Arkana Skrevet 7. april 2018 #601 Del Skrevet 7. april 2018 På TLC onsdag kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. april 2018 #602 Del Skrevet 7. april 2018 48 minutter siden, Arkana said: Alle konene kommer jo til å oppleve det samme som Meri, at barna flytter ut og de blir alene, så jeg ser ingen grunn til at Meri (forutsatt at hun faktisk vil bli værende) skal flytte ut og vekk bare fordi hun er der først. Forskjellen er at de andre konene har et romantisk forhold til Kody, sin mann. Det har ikke Meri. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky__ Skrevet 7. april 2018 #603 Del Skrevet 7. april 2018 41 minutter siden, Tabris skrev: Forskjellen er at de andre konene har et romantisk forhold til Kody, sin mann. Det har ikke Meri. Beklager har ikke fulgt med på ei stund. Hvorfor har ikke Meri det lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. april 2018 #604 Del Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, Vicky__ said: Beklager har ikke fulgt med på ei stund. Hvorfor har ikke Meri det lenger? De har vokst fra hverandre for mange år siden, det har utviklet seg over tid.Nøyaktig hvorfor vet vi ikke (og har vel egentlig ikke noe med det), men per i dag har de et rent platonisk forhold. Meri ønsker å forsøke å få til noe mer, Kody sier han ønsker det samme, men at han ikke vet hvordan han skal få det til. Min personlige tolkning utfra hvordan de formulerer seg er at hun ønsker dette mer enn hva han gjør. Og med en datter som er voksen og har flyttet ut og med en mann som ikke har et driv eller engasjement for å jobbe med forholdet, hvorfor skal hun da fortsatt li værende? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #605 Del Skrevet 7. april 2018 Kanskje de rett og slett ønsker å få det til å fungere og ikke har lyst til å gi opp ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky__ Skrevet 7. april 2018 #606 Del Skrevet 7. april 2018 19 minutter siden, Tabris skrev: De har vokst fra hverandre for mange år siden, det har utviklet seg over tid.Nøyaktig hvorfor vet vi ikke (og har vel egentlig ikke noe med det), men per i dag har de et rent platonisk forhold. Meri ønsker å forsøke å få til noe mer, Kody sier han ønsker det samme, men at han ikke vet hvordan han skal få det til. Min personlige tolkning utfra hvordan de formulerer seg er at hun ønsker dette mer enn hva han gjør. Og med en datter som er voksen og har flyttet ut og med en mann som ikke har et driv eller engasjement for å jobbe med forholdet, hvorfor skal hun da fortsatt li værende? Ja det høres jo logisk ut slik du beskriver det. Hm, tror jeg må begynne å følge med igjen. Når på onsdagskveldene er dette, og går det i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. april 2018 #607 Del Skrevet 7. april 2018 De har jo vært sammen i mange år nå og da er det jo normalt at det dabber av i en periode. Og når de i tillegg har en slik familie som de har og oppå alt dette har vært gjennom en hel del de siste årene, så tar det nok litt tid å finne tilbake til hverandre. Jeg tror nok de klarer det om de bare ikke gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2018 #608 Del Skrevet 7. april 2018 I tillegg så var det vel også denne catfish-opplevelsen som var hard å fordøye for dem alle, men kanskje Kody spesielt kjente på at hun hadde sveket ham og vært mentalt utro, selv om det jo altså ikke var en mann det dreide seg om der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #609 Del Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, Wenda skrev: De har jo vært sammen i mange år nå og da er det jo normalt at det dabber av i en periode. Og når de i tillegg har en slik familie som de har og oppå alt dette har vært gjennom en hel del de siste årene, så tar det nok litt tid å finne tilbake til hverandre. Jeg tror nok de klarer det om de bare ikke gir opp Enig. Det er annerledes når man ikke bare er to, og da tar det gjerne lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. april 2018 #610 Del Skrevet 7. april 2018 Selv om det ble litt kluss med det huset, først B&B og så ikke B&B forstår jeg at Meri er giret. Det er liksom hennes prosjekt og hun har funnet noe som gir henne glede. Det jeg har tenkt er at Meri må finne noe som gir henne en gnist og gjøre noe for sin egen del. Man er sin egen lykkes smed, eller det ikke noe som heter det? Tror virkelig hun trenger noe sånt som gir henne glede og gnist om dere skjønner. Om det er lurt med det huset er jo noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #611 Del Skrevet 7. april 2018 I forrige episode sa en av fruene at Kody ikke alltid ville hjelpe/var i godt humør elns. Jeg lo godt når hun sa løsningen på det,- gå til en av de andre og spørre «hva er galt med mannen din i dag?». Anonymkode: daab8...584 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #612 Del Skrevet 7. april 2018 Ja, hun trenger noe som er hennes eget som hun kan drive med og ha glede av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #613 Del Skrevet 7. april 2018 10 minutter siden, Vicky__ skrev: Ja det høres jo logisk ut slik du beskriver det. Hm, tror jeg må begynne å følge med igjen. Når på onsdagskveldene er dette, og går det i reprise? Tror det er kl 21 på onsdager. Det går i reprise natt til søndag (02.30). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2018 #614 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) ...men det bør vel helst være noe som gir Meri inntekt, for jeg antar at det har gått veldig mye penger ut de senere årene og ikke alle har jobb. Aner ikke hva de får for å utlevere seg og ungene år etter år, men det er vel til salt i alle grøtene får en tro. Endret 7. april 2018 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #615 Del Skrevet 7. april 2018 Forresten litt rart at vi ikke har sett noe av Aspyn sin kjæreste i serien ennå (de forlovet seg tidligere i år)? Kanskje han bare ikke vil være på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #616 Del Skrevet 7. april 2018 De tjener mye, tror jeg leste det var mellom $20-30000 per episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky__ Skrevet 7. april 2018 #617 Del Skrevet 7. april 2018 6 minutter siden, Arkana skrev: Tror det er kl 21 på onsdager. Det går i reprise natt til søndag (02.30). Inatt da altså? Ja da må jeg prøve å få det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #618 Del Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, Vicky__ skrev: Inatt da altså? Ja da må jeg prøve å få det med meg Ja, i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2018 #619 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) 15 minutter siden, Arkana skrev: Forresten litt rart at vi ikke har sett noe av Aspyn sin kjæreste i serien ennå (de forlovet seg tidligere i år)? Kanskje han bare ikke vil være på TV. Det er jo mulig, men de er avbildet på nett og lykkelige ser de ut... Sjekket litt på nett og de har visst kjent hverandre fra barndommen og stedet de forlot i Utah. Endret 7. april 2018 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2018 #620 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Ja, jeg følger Aspyn (Og flere av de andre. ) også på Instagram, så fikk se det da de ble forlovet. Endret 7. april 2018 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå