019 #805 Del Skrevet 9. juni 2019 Ja, det gjorde nok vondt for mange det stuntet der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #806 Del Skrevet 9. juni 2019 Så jo ut som at de fleste tok det ganske greit når de bare fikk vent seg til tanken da. Syns synd på han ene, men man kan jo ikke ta hensyn til bare en hvis resten er med på det Anonymkode: 454da...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2019 #807 Del Skrevet 9. juni 2019 Tror ikke at noen av dem hadde tenkt tanken på flytting om ikke Kody hadde trumfet det igjennom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. juni 2019 #808 Del Skrevet 9. juni 2019 Jo det tror jeg. Kody, og flere, har sagt fra dag en at LV ikke vil bli deres hjem. At byen bare vil være en mellomstasjon til de finner noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #809 Del Skrevet 23. juni 2019 dytt Anonymkode: 957ad...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #810 Del Skrevet 24. juni 2019 På 9.6.2019 den 11.21, Hoppetaujenta skrev: Tror ikke at noen av dem hadde tenkt tanken på flytting om ikke Kody hadde trumfet det igjennom. På 9.6.2019 den 12.12, Wenda skrev: Jo det tror jeg. Kody, og flere, har sagt fra dag en at LV ikke vil bli deres hjem. At byen bare vil være en mellomstasjon til de finner noe bedre. Meri, Christine og Janelle er jo vant til å flytte mye rundt av mer eller mindre gode grunner. Robyn følte nok endelig at hun hadde landet, stakkars. LV var nok i utgangspunktet en mellomstasjon, men da de strevde med å få kjøpt husene i LV så ble jo «en stabil base for de eldste barna å komme hjem til under/etter college» trukket frem som et argument for at det hastet å komme inn i de nye husene, så det virker jo veldig spesielt å skulle flytte igjen etter bare 5 år. Jeg tror ikke at noen av konene følte seg klare for den ideen da den først ble presentert. I tillegg er det jo en sinnsyk risiko å skulle selge fire hus i samme gate samtidig. Alt skulle jo skje på kort tid: alle skulle flytte til AZ samtidig og de kjøpte tomter parallelt med at hver kone skulle leie sitt hus. Det tok jo et halvt år før det første huset ble solgt, så her er det en relativt lang periode med over doble boligutgifter. I amerikanske fora blir det spekulert i at den egentlige årsaken bak den forhastede flyttingen var at familien ikke kunne betjene lånene på husene i LV. I USA er det visstnok vanlig at lån med lite sikkerthet får 5 års avdragsfrihet og at man da får doble utgifter på hvert hus etter 5 år. Flytter du til en ny stat kan du derimot få en ny 5-års periode på nye eiendommer. Dette blir jo bare spekulasjoner så klart og Brown-familien har nok sannsynligvis en del inntekter i forbindelse med reality-showet, men med mange barn i college så tett som det de eldste startet så har de nok også enorme utgifter. De yngre barna er jo ikke like tette, så kanskje dette er deres metode for å kjøpe seg litt økonomisk pusterom. Anonymkode: 83522...949 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. juni 2019 #811 Del Skrevet 24. juni 2019 Det blir spennende å se om Kody får gjennomslag for hus-tegningen han fikk laget. Det huset så helt sinnsykt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #812 Del Skrevet 24. juni 2019 Er sesongen slutt? Anonymkode: 236db...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. juni 2019 #813 Del Skrevet 24. juni 2019 13 minutter siden, Meadow skrev: Det blir spennende å se om Kody får gjennomslag for hus-tegningen han fikk laget. Det huset så helt sinnsykt ut. Virker ikke sånn utifra det jeg har klart å tyde utifra IG og sånt. Har ikke undersøkt så nøye da 😝 Men det huset tror jeg kunne blitt helt fantastisk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. juni 2019 #814 Del Skrevet 24. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sesongen slutt? Anonymkode: 236db...8ec Jeg tror de siste episodene var "tells all"-intervjuet. Dessverre. Så tar det vel ett år før vi får se noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 26. juni 2019 #815 Del Skrevet 26. juni 2019 På 24.6.2019 den 23.03, Meadow skrev: Jeg tror de siste episodene var "tells all"-intervjuet. Dessverre. Så tar det vel ett år før vi får se noe mer. Ser at folk spør etter de siste episodene på tlc Norge (FB), men de svarer helt konsekvent ikke på dette spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2019 #816 Del Skrevet 26. juni 2019 Så får vi henge i lufta og vente en stund.Den som finner ut av dette kan gjerne si ifra her. Jeg følger i alle fall med videre. Uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #817 Del Skrevet 22. juli 2019 Ser litt på gamle episoder nå, fra 2012. Meri og Kody virker så mye mer harmoniske og lykkelige sammen, enn nå-tiden. Når var det egentlig ting begynte å rulle nedover, dvs at Meri følte seg så utafor og begynte gå på nettet? I de gamle episodene er konene mer venner nesten, Meri kommer bedre overens med de fleste. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 22. juli 2019 #818 Del Skrevet 22. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser litt på gamle episoder nå, fra 2012. Meri og Kody virker så mye mer harmoniske og lykkelige sammen, enn nå-tiden. Når var det egentlig ting begynte å rulle nedover, dvs at Meri følte seg så utafor og begynte gå på nettet? I de gamle episodene er konene mer venner nesten, Meri kommer bedre overens med de fleste. Anonymkode: 7fc57...f72 Jeg trur det hadde mye med at Mariha flytta ut. At hun da ble ensom og begynte å gå på nettet. Det kan virke som det er noe mer som ligger til grunn også, som de ikke vil snakke om. Syns programmet er veldig overfladisk og går ikke noe i dybden på noe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juli 2019 #819 Del Skrevet 22. juli 2019 (endret) Jeg synes egentlig det meste virket mer harmonisk og balansert før Robyn kom inn i bildet. Endret 22. juli 2019 av Arkana 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2019 #820 Del Skrevet 23. juli 2019 Sant det. Hun ble den nye og spennende som raskt ble favoritten for ham. Hun virker så tilforlatelig og snill, men jeg tror hun er en skikkelig kam til håret i det skjulte. Jeg kunne ha tenkt meg å se dem praktisere sin religion regelmessig. Sånn som det er nå er det nesten borte. Bare en rask samling i ring og en kjapp bønn av og til når de skal noe spesielt. Det var kanskje enklere å praktisere da alle ungene var barn. Det kommer til å bli kaos når alle ungene begynner å formere seg. Kan umulig bli kjent med alle sammen da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå